Appartement Torre da Rocha **

Appartement Torre da Rocha
Torre da Rocha

7 reviews over Appartement Torre da Rocha in het Nederlands

J. Nuchelmans, 12-8-2006

Zeer ruim met 3 balkons, 2 badkamers (waarvan 1 met ligbad), ruime woonkamer met slaapbank, 2 ruime slaapkamers en een aparte keuken.Voorzien van lift. Op loopafstand van het strand en het dorpscentrum. Mooi zwembad erbij. Uitzicht vanaf balkon op de zee, het zwembad en een redelijk drukke weg. Netjes en functioneel ingericht.
Gereisd familie in augustus 2006

Varkevisser, 25-7-2006

Toen we kwamen mochten we niet in het zwembad omdat we zeezicht hadden gekozen. Maar het reisbureau had ons niet verteld dat we dan niet in het zwembad mochten, uiteindelijk zijn we verhuisd en toen mochten we wel gewoon het zwembad in maar hadden we geen zee zicht meer.
Gereisd familie in juni 2006

alysha, 16-4-2006

goed app met een groot zwembad en het ligt lekker dicht bij het strand
Gereisd met partner in mei 2004

Esther Butterhof, 31-1-2005

Dit complex heeft een ideale ligging direct aan het strand en de boulevard. Het is een beetje verouderd maar de kamers zijn ruim en als je geluk hebt, is het uitzicht geweldig. Het minpunt van de verouderde appartementen wordt ruimschoots goedgemaakt door de vriendelijkheid van het personeel, die nooit te beroerd is om 't een en ander op te knappen en voor een praatje.
      Gereisd anders in januari 2005

jimmy, 5-11-2004

dit keer voor de zoveelste keer naar Portugal.

het beviel ons wel..

het waren aardig grote kamers...

alleen de naam zegt het al Torra daar bedoel ik mee dat er veel torren liepen en kakkerlakken.

dan slaap je af entoe wel ongerust, als je die beesten heb.

voorderest was de ligging prima, dichtbij het strand...en we gingen vaak eten bij restaurant A' Varanda dat dichtbij ligt.

als u in Praia Da Rocha bent neem dan wel voor 's avonds een warme trui mee want t kan daar flink afkoelen.

het is wel 's middags en 's ochtend erg warm.

het kan wel eens 40 graden worden.

het appartement is wel een aanrader...maar als u niet van ongedierte houd dan kunt u er beter niet naar toe gaan.

Gereisd anders in november 2004

elise, 7-10-2004

al 10 jaar lang gaan wij in juni 3 weken naar torra da rocha en wij vinden het er geweldig ligging is goed vlak bij het strand mooi zwembad praia da rocha is een geweldige plaats dus wat wil je nog meer
          Gereisd anders in oktober 2004

marial, 28-6-2004

Het appartement was erg eenvoudig en redelijk schoon.Het complex ligt aan een doodlopende weg, dus geen druk verkeer en het prachtige strand is op 5 min. loopafstand. Ideaal voor een strandvakantie!
            Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre da Rocha bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre da Rocha in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre da Rocha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre da Rocha scoort een 8 uit 10 op basis van 7 reviews.