9,4

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Villa Paraiso bij :

12 reviews over BedAndBreakfast Villa Paraiso in het Nederlands

Wat een genot

Judith, 22-5-2017

Prachtige b&b, goed verzorgd, vriendelijke eigenaren. kamer 4, mooi schoon ,koelkastje en heerlijk bed. Overal hangen prachtige foto's. Ontbijt was heerlijk, gekookt of gebakken ei, vleeswaren, kaas of zoet. Fruit, yoghurt en cornflakes. In de tuin een mooi zwembad en een heerlijk grote jacuzzi. Massages die Roland geeft zijn heerlijk ontspannen en je kan zover gaan als je zelf wil. Parkeren kan op eigen terrein achter gesloten hek. Veel privacy bij accommodatie. Door locatie zit je overal dichtbij, supermarkt, strand, restaurants andere plaatsjes. Ik heb ontzettend genoten van mijn vakantie.

Als ik toch een -punt zou moeten geven is dat het geluid van de auto's die voorbij rijden, ik heb het niet als hinderlijk ervaren, op een of andere manier verdwijnt dat naar de achtergrond. De WiFi in kamer 4 is niet altijd even sterk, Roland doet er wel alles aan om dit ook optimaal te krijgen.

Roland en ina bedankt voor deze toch voor mij bijzondere vakantie en ik wens jullie alle goeds

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Relaxen in gastvrijheid

Linda, 17-5-2017

Heerlijk verblijf gehad. Roland is een top gastheer. Massages zijn heerlijk, de kamers heel sfeervol en ontbijt prima! Veel kan en niks moet! Houd er rekening mee dat je in de tuin naakt mag zonnen en zwemmen!

Een schitterende adults only villa, waar je helemaal tot rust kunt komen.

Ik kom er zeker nog eens terug!

Gereisd alleenreizend in mei 2017

behaaglijk mits enkele werkpunten

Geert & Nancy, 7-4-2016

Wij hadden hele hoge verwachtingen.Villa super ingepland in mooie tuin.Er is een drukke weg met bijhorend lawaai maar daar hadden wij in kamer 3 géén last van.Vriendelijke gastheer en levensgenieter die heel relaxed overkomt.Voor ons een goede ligging en met huurauto van Auto Rocha (uitstekend en betrouwbaar) heel veel kunnen bewonderen van de Algarvse natuurpracht.Verwelkoming met fles wijn was leuk.Parkeren bij de villa is geen probleem.Toeristisch menu (4-gangen incl wijn en koffie kan je in de buurt eten voor maximum €10) La Rampa en Panorama Sol zijn super!Ontbijt op het buitenterras in het zonnetje was zalig, maar als het buiten te kil is of als er veel wind staat, is binnen eten niet zo behaaglijk.Er is geen verwarming en een warme trui kon je goed gebruiken in onze reisperiode.Het grootste minpunt vonden wij het ontbijt.Een groot verschil met de websitefoto's.Weinig variatie en zeker geen groots luxurybuffet.Het ontbijt was er ooit veel beter .(lauwe eitjes,2 soorten brood,serranoham?,geen versgeperst sapje) Ook naar de aangeboden massages moet je zelf vragen.Laat de haard vaker branden in kille periodes , dat brengt sfeer en gezelligheid mee en nodigt uit tot een gezellige babbel met jullie .Die persoonlijke warmte hebben wij ook 's avonds vaak gemist.Jullie waren nergens te bespeuren.Maar misschien is dat wel jullie bedoeling om privacy te gunnen.Roland,maak VP wéér zoals het vroeger was.Het kan echt mits enkele kleine werkpunten en zonder veel grote inspanningen weer een paradijsje worden waar we graag willen terugkomen.Succes !!
    Gereisd met partner in april 2016

een perfecte Portugees-Nederlandse cocktail!

