Aparthotel Jardim Do Vau ****

Jardim Do Vau
8,4

18 tips over Jardim Do Vau

esther, 19-5-2016
In Alvor (8 euro enkele reis met de taxi) zijn veel leuke en lekkere restaurantjes te vinden
aixa, 3-6-2015
Het restaurant in het hotel is echt niet leuk, maar we hebben een restaurant om de hoek gevonden die geweldig is. The Jacaranda heet het, heerlijk eten en uitstekend service. Leuke eigenaars, heel aardig mensen, staan altijd open voor informatie en goede tips over de regio. We zijn met lunch en dine geweest en alles was super. Alles is lekker vers en de smaak is heerlijk. We best wel vaak geweest, om de hoek en heel lekker, wat wil je nog meer. Echt een aanrader.
F.Baaij, 4-4-2015
Een uitstapje naar de westkust, Silves, Ferragudo etc. is een aanrader.

Gabri van Esch, 25-10-2014

Restaurantje Jacardina, prima eten, goede sfeer.

Restaurant Olino aan het strand, gerund door 3 oudere mannen. Perfect eten, ook hier goede sfeer.

Auto huren is leuk als je de omgeving wilt verkennen. Met de minibus sta je zo in Portimão. Lopen naar Praia da Rocha kan zeker ook!

Reinder, 19-10-2014

Leuke eettentjes zijn te vinden in het dorpje Portimao. Vanaf het appartementencomplex, te voet, in 20 minuten te bereiken. Om de hoek zijn ook wat eettentjes. Jacaranda heeft een nederlandse eigenares en is goed. Niet bijzonder, maar prima.

Autohuur is aan te raden. Leuke tripjes: Lagos, Sagres, Monchique en Silves

Sandra Overbeek, 18-7-2014
Geen halfpension boeken maar eten bij lokale restaurantjes. The Jacaranda (naast het hotel) is zeer aan te bevelen. Wij hebben een auto gehuurd bij een plaatselijk verhuurbedrijfje (cartravel); prima en goedkoop! .Leuke uitstapjes gemaakt naar Monchique, Cabo de Sao Vincente en Silves (hier de allerbeste kip piri piri van de Algarve eten bij Valdemar ( in de galerij van de overdekte markt ). Vanuit Alvor hebben wij met een antieke zeilboot, de Trigana, een leuke dagtrip naar Lagos gemaakt.

Sonja, 1-7-2014
Vooral de jeepsafari en de landscape tour doen!! en de tocht met de catamaran is ook geweldig!!
bert Baalman, 5-6-2014
Boek geen half pension maar ga bij de buren eten(Jacaranda) en een goeie Pizzeria.
Michel, 9-6-2013
TV's hebben een scartaansluiting, je kan dus zo een kleine dvd-speler meenemen met kabel en deze aansluiten zodat je 's avonds lekker wat kan kijken. Kwa zenders is het namelijk niet veel, alleen BVN voor de Nederlandse kijkers.
Boris en Lot, 7-6-2013
- Bezoek aan Portimao (9.30 uur vertrekt een busje gratis vanuit het hotel)