Appartement Sol Flor da Rocha ***

Appartement Sol Flor da Rocha
Sol Flor da Rocha
7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Sol Flor da Rocha bij:

19 reviews over Appartement Sol Flor da Rocha in het Nederlands

Mooi ruim appartement, pas gerenoveerd!

Berk, 16-8-2017

Appartement is zeer ruim. Het is pas allemaal gerenoveerd, nieuwe badkamer en alles opnieuw ingericht, heel mooi. Ook een hele mooie entreehal, zwembad en alles is netjes onderhouden. Kamers worden elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Enige minpunt vond ik dat het servies en bestek, etc. erg weinig was. Alles was precies voor 4 personen. Ligging is ook prima, niet ver van supermarkt, boulevard en strand.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Eenvoudig

Nathalie, 18-8-2012

In 2007 ben ik hier geweest. Het was een erg gehorig hotel, met veel Engelse. Midden in de nacht in bad gaan, boven ons met hakken aan lopen gehele nacht.

Het appartement viel wel mee, ruim en eenvoudig. Meer hadden wij niet nodig. Het ontbijt was simpel, maar oke.

Wel werd erg goed schoongemaakt, en het zwembad was ook wel fijn.

Veel van portugal gezien, en het is een leuk plaatsje met mooie stranden.

Gereisd met vrienden in mei 2007

Gerda Elissen, 13-1-2008

Wij zijn in oktober er 12 dagen geweest,eenvoudig maar schoon,vriendelijk personeel.onbijt was eenvoudig maar er was genoeg.Elke dag werd er schoon gemaakt en om de dag schoon beddengoed.Alles zat er in wat we nodig hadden.Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met partner in januari 2008

J. Oehlers, 28-8-2007

Transfer naar complex, een drama en duurde te lang. Het complex was te veel georienteerd op engels publiek evenals de omgeving pubs etc etc. Iets in de omgeving bezoeken was te duur zwemparadijs o.a. Openbaar vervoer slecht, slechte tijden en te duur. Heen enkele reis € 3.45 p.p terug zelfde reis € 3.75 p.p ???? Strand was dichtbij gelukkig en niet druk. Zwembad bij hotel was oke'.Schoonmaaksters en barpersoneel in complex waren oke'. Bij complex was weinig te doen voor kinderen. Karaoke in hotel was leuk, maar niet om de andere dag en het begon steeds te laat 22:00 uur. En alleen maar engelse liedjes. Transfer laatste dag duurde 2uur?? BELACHELIJK.

Het bijzondere aan de algarve hebben we niet ontdekt. Misschien ontdek je dat zonder kinderen.

Moet heel wat gebeuren om daar nog eens heen te gaan.

Gereisd familie in augustus 2007

Kim Prestia, 25-7-2007

Wij zijn net terug van een heerlijke vakantie in Praia da Rocha, Flor da Rocha zoals het appartement tegenwoordig wordt genoemd.Heerlijk dicht bij het strand en de winkels etc. Ruime kamers,overal rolluiken echt ideaal. Alles zag er netjes uit en werd goed bijgehouden door de schoonmaak. Aantal kleine huishoudelijke dingen misten we wel zoals een schilmes bijvoorbeeld, maar ja het is ook vakantie toch! Echt een aanrader naar onze mening!
Gereisd familie in juli 2007

Willem, 3-7-2007

Leuke appartementen, maar de 'aankleding' was miniem, hierdoor ook erg gehorig, ook als men boven je een zwaar voorwerp verschoof.

Alléén logies gehad. Personeel was vriendelijk, het schoonmaken van de kamers was prima.Wij zaten in het voorseizoen, misschien is het hoogseizoen lawaaieriger.

Gereisd anders in juli 2007

fam de vries, 16-11-2006

wij zijn van 18 augustus t/m 1 september hier geweest. het is vrij eenvoudig, schoonmaak met franse slag,wel elke dag schone handdoeken. het eten vooral s'avonds was erg eenvoudig(geen h/p boeken). ook de animatie stelde weinig voor. kortom goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Gereisd anders in november 2006

melissa, 17-9-2006

Mooi complex...schoonmaak is niet echt super maar wel elke dag schone badkamer.

Het ontbijt is simpel maar wel goed...het avond eten is niet echt varieerend maar wel goed te doen...niet altijd warm het eten maar wij konden onze maaltijd er wel in doen. Personeel vriendelijk en ligging is prima....ben al paar keer eerder in praia da rocha geweest en weet zeker dat dit niet de laatste keer was!

Gereisd anders in september 2006

aleude, 25-7-2006

eenvoudig maar wel leuk hotel

er wordt elke dag schoon gemaakt maar wel met de franse slag

ook wij hadden half pension maar eten stelde zo weinig voor dat wij na 9 dagen friet met sla en groente soep het half pension geannuleerd hebben en in het stadje hebben gegeten

verder was het wel een leuke vakantie

Gereisd anders in juli 2006

Justme, 22-7-2006

Hotel is verder goed, eenvoudig maar netjes. Wel erg gehoorhig. Neem hier geen avondeten in dit hotel, dit is HEEL ERG eenvoudig en slecht, echt af te raden, ga gewoon buiten wat eten. Buffet diner is het maar geen keus, verder reelijk hotel.
            Gereisd anders in juli 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Flor da Rocha in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Flor da Rocha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Flor da Rocha scoort een 7.27 uit 10 op basis van 20 reviews.