Hotel Avenida Praia ***

Matig

10 reviews over Hotel Avenida Praia in het Nederlands

Redelijk in verhouding

Fam. Bagerman, 27-7-2009

Wij zijn hier in de zomer van 2006, 8 dagen (All-In) geweest. Gezien de prijs de we betaald hebben, helemaal nog niet zo slecht. We hebben genoten van de AI. Wel veel klagende Nederlanders om ons heen, die graag voor een duppie op de 1e rang zitten. Het is maar wat je verwachtingen zijn. Verwacht je veel comfort, luxe, prachtige uitzichten en goede service, dan ben je hier niet op de juiste plek. Ben je wat sneller tevreden en gaat o.a. voor lekker gemakkelijk luieren bij het zwembad en aan het strand, prima om te zitten.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2006

Goed hotel voor goede prijs

Hulshof, 22-11-2008

Goed hotel netjes schoon en zeer vriendelijk personeel Ontbijt is ruim voldoende Een eitje was wel lekker geweest. Zorg wel voor zeezicht op de min. 4e verdieping of hoger. Discotheek aan de overkant kan wat rumoerig zijn maar je zit wel direct aan zee
Gereisd met vrienden in november 2008

Geno , 30-8-2006

Wij zijn naar hotel Avenida Praia geweest. Dit is naar mijn mening een ander (kleiner hotel, blijkbaar met dezelfde naam), want wij zaten in het drukke straatje tegenover de discotheek de Katedral. Het was niks bijzonders, maar er werd iedere dag goed schoongemaakt en nieuwe handdoeken en ook het ontbijt was goed, wel eentonig. Avondeten was niet te boeken, maar er zijn leuke restaurantjes genoeg! Al met al hebben wij het in dit hotel prima naar ons zin gehad.

Natasya, 22-8-2006

Kvind de prijs tov kwaliteit te hoog heb er geen goed woord voor over. Eerste 3 dagen in een kamer gezeten waarbij de douche alle kanten op spoot bahalve op mij en dan na 5 min ijskoud worden. woorden gehad met techn dienst je mag maar 8 min douchen en 40 min wachten op warm water. ja daaaag! ander hotel mocht niet, mocht naar een andere kamer maar de kamer werd pas schoongemaakt als ik bordje uithing. handdoeken horen om de 4 dagen vervangen te worden in kmr 2 pas 1 dag voor vertrek nieuw linnen en schone handdoeken. een klachtenbrief van 2,5 kantjes geschreven en er op gestaan dat ik een groot deel van mijn reissom gecompenseerd wildde hebben aangezien ik ook in restaurant onhygienische toestanden aantrof. Bruine stukken in ei, beschimmelde bloemkool en alle lepels van slabak (het enige verse van buffet) stukjes tonijn en fruit uit blik.

gerard, 20-8-2006

We hadden all inclisive geboekt en dat we uiteindelijk om half 4 pas de kamer in konden was het er gewoon nog smerig en stoffig.De receptie heeft ons niks uitgelegt voor de tijden van het eten de plaats in het hotel en de plaats van het zwembad,ze waren erg onvriendelijk.we zijn de dag na aankomst verhuisd na een ander appartement.
Gereisd met partner in juli 2006

Aart de Goede, 19-8-2006

Het is een simpel hotel met weinig extra's. Het interieur is nogal jaren 80, maar alles ziet er wel netjes en verzorgd uit. De ligging is perfect. Dichterbij de stranden kan bijna niet. Je kunt 's nachts wel last hebben van het lawaai van het uitgaansleven.
Gereisd met partner in augustus 2006

Natasya, 17-8-2006

Ik ben met mijn dochter van 8 jaar op vakantie geweest. Volgens de brochure moet het kindvriendelijk zijn was het niet voor Nederlandse of zelf Engelse kinderen die daar volop waren. De prijs die ik er voor neergeteld heb 1927,- voor mezelf en dochter is te veel ben bezig een groot gedeelte van mijn geld terug te krijgen aangezien ze met de hygiene niet nauw nemen. Beschimmelde bloemkool in mijn eten gevonden en bij het ontbijt roerei met donkerbruine stukjes. Ik heb iedere dag buiten de deur gegeten, in een steegje naast de geldautomaat een goedkoop bakkertje 0.60 ct een lekker broodje 0.55 ct sterke espresso. wil je eieren naast restaurant colombia in het straatje bovenin goeie eieren. Kamers werden pas schoongemaakt om 3 uur 's middags en mijn handdoeken 1 dag voor vertrek, dus 10 dagen met smerige handdoeken gedaan. Onder een koude douche gestaan en pas na 4 dagen naar een andere kamer wou het liefst naar een ander hotel ,kon niet hoogseizoen. Geen afwisselende animatie heb spijt.
Gereisd familie in augustus 2006

De Kroon, 9-8-2006

Het hotel is niet echt schoon.

Het is erg groot en heel onpersoonlijk.

Het eten all in was ook niet groots.

De kamers waren gammel.

De prijs is veel te hoog voor zo

een simpele kamer.

Met TV ,alleen moet die nog wel even

appart betaald worden.

Kortom nooit meer.

patrick, 3-8-2006

Na 18 jaar reizen tot nu toe ons duurste en minst goede hotel! 's Morgens eentonig ontbijt. Overdag en 's avonds géén animatie, dus niet interessant met kinderen. De kamer was verouderd en deurkasten sloten niet. Gelukkig prachtig strand en kustlijn (met boot). Het hotel bestaat uit 9 torens met 2 zwembaden en ligt aan de overkant van Club Praia (gescheiden door grote boulevard). Wandelafstand naar strand is 10-15 min.

Voor deze prijs is Turkije, Tunesië, Marokko, Rhodos ed vééééééél beter!!!!

monique, 21-8-2005

We waren overboekt in ons oorspronkelijke hotel en kregen dit als alternatief.Kamers waren redelijk ,we hadden halfpension dus hoefde niet op de kamer te eten.Badkamer was niet echt schoon ,wc stonk en je kreeg maar om de 4 dagen schone handdoeken .In het weekend word er niet schoongemaakt.Bedden sliepen redelijk,beetje aan de harde kant.Zwembad was prima .Alleen waren er in het hotel niet veel faciliteiten open ,Alleen het winkeltje met souveniers s'morgens en sávonds.De liften in onze toren werkten regelmatig niet zodat we de trap maar namen.Het plaatsje op zich is wel leuk .Aardige boulevard ,leuke winkeltjes ,restaurant en cafees.Het strand was geweldig daar waren we regelmatig te vinden.Alleen als je slecht ter been bent heb je pech want het zijn een heleboel treden naar het strand toe.Al met al hebben we een hele leuke vakantieweek gehad,je moet er zelf ook iets van maken.
Gereisd anders in augustus 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Avenida Praia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Avenida Praia in Praia da Rocha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Avenida Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Avenida Praia scoort een 4.92 uit 10 op basis van 12 reviews.