Appartement Turim Estrela do Vau ****

7,7

65 reviews over Appartement Turim Estrela do Vau in het Nederlands

Fijn appartement

Wilma, 10-10-2017

Schoon en ruim appartement. Fijne keuken en goede bedden, alleen wel erg hard. Ruime badkamer. Het ontbijt was prima. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Wij kwamen 's morgens al erg vroeg aan. De receptioniste ging meteen regelen dat er met voorrang een appartement werd schoongemaakt, zodat we geen uren hoefde te wachten. Het strandje Praia do Vau is een fijn zandstrand, geen kiezels. Supermarkt Continente is 5 minuten rijden en heeft een ruime sortering. Wij komen hier zeker terug!
Gereisd met partner in september 2017

Nooit meer

Fam Gerrits, 26-9-2017

Wij hadden een drie kamer appartement begane grond, 016 voor 15 dagen, geboekt bij touroperator.

Zwembad erg koud,heel veel ligstoelen stuk.

Tegels stuk bij de bar en rond het zwembad.

Van de drie douches bij het zwembad, deed een het echt.

Appartementen was kaal net alsof je in een woning kwam waar ze nog moesten aankleden en veel dingen stuk.

Zoals lekkende kranen, ijskast, deur balkon,wc, lade keuken.

Word wel gemaakt maar is vervelend.

spullen die niet aanwezig waren werden wel aangevuld als je er om vroeg uit een andere kamer.

De keuken was zo ingericht dat je moeilijk zelf daar kan koken.

Zelfs de koekenpan bakt meteen aan dus ook een gebakken ei word roerei.

knoppen gasstel waren er niet.

Zelf een stoffer en blik geregeld om het zelf te vegen,dat werd niet gedaan.

Schoonmaak appartement moest snel gebeuren en dat merk je wel

Gereisd met partner in september 2017

Simpele inrichting.

Pols, 20-7-2017

Prima appartement voor redelijke prijs. Nu drie maal geweest. Zeer vriendelijk personeel. Het appartement wordt iedere dag schoongemaakt. Ligbedjes bij zwembad niet allemaal goed. Wel mooie zwembaden. Strand is te lopen, maar voor boodschappen is een auto wel zo fijn . Ook als je wat van de prachtige omgeving wil zien..Eventueel met taxi je laten vervoeren voor een aantal euro s. Heerlijk uit eten in Praia da Rocha.
Gereisd met partner in juni 2016

Redelijk en slechte bedden

Kor, 21-5-2017

Complex ziet er aan de buitenkant redelijk goed uit. Maar binnen mag het 1 en ander wel gebeuren. Zo heb je er hele slechte bedden en de badkamer wordt aangestuurd met een boiler. als je te lang doucht heeft je partner koud water. laat staan kinderen die je bij je hebt
Gereisd met partner in mei 2017

Mooie vakantie gehad en veel dingen gezien

Fam. uit de buurt van Den Haag, 7-5-2017

Het appartement was prima! Wij zelf hadden 2 slaapkamers, 2 badkamers, een "huiskamer" en een ruim balkon. Ouders zaten in een ander appartement met één slaapkamer. Kleiner balkon maar ook verder prima. De huurauto die bij de reis zat heeft ons de mogelijkheid gegeven om veel te zien. Supermarkt met de auto is prima te doen (Aldi/Lidl, Continente of Portugese Jumbo). Uit eten kan overal en ook allemaal erg lekker. Niet in restaurant van hotel gegeten maar wel de snackbar die ook goed is. Ook zelf soms gekookt. Kookplaat ging stuk en de deurbel maar dat werd dezelfde dag hersteld (werd halogeen ipv elektrisch!). Ze zijn dit overal aan het vervangen. Beetje bij beetje. Bedden waren het minst in appartement. Personeel erg vriendelijk en spreken goed Engels. Schoonmaak kwam niet elke dag. Misschien wel als je dit aangeeft. Keuken bevat: waterkoker, magnetron, grote koelkast en broodrooster. Tv met BVN te ontvangen. Bij het zwembad zijn ze het eea aan het restaureren. Zwemmen kan nog steeds! Bij het zwembad enkele speeltoestellen voor jongen kinderen. Verder mogen kinderen met alles het zwembad in! We hebben heerlijk genoten in dit appartementencomplex. Maar het strand ligt echt wel verder dan staat aangegeven. Maar met auto goed te doen. Ik kan appartement zo aanraden. Wij zijn het eea wel gewend en vonden het schoon en wat ruimte en inrichting prima! Wanneer je gouden kranen ed verwacht moet je niet komen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Appartement dramatisch ? Gebied geweldig

