9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Zeker een aanrader !!

Familie Carette - Gooris, 25-8-2008

Wij zijn begin aug.08 geweest 1 week met onze 2 kinderen + vliegreis + huurauto.

Mooi zwembad, propere ruime kamers, familiesuite is ideaal voor een gezin, strandparasols gratis ter beschikking voor het strand, in namiddag gratis gebakjes en koffie, leuk om 's morgens buiten te ontbijten, bij aankomst krijg je onmiddellijk een glaasje fruitsap aangeboden en je krijgt alle nodige uitleg over de omgeving, restaurantjes, ... ook in een beknopte brochure + plan. De gastvrouw, Sofie, was bij ons heel sympathiek, heeft zin voor humor, ... ik geef toe, ze kwam mij eerst ook een beetje speciaal over maar na een kort gesprekje ontdek je dat ze een toffe madam is.

Bij het ontbijt is er elke dag iets anders maar je vindt er wel altijd pistolés, brood, confit., ham ... (heerlijk!)

De kinderen hebben zich reuze geamuseerd in het zwembad.

PS vraag niet naar de vacature van de portier aan de oprit want die is al bezet !

Wij gaan zeker nog eens terug. (Huur)auto is wel noodzakelijk.

Gereisd anders in augustus 2008

charming hotel met mooie inrichting

Adriaenssens, 4-8-2008

Onthaal was "warm" door gastheer Christophe bij onze aankomst: boekje met info over uitstapjes en restaurantjes en allerlei tips!

Onze kamer was prachtig!

Zeer goed ontbijt en rustige ligging, geen last gehad van de weg.

Spijtig van de "koele" houding van gastvrouw (en andere gasten deelden onze mening tijdens gesprekken op terras of aan zwembad): gaf geen aanleiding tot gesprek, zei geen goedemorgen en bij ons vertrek zelfs geen bedanking en/of goede thuisreis gewenst. Zij geeft de indruk van niet erg enthousiast te zijn met haar "gasten" (misschien vermoeid, maar daar mogen de gasten geen "last van hebben, zoniet moet je als gastvrouw tijdig een "break" nemen).

Wij komen zeker nog eens terug voor een "herkansing"!

Gereisd met partner in augustus 2008

roger, 7-6-2008

In april 2008 zijn we met 2 koppels (± 50j) naar Casa Bela Moura geweest.

Warm en persoonlijk onthaal door de jonge belgische uitbaters.

Uitgebreid en lekker vers ontbijt, zo veel je maar wil.

Prachtige kamers en heerlijk zwembad.

Minpunt is dat het hotel te ver van zee ligt om te voet te gaan (vooral terugkomen is een ware inspanning gezien de stijge hellingen die je moet overwinnen)

Een ander minpunt is dat het hotel pal naast een zeer drukke baan ligt die je van heel vroeg in de morgen tot 'savonds laat hoort.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Luk Van der Straeten, 12-5-2008

we zijn net terug van een 2e verblijf in Casa Bela Moura. Heel handig is dat ze vooraf zowel vliegtuig als huurauto reserveren en voorzien in een interessante brochure met weetjes omtrent omgeving, restaurants e.d.

Prachtig ingerichte kamers !

Het blijft een absolute aanrader !!!

Gereisd met partner in mei 2008

25-4-2008

Naar aanleiding van Vlaanderen Vakantieland en aanbevelingen in Weekend Knack dit charmehotel geboekt maar met gemengde gevoelens teruggekeerd.Hotel op zich was okee:goede ligging,mooie en nette kamers,goede bedden ,verzorgd domein.Ontbijt was beperkt.Hadden huurauto om prachtige kust te ontdekken.'s Avonds heerlijk gegeten in diverse restaurantjes in de omgeving. Het vertrek in het hotel was om 7.30u,maar ons ontbijtpakket moesten we de avond voordien afhalen want voor 8.00u was er geen ontbijtmogelijkheid,wat wel spijtig is.Kortom:service,vriendelijkheid en persoonlijk contact zijn factoren die het verschil maken tussen een gewoon en een charmehotel en dat hebben we spijtig genoeg niet mogen ervaren.Daarom gaan we zeker niet meer terug
Gereisd met partner in april 2008

Irma Schout, 9-8-2007

Wij zijn hier in juli 2007 geweest. Klein en sfeervol hotel. Ligging aan weg is niet heel bijzonder, strand is niet vlakbij. Je hebt geen last van die weg trouwens.

Verder alles prima, heerlijk zwembad, lekker ontbijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Anseel Nadine, 23-7-2007

Wij zijn hier op vakantie geweest in de juni 2006. Via een kennis hebben we dit klein maar gezellig familiehotelletje gevonden. Ideaal om even weg te zijn van alle drukte en tot rust te komen.
Gereisd met vrienden in juli 2007

Luk Van der Straeten, 19-7-2007

wij sluiten ons aan bij onderstaande reacties.

Prachtige locatie; heel mooi zwembad; ruime kamers (wij zaten eveneens in de "suite" met living, badkamer, keuken...); interessante en nuttige brochure met weetjes over uitstappen, restaurants e.d.; ruim en gevarieerd ontbijt; heeeeel sympathieke eigenaars !!!; zij staan ook in voor reservatie van huurauto en vliegtuig wat zeker handig is.

Gereisd met partner in mei 2007

René, 15-6-2007

Gaan reeds voor de tweede maal terug, prachtige suite, ontbijt van hoog niveau
Gereisd anders in juni 2007

paul, 14-6-2006

wij logeerden in de enige studio met ruime living en volledig uitgeruste keuken, wij gaan zeker terug.
Gereisd anders in juni 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.