Appartement Mirachoro Ii ***

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirachoro Ii bij:

3 reviews over Appartement Mirachoro Ii in het Nederlands

Goed.

H. Ruijter, 27-6-2017

Verleden jaar (mei 2016) Mirachoro II voor de 1e keer met mijn vrouw bezocht.

Had toen een Comfort kamer geboekt ( >2 tot 4 personen) maar vond de kamer aan de kleine kant. Toen ik dit reclameerde bij de balie werd mij verteld dat het wel een Comfort kamer is en dat als wij met 3 personen waren geweest een bedbank in de andere kamer had gestaan i.p.v. een bank. Nu Mirachoro II met 3 personen bezocht (alweer Comfort kamer).Ditmaal kwam ik in het 2e gebouw terecht en tot mijn verbazing twee veel grotere kamers met ook een groot balkon. Voor de rest alles in orde, zie mijn review van mei 2016 met cijfer 7. Hebben ook dit keer een heerlijke vakantie gehad, vriendelijk personeel. Kamers worden goed schoongemaakt en bij ons, handdoeken 2 maal verschoond voor verblijf van 8 dagen. Tip: geef de interieurverzorgster af en toe een fooi en niet pas op de dag van vertrek, geeft toch iets meer service heb ik gemerkt. Kom hier zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Leuk complex!

Peter, 31-1-2017

Wij zijn net terug van een weekje in Mirachoro II. Het complex ligt op loopafstand van het strand. De appartementen zijn ruim en schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een leuke vakantie gehad.
Gereisd met partner in januari 2017

ruim, schoon geen winkels in directe omgeving

Syl, 19-9-2016

Zeer ruime kamers, iedere dag schoonmaak ook op zondag, zeer vriendelijk personeel.

Airco alleen in huiskamer niet in slaapkamer.

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mirachoro Ii bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mirachoro Ii in Portimao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mirachoro Ii zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Mirachoro Ii scoort een 7.43 uit 10 op basis van 4 reviews.