Aparthotel Jardim Do Vau ****

8,4

139 reviews over Aparthotel Jardim Do Vau in het Nederlands

Mooie en fijns accommodatie

R. Wiestenburg, 25-8-2017

Zeer mooi gelegen en heel ruime appartementen. Zwembad niet super groot maar wel rustig. Ook om elf uur nog voldoende vrije bedjes. Directe omgeving is prachtig. Mooi strand met leuke activiteiten.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een prima hotel .

P. van Nierop, 12-8-2017

Het hotel is gelegen in een rustig en klein plaatsje. Het heeft een prachtig zwembad. Er zijn in het voorseizoen vele gasten en ook mensen uit de omgeving op of rond het prachtige strand met vele rotsformaties. Er zijn enkele goede eetgelegenheden in de directe omgeving doch na een wandeling langs de kustlijn van circa 1,5 kilometer komt men in het levendige Praia de rocha waar vele eetgelegenheden zijn. Het plaatsje Alvor kan met een taxi voor weinig geld bezocht worden. Het mooie stadje is wat minder toeristisch doch zeker de moeite van een bezoek waard. De grotere stad Portamao

is niet erg bijzonder.

Een oversteek met de water taxi naar het plaatsje aan de overkant van het water is wel de moeite waard.

Super vakantie gehad

Angelique, 11-8-2017

Net terug van 2 heerlijke weken bij Jardim do vau

Wij zaten in Blok A , een mooi appartement met super zeezicht.

Wij vonden ze allemaal erg vriendelijk, en bij het zwembad was er altijd nog plek gedurende de hele dag.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Wat een tegevaller

Mies, 7-8-2017

Vieze haren in de badkamer, zwarte randen langs deuren door vieze vingers, oude gedateerde kamers en dat voor meer dan 4000,- voor 2 weken. Ik ben beter gewend voor dat geld.

Even de voordelen:

Een ruim appartement met ruim balkon.

Het complex ligt dichtbij het strand.

Elke dag komt Juanita de bedden opmaken en vuil weghalen...

Meer voordelen kan ik effe niet verzinnen op dit moment.

De bedden zijn hard, de algehele staat oud & viezig, het appartement wordt met de Franse (als we dan toch op reis zijn) slag schoongemaakt, vieze haren in de badkamer die zeker niet van ons zijn, zwarte vingerafdrukken op deuren, keukenkastjes, muren etc, personeel onvriendelijk, zwembad vol en bedjes die al vroeg 'gereserveerd' zijn etc etc.

Kortom; bent u op zoek naar een accommodatie in de Algarve? Zoek dan vooral nog even verder. Er is zoveel beters te vinden in deze buurt voor hetzelfde geld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Prachtige ligging

Rita van der Staaij, 22-7-2017

Jardim do vau is een mooie locatie waar het goed toeven was. We hadden een mooi appartement mer uitzicht op zee. Het plaatsje Praia da Rocha was op loopafstand. Een paar goede restaurantjes, o.a Beeff en La Casa da Rocha, maakte onze vakantie compleet. Zeker de moeite waard om ef nog een keer naar toe te gaan!

Ben hier nu al 3x geweest want het is er heerlijk,

Eduard Willem en kinderen, 21-7-2017

Verstandig is om een kamer te kiezen met Zeezicht. Dan zit je hoger en begin je de dag al met een schitterend uitzicht op de zee. En met een heerlijk balkon is het prima ontbijten. De kamers op de hoogste etage hebben tevens nog een dakterrras... Beneden op het strand kun je een echt portugees restaurant bezoeken.

Je moet een auto huren, want anders zit je te ver van de winkels.Ook hier vind je een Aldi en Lidl. En een bezoek aan winkelcentrum Aqua is een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

Heerlijke vakantie!!

Annette, 19-7-2017

Direct aan het strand

Ruim appartement (met wasmachine en afwasmachine) met zeezicht

Wel gehorig i.v.m. doorgaande weg

Auto huren aan te bevelen

Mooi zwembad met ruim voldoende ligstoelen

Restaurantjes op loopafstand

Locatie en apartement goed

Tons, 4-6-2017

Boek geen half pension.Het eten is zeer slecht.Genoeg eetgelenheden in de buurt voor een zeer schappelijke prijs. Bijvoorbeeld Jaracanda.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Jouke, 20-4-2017

Mooie accomodatie, goed verzorgd, vriendelijk personeel. Voldoende restaurantjes op loopafstand.
Gereisd met partner in mei 2016

voor herhaling vatbaar

Fam.Teuben, 9-4-2017

De 1e keer naar de Algarve heeft ons aangenaam verrast . Het gebouw is al wat ouder maar in goede staat . Onze 2 pers. kamer nr B104 was met een lift aan de buitenkant bereikbaar. De kamer was schoon en het meubilair was netjes .Dit was de 1e keer dat we een compleet 4 pits elec.fornuis met oven in het app. aantroffen. Van uit het zwembad een poortje door (dat om 20:00 gesloten is) en je staat binnen 10 meter op het prachtige zandstrand of binnen 50 meter van een aantal heerlijke restaurantjes . aangezien we logies hadden geboekt hebben we hier s,avonds en s,morgens heerlijk gegeten. Ontbijt in het app. stelde voor 8 euro p/p teleur. De spar supermarkt op 400 meter was tijdens ons verblijf gesloten, maar met de gratis pendelbus van het app. zit je binnen 15 min. in het oude centrum wat overigens weinig te bieden heeft. Lidl supermarkt of een groot overdekt winkelcentrum zijn op ongeveer 30 min lopen. Langs het strand of op de boulevard is het heerlijk wandelen met veel mogelijk heden om te lunchen of dineren Met andere woorden...wij komen hier zeker nog eens terug
Gereisd met partner in april 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jardim Do Vau bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Jardim Do Vau in Praia do Vau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Jardim Do Vau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Jardim Do Vau scoort een 8.35 uit 10 op basis van 140 reviews.