Kurt & Annick, 10-12-2013

Super gastvrije mensen, ontvangst in verschillende talen. Conceição is een bijzonder charmante en hartelijke portugese dame Roland is een sympathieke Nederlander. De woning is prachtig ingericht en gedecoreerd met originele safari foto's. Zeer ruime en mooie kamers en badkamer, heerlijk overdadig ontbijt en een bijzonder centrale ligging dicht bij de kust maken deze villa de ideale b&b.
      Gereisd met partner in november 2013

Geweldige service

Jelle, 22-7-2013

Villa Paraiso is een klein paradijsje. Gastheer Roland zijn vrouw zorgen voor een warm onthaal gaan heel ver in de verzorging van hun gasten. Tussen de middag is er een kopje koffie en vers fruit en het ontbijtbuffet is luxe en biedt voor ieder wat wils. Vraag ze om leuke stranden en bezienswaardigheden in de buurt want ze kennen de mooiste strandjes.

De locatie opzichzelf is al een bezoekje waard. Het hele huis wordt opgesierd met prachtige opnames die Roland gemaakt heeft tijdens zijn reizen naar Afrika.

Aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

Luxe Bed en Breakfast

Anja en Hans van Beekveld , 14-7-2013

Hele luxe vila waar je meteen het gevoel hebt dat je wat je op de foto's waarneemt ook werkelijk waar is .

Veel rust geweldig zwembad goede service ,kamers ,zeer goed ontbijt ,veel privacy ,leuke gastheer en gastvrouw.

Zeker de moeite waard om nog eens onze vakantie in deze luxe villa te vieren

Gereisd met partner in juni 2013

"Een klein stukje paradijs op aarde"

Bert en Ivon Mourik, 10-7-2013

Na 3 dagen extra verblijf (we wilden echt NIET weg... :-(( ..), hebben we met moeite afscheid genomen.

Een plek om naar terug te gaan, da's zeker. Waarom?

Elke morgen wakker worden in een lekker bed, in een fijne kamer met een vers gebakken eitje of pannenkoekje en vers sap bij het ontbijt en goeie koffie. Wat je maar wilt, Cao en Roland zorgen ervoor dat je niets te kort komt.

Een duik in het zwembad nemen om vervolgens neer te vleien op een zonnebed met een goed boek of de omgeving met vele stranden verkennen.

In de middag met een verfrissende cocktail of biertje, even babbelen met de rest van de gasten of een potje schaken.

Iedere dag heb ik me vergaapt aan de meest prachtige foto's van de vele safari's die Roland heeft gemaakt en gebruikt heeft als decoratie in de Afrikaans ingerichte B&B. Echt adembenemend... En de bijbehorende verhalen zijn ook niet mis!

Alles was top!

Dank je wel Roland en Cao, tot gauw!

P.s.: Fleur; Hans en Anja; ook bedankt!

Absolute aanrader

Fleur, 9-7-2013

Wat heb ik een heerlijke vakantie gehad! Voor het eerst alleen op vakantie & de tijd van mijn leven gehad.

De kamers, inrichting, hygiene, ontbijt, omgeving, bedden, overige gasten & gastvrije eigenaars zijn helemaal top.

Het is een prachtige villa, supermarkt, eetgelegenheden & strand dichtbij. Je kunt er perfect wandelen of 's morgens hardlopen. Het zwembad bij de villa is heerlijk en leent zich goed om baantjes in te trekken.

De mogelijkheid tot gezelligheid is er, maar mocht je net als ik een boek per dag willen lezen dan is dit ook absoluut mogelijk:).

Het stel dat deze B&B runt is ontzettend gastvrij, behulpzaam & vriendelijk.

Voor mij heeft mijn verblijf in Villa Paraiso bijgedragen aan mijn droomvakantie & de overige gasten denken er stuk voor stuk net zo over.

Absoluut een aanrader & voor mij voor herhaling vatbaar!

Gereisd alleenreizend in juni 2013

Fantastische plek

Everaerts, 23-6-2013

Zeer vriendelijke uitbaters. Heel mooie accomodatie. Mr Roland wist heel veel te vertellen over de streek.
      Gereisd met partner in juni 2013

Unieke warme koloniale sfeer.

Peter en Nelly , 22-6-2013

Waanzinnig leuke tijd gehad.

Prachtige villa,met toch een huiselijke sfeer,in een mooie omgeving je voelt je er meteen thuis.

Roland en Sao zij hele fijne mensen, en zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt.

Heerlijk ontbijtje, en hele fijne bedden.

Gereisd met partner in mei 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Villa Paraiso in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Villa Paraiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Villa Paraiso scoort een 9.41 uit 10 op basis van 13 reviews.