Aparthotel Romantik Natur ****

8,4

24 reviews over Aparthotel Romantik Natur in het Nederlands

Heerlijk rustig!!

Anita Wijma, 8-10-2008

De locatie is super!! Maar wat zoek je? Rust, dan ben je hier goed. Vergeet niet dat hier helaas verder niets te koop is. Je kunt aan het zwembad, geen broodjes etc. kopen. Zwembaden zijn ERG klein, erg jammer!! Wat TOP is is dat mensen de handdoeken niet 's morgens vroeg bij het zwembad neerleggen. Vinden wij een belang. punt.

Wij hadden een supercomplex (grootste huisje), jammer dat erg geen kinderen waren voor onze kids(4 en 8 jaar). Super ontbijt hier, luxe!

Gereisd familie in augustus 2008

Een romatische ervaring in Portugal

Petra, 6-10-2008

Na een minder prettig verblijf van een nacht in Hotel Vilamar hebben wij via onze touroperator een upgrade gedaan naar dit fraaie appartementencomplex.

De ligging is fantastisch en rustig . De manager is echt geweldig, met haar kon je alles regelen. Het ontbijt voor de volgende dag( we vertrokken om 5 uur s'ochtends) werd de dag ervoor in de koelkast gezet, zeer uitgebreid.

De nieuwe appartementen zijn wel gehorig, niet op de kamer zelf maar in de gezamelijke hal. Maar dat is dan echt het enige minpuntje, voor de rest is alles prima verzorgd!!

Echt een aanrader!( minder voor mensen met kinderen, maar dat maakt het voor ons zo geweldig)

Gereisd met partner in oktober 2008

topper

rocas, 30-9-2008

Prachtig gelegen acco geheel in ambiance sfeer. Er wordt constant gesproken over een oud en nieuw gedeelte. Dit is niet correct. Het verschil is dat de appartementen in het lagere gedeelte liggen en de hotelkamers in het hogere gedeelte.

Kamers in het appartement gedeelte liggen aan elkaar geschakeld, privacy is hierdoor minder, vooral als je buiten wilt zitten. Inrichting is mooi (ambiance) elk appartement heeft een andere kleur.

Hotel kamers zijn erg mooi, goed ingericht

Eigenaar en personeel is zeer vriendelijk. Ligt wel erg rustig, je hebt een auto nodig. (vooraf boeken is goedkoper)

Gereisd alleenreizend in september 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romantik Natur bij:

Een mooie accomodatie, wel erg rustig!

Peter en Marco, 11-9-2008

We hebben een hele mooie vakantie gehad en we zijn lekker uitgerust. Maar wat jammer was je overal je auto voor nodig had. Wilde je 's avonds een kopje koffie dan moest je al 2km autorijden.
Gereisd met partner in september 2008

Appartement met ambiance en rust.

Ron, 29-8-2008

Wij zijn hier (13-08 t/m 27-08-08) geweest met 1 kind (12 jaar). De service en vriendelijkheid van het personeel is uitstekend. Zeer persoonlijke benadering en erg gastvrij. Wij hadden een 3-kmr app met zeezicht. Het app (616) is niet groot, wel voldoende voor 2 volwassenen en een kind. Er zijn kleinere app op het complex! Weinig privacy bij de app. Kamers worden uitstekend dagelijks schoon gemaakt, 4x p.w. schone handdoeken. Airco op beide slaapkamers. Keukengerei is minimaal aanwezig. Een aantal keer het (hotel) ontbijt genuttigd. Prima verzorgd, voldoende keus, goede kwaliteit. Verjaardag van echtgenote gevierd met ontbijt en daarbij extra gasten uitgenodigd. Kregen een taart en champagne aangeboden van de manager. In de directe omgeving van Romantik is niets te doen. Auto is daarom zeker aan te bevelen. Wij misten wel een poolbar o.i.d. Bar bij receptie is te klein. Routebeschrijving van en naar Romantik dzv reisorganisatie was onvoldoende. Vanaf nov 08 heet het weer Quinta do Mar.
Gereisd familie in augustus 2008

Geweldig Hotel!

Bianca en Roeland, 9-8-2008

Wij vonden dit een heerlijk hotel. Door de afgelegen locatie is het heerlijk rustig. Je hebt wel een auto nodig. In een eerder bericht las ik dat er geen bar is, maar deze is er wel naast de receptie en iedere dag open tot 00:00 uur. Wij gingen vaak 's avonds lopen naar Luz en namen dan een taxi terug. Overdag een keuze uit allemaal leuke strandjes. Het ontbijt was ook heerlijk. Wij zijn drie weken geweest en hadden er nog wel drie kunnen blijven. Het personeel was heel erg vriendelijk. Zelf toen er een keer geen taxi te krijgen was werden we zonder problemen weg gebracht. Wij vonden dit vooral een perfectie locatie omdat het lekker rustig was. En binnen tien minuten sta je met de auto in het dorp, lopend ruim een half uur. De kamers waren erg schoon en elke dag schone handdoeken. Wij willen zeker terug naar dit hotel en vinden het ook een echte aanrader!

Oud versus nieuw

BJ, 4-8-2008

Het complex bestaat uit een oud en een nieuw gedeelte. Het verschil hiertussen is groot. Privacy is beperkt aanwezig op de terassen/balcons. Het complex is heerlijk rustig.

Heerlijk!

Lianne, 14-7-2008

Genieten, geen hoogbouw, maar zelfs in de hotelkamers krijg je het idee van een appartement. Mooie kamers, goed onderhouden, goed schoongemaakt.

Hotewlbeoordeling

Emilie en Wouter, 6-7-2008

Erg goede locatie. Vriendelijk personeel, schone kamer en een top ontbijt. Maar jammer dat er geen bar aanwezig is. Helaas ook niet in de directe omgeving (op loopafstand). Daardoor weinig contact met overige vakantiegangers. Altijd aangewezen op de auto om te gaan dineren. Verder is er weinig te beleven. Er is weleen groot verschil tussen de "nieuwe" en "oude" kamers.
Gereisd met partner in juni 2007

van Houdt, 28-6-2008

Wij hebben een weekje vertoeft op het park Romantik. Het viel ons erg tegen. Het park is prachtig maar de accommodatie was erg klein (3-kamer). Wij zaten op het oude gedeelte van het park. We wisten dat we een auto nodig hadden aangezien het park erg afgelegen ligt van dorpen en voorzieningen. Met een auto is dit echter geen enkel probleem.

Ons voornaamste probleem was het kleine appartement, de kleine zwembaden en het feit dat je geen enkele privacy hebt (huisjes zijn geschakeld zonder terras). Na dit kenbaar gemaakt te hebben werd ons eigenlijk alleen meegedeeld dat het niet anders was (was uiteindelijk ook wel zo). In de folder en foto's wordt alleen het nieuwe gedeelte van het park getoond. Een punt van aandacht voor eventuele toekomstige bezoekers. Houdt hier rekening mee en vraag expliciet naar een accommodatie op het 'nieuwe' gedeelte van het park.

Gereisd anders in juni 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Romantik Natur bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Romantik Natur in Praia da Luz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Romantik Natur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Romantik Natur scoort een 8.4 uit 10 op basis van 25 reviews.