Laura, 24-9-2016

onze vakantie was perfect , maar de appartementen waren oud-bollig, verouderd niet onderhouden . Maar wat ons het meest stoorde is dat er zeer slecht tot Niet schoon gemaakt werd. Zelfs na meerdere keren klagen , kwamen we er achter de ze de vieze gebruikte handdoeken glad streken en gewoon weer ophingen!!! ) terwijl ze netjes klaar lagen in een hoekje als 'vuile was'

Als de vloer geveegd werd en er lag nog een speelgoedje of iets op de grond gingen ze er Omheen

De gangen naar je appartement waren de lichten kapot , het was z'n lange horror gang zoals je in films ziet .

Stik donker met Af en toe een knipperend nooduitgang lampje .

Het zwembad was smerig , veel vuil in het water. Veel kapotte bedjes in de sport ruimte waren alle apparaten defect !!!!

Meerdere malen geklaagd over de schoonmaak maar zo laks !!!

Geen goed woord over dit appartementen complex of over de vriendelijkheid van het personeel .

Erg jammer , want goeie ligging en het gebeid is super leuk

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Superleuk in de meivakantie

Laura, 7-5-2016

Ruim appartement, we hadden 2 badkamers. Superschoon! Wel n bestemming om met huurauto te doen. Prima restaurants aan zee op loopafstand maar voor grote supermarkt moet je wel n auto hebben. Verder personeel heel vriendelijk!
Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Waardeloos

Henk, 2-10-2015

Ruim appartement, verwaarloosde en karige inventaris,schoonmaak met een "Franse slag"",

Smerige kasten en lades. Het gebouw is in verval en heeft veel achterstallig onderhoud.

Het zwembad is verwaarloosd en 80% van de rustbedden zijn te smerig voor woorden en zijn ronduit versleten. Het ontbijt is karig met oude broodjes. Het diner v.w.b. toetjes fruit en koude schotel is prima. Het warm eten is verschrikkelijk vies, om te kotsen.

Gelukkig maakte de omgeving veel goed. Kortom de accommodatie is geen aanrader!

Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk

king-martijn, 26-8-2015

Heerlijk appartementenresort. Er is een heerlijk en groot zwembad aanwezig waar je met balletjes mag gooien en met luchtbedden mag zonnen. Geen strenge regels zoals in Frankrijk. De kamers zijn wel aan vernieuwing toe qua inrichting. Maar de kamers zijn wel lekker groot.

Het strand is op 5 minuten loopafstand en je loopt in een paar minuten extra naar een wat groter strand met wat meer gezelligheid. Je kan in de buurt lekker en goedkoop eten bij Jaracanda. Dit restaurant is van Nederlandse eigenaars en de bediening komt uit Groot-Brittannië.

In de avond is het wel uitgestorven in het resort. Dan is het leuk om naar Alvor te gaan met de taxi, auto of eventueel lopend(30 minuten ongeveer). Daar kan je de kroeg in maar ook uiteten met uitzicht op de mooie oude haven.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Strandvakantie incl. Vliegreis en auto

Ton, 4-8-2015

Wij hadden voor een 3 kamer app. geboekt en dit voldeed meer dan aan onze verwachting. Woonkamer annex keuken, 2 slaapkamers en evenzoveel badkamers. Alles was ruim opgezet. Jammer dat de inventaris wat karig was in het keukentje, maar dit mocht de pret niet drukken. Het is een ietwat gedateerd gebouw, maar de grootte van de 3 kamer app. inclusief dit balkon was werkelijk fantastisch.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turim Estrela do Vau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turim Estrela do Vau in Praia do Vau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turim Estrela do Vau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turim Estrela do Vau scoort een 7.65 uit 10 op basis van 68 reviews.