Appartement Riomar *****

Riomar
9,6

Zoover award

226 reviews over Appartement Riomar in het Nederlands

het is een plek om nooit meer naar huis te willen

Hans en Diana, 9-10-2017

Voor de tweede keer hier op vakantie. het is een heerlijk appartement ( 204 ). met een fantastisch uitzicht op zee aan de voorzijde en een mooi uitzicht op de haven. het appartement is van alle gemakken voorzien en ruim opgezet het is er schoon en de Nederlandse beheerders, Areka en Antoine, zijn zeer gastvrij en behulpzaam. ze zorgen ervoor dat je je er snel thuis voelt . de omgeving is prachtig , mooie en brede stranden, leuke boulevard om te lopen en genoeg keuze uit restaurants om te eten. kortom een zeer goede keus om heen te gaan waar je zeker geen spijt van krijgt.

Areka en Antoine bedankt voor jullie gastvrijheid en gezelligheid.

Hans & Diana

Gereisd met partner in september 2017

prachtige locatie en mooi complex, goed verzorgd

Petra, 9-10-2017

het is een mooi verzorgd appartementen gebouw, vlak bij het mooie brede strand, en dichtbij het centrum.

En een persoonlijk ontvangst en contact.

Gereisd met partner in september 2017

Uitstekend appartement. Zeker aan te bevelen!

Jan van Blijderveen, 7-10-2017

Schoon en helder appartemet complex met mooi uitzicht.

Volgend jaar weer, Heerlijk

Mick en Wan, 3-10-2017

Mooie locatie schoon en goed verzorgd app. Erg mooie omgeving met zeer mooi en groot strand. Gastvrouw/heer erg behulpzaam en vriendelijk (Nederlands), niets is voor hun teveel kunnen je overal mee helpen en tips geven.
Gereisd met partner in augustus 2017

Het was evenals voorgaande jaren weer Geweldig.

fam. Van Geffen, 2-10-2017

Subliem appartement met alles aan boord. Net of je thuis bent. Super schoon!! En een geweldige gastvrouw en gastheer die je behulpzaam zijn bij alles wat je vraagt.

Wat wel belangrijk is om te weten het volgende:

als je het strand wilt bezoeken moet je dit altijd doen via trappen. Restaurants,kleine supermarkt, strand, ,bus, taxi,s alles in de directe omgeving.

Super

Peter, 24-9-2017

We hebben genoten van de vakantie, de gastvrijheid, en van het mooie appartement. De kans is groot dat we nog een keer terugkomen.

fantastisch ! schoon en mooi ! super locatie

Menno P, 23-9-2017

Bijzonder gastvrij ontvangen in ruime, zeer schone appartementen. Deze keer hoefden we bij aankomst niet eerst ''het een en ander te ontsmetten''. Ook niet onbelangrijk: we hebben prachtig weer gehad. Omdat het erg druk was in de straten overdag, was het heel fijn een parkeerplaats te hebben direct onder het gebouw. Heel fijn vonden we het snelle EN gratis internet, met 2 tienerdochters is dit een echte must! haha! Compleet ingericht; aan alles gedacht, föhn, strandlakens, keuze uit veel leesboeken. Enig minpuntje, we konden soms de lift horen in de nacht. We komen nog eens terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

leuk appartement met Top gastheer en gastvrouw.

Anita, 20-9-2017

Wij zaten in appartement VPF. Het nadeel is dat je alleen buiten kan zitten op straat. Verder had dit appartement een bed dat aan vervanging toe was. We kregen meteen de tweede dag een topper van Areke (gastvrouw). Toen hebben we wel beter geslapen; maar je rolde nog steeds naar het midden van het bed.

Het appartement zelf is heel leuk ingericht; alles in blauw wit op elkaar afgestemd.

Lekker zitje met uitzicht op zee Heerlijk.

Ook waren Antoine en Areke heel behulpzaam met het adviseren waar leuke plaatsen waren om naartoe te geen. TOP!

Er is een klein zwembad bij waar je gebruik van kunt maken. Het water is wel heel koud.Wij zouden er zeker nog eens naar toe gaan maar dan in één van de andere appartementen.

Wederom fantastisch!

Petra, 13-9-2017

Voor de 5e keer een appartement gehuurd in Riomar. Net als alle voorgaande keren weer een appartement dat volledig voldoet aan onze verwachtingen. Zeer gastvrije beheerders die er voor zorgen dat je je er thuis voelt.

Locatie is super, direct aan zee en bij goede restaurants.

Er komt zeker een 6e keer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een fantastisch en prachtig appartement

Anneke van de Poll, 8-9-2017

Dat deze locatie nergens anders te vinden is!!!!

Heel erg schoon behulpzame beheerders.

Zeer mooie omgeving en prachtig strand.

De kamers heel erg mooi ingericht en zeer mooi uitzicht.

Wij komen nu zeker ieder jaar hier terug.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Riomar in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Riomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Riomar scoort een 9.64 uit 10 op basis van 228 reviews.