Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC ***

Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC
Clube Praia da Rocha by  ITC
6,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC bij:

315 reviews over Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC in het Nederlands

Mooie locatie, goeie accommodatie.

Albert Taverne, 7-1-2017

Locatie was uitstekend. Dicht bij strand en centrum. Alles op loopafstand.

Erg mooi uitzicht maar onze accommodatie mocht wel een update hebben.

De service was uitstekend. Wat wel erg storend was; we hadden een penthouse maar wel een bovenbuurman en naaste buren. Het penthouse is erg gehorig. De bovenbuurman vond het noodzakelijk om iedere avond laat, 23.00 uur, met een balletje op zijn terras te spelen met een kanjer van een hond. Ondanks onze bezwaren vond hij het niet nodig om hiermee te stoppen. Kortom een domper op onze nachtrust.

Ook de naaste buren waren nogal luidruchtig.

Gereisd met partner in juni 2016

Leuk gehad maar nooit meer

Carolien bos, 13-8-2012

App zeer eenvoudig,bedden zeer slecht voelt de vering in je rug!!.zaten 10 hoog met twee kinderen(4 en 7) op zich geen probleem maar wel als de deuren niet op slot kunnen (zelfs nadat ze gemaakt zouden zijn??!,deden de sloten het nog niet en reling was gammel Erg Gevaarlijk dus.ontbijt oké avondeten Zeer slecht zijn elke avond wezen uit eten(gelukkig niet al te duur )
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Absoluut nooit meer heen!!

Eef, 12-8-2012

Dit hotel is absoluut niet de 3 sterren waard. Ziet er allemaal erg aftands uit en inrichting ver beneden peil. Verder bijna alleen maar zeer luidruchtige Engelsen tot diep in de nacht. Ontbijt was van een zeer matige kwaliteit en zeer sporadisch handdoekenwissel.

Wel vriendelijke mensen bij receptie en goed ligging, maar dit zijn de enig pluspunten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Eerst dieptepunt, daarna fantastisch!

Chantal, 28-6-2012

Vorig jaar zijn we met het gezin naar dit appartementencomplex geweest.

Toen we aankwamen, zaten we op de eerste verdieping.

Op het balkon lagen sigaretten en vogelpoep, wat erg vies was, en we keken uit op een ander hotel. Na het huisje eens doorgelopen te hebben, kwamen we van alles tegen ( vooral in de badkamer ) schimmel, vlekken, plekken! We besloten te klagen. Gelukkig hebben we een ander appartement gekregen. Op de bovenste verdieping met fantastisch uitzicht over de boulevard, de zee en de autoweg! Er was altijd wel wat te zien, dus erg leuk! En de badkamer was schoon en netjes gelukkig.

Verder was onze vakantie echt super. We hebben erg veel gedaan en gezien. Zeker een aanrader voor wie er twijfelt aan dit appartement, ik zeg DOEN!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

prima prijs-kwaliteit

Van Strydonck-goossens, 21-5-2012

Het hotel is wat verouderd en zeer eenvoudig, maar wat ons betreft naargelang de prijs meer dan voldoende, is proper, restaurant was eenvoudig maar ruim voldoende, lekker en zeer vriendelijk onthaal elke morgen...ligging is top, wij komen in elk geval nog terug, niet te evenaren voor die prijs..
      Gereisd met partner in maart 2012

redelijk grote appartementen

Conny, 4-4-2012

Wij hadden een ruime eet-zitkamer met keuken, slaapkamer met balkon en grote hal met kasten. Ook de badkamer was prima. Het ontbijtbuffet heeft veel keuze in zowel warme als koude gerechten.
        Gereisd met partner in maart 2001

Megastallen voor toeristen

Rob, 3-2-2012

Een heel erg groot complex. Hoogbouw, gehorig, onbetrouwbare liften, dronken engelsen.

Maar ook, lekker eten, op loopafstand van strand, goede zwembaden.

Al met al goede vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2002

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ilonka, 21-9-2011

Wij zijn hier geweest in augustus, prima te doen. Dichtbij strand, die je bereikt via hellende weg, maar ja dat is in Portugal overal. Verder was het eten niet echt geweldig. Maar in de stad kun je 's avonds voor een prikkie eten. Kamers zijn niet geweldig maar ja je slaapt er alleen.
          Gereisd met vrienden in augustus 2011

Druk hotel, kamers eenvoudig ingericht

Ronald, 13-9-2011

Ten tijde van ons verblijf was het erg druk in het hotel. Er waren veel Britse gasten aanwezig, die voor het nodige lawaai zorgden, zowel overdag, maar ook 's nachts. Door goed ingrijpen van het hotelmanagement, was dit na 2 dagen afgelopen.

Het hotel ligt op 5 minuten loopafstand van het strand en vlakbij de boulevard met de vele winkeltjes en restaurants. De kamer die wij hadden was eenvoudig ingericht. Een simpele keuken, 2 losse bedden en een balkonnetje, met zicht op het zwembad. De kwaliteit van het materiaal liet af en toe te wensen over, maar voor de prijs waar wij voor zaten was het een goede prijs/kwaliteits-verhouding. In het hotel kon je ook tegen betaling internetten, dit werkte uitstekend tijdens ons verblijf.

Gereisd met vrienden in april 2008

Leuke vakantie!

Luuk, 1-9-2011

Fijn appartement, genoeg ruimte om te relaxen. Afstand tot de boulevard prima te lopen. Zwembad goed, maar de stranden zijn er echt geweldig!!
            Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Clube Praia da Rocha by ITC scoort een 6.18 uit 10 op basis van 328 reviews.