Appartement Edificio Rocha Praia Mar

7,1

2 reviews over Appartement Edificio Rocha Praia Mar in het Nederlands

heel mooi

jg, 8-5-2017

dat het gastvrij is en rustig
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig, 100 m van strand en direct aan boulevard

deprata2009 (Tommie), 29-12-2009

Heb een bijzondere 14 dagen gehad, lekker eten, heerlijk stappen in de avonduren en overdag veel gewandeld, want wandelen dat kan je in de Algarve. De hele Algarve hebben we gezien en zo'n 1500 foto's gemaakt. Waarbij het appartement heerlijk centraal gelegen onze uitvalsbasis was, waar het goed "thuiskomen" was op het rustigste stukje van de druk bezochte boulevard. De overvriendelijke beheerder Joao Correia verwelkomde ons dagelijks met een gezellig praatje. Hij is ook onze vriend geworden tijdens deze heerlijke wandelvakantie.
Gereisd met vrienden in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Edificio Rocha Praia Mar in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Edificio Rocha Praia Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Edificio Rocha Praia Mar scoort een 7.14 uit 10 op basis van 2 reviews.