Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Gastvrij

J. Curfs, 19-10-2008

Perfect hotel voor mensen zonder kinderen. We hebben de vlucht en de huurauto laten regelen door het hotel. Dit was prima in orde. Ontbijt en koffie met vlaai om 16.30 uur was lekker. Kamers zijn met smaak ingericht en worden goed schoon gemaakt. Het hotel is een aanrader mede dankzij de vriendelijke en behulpzame uitbaters.
Gereisd met partner in oktober 2008

goed maar geen charmehotel

Leona, 6-10-2008

Wij hadden een toffe vakantie maar dat ietsje meer, de warmte en gezelligheid dat misten we. We hadden een mooie kamer , het ontbijt was lekker maar niet "wauh ! ". De uitbater was erg vriendelijk en behulpzaam . Mevrouw was erg punctueel. Als wij lekker gegeten hadden in een van de leuke en erg goede restaurantjes dan konden we nog amper iets drinken in de bar want na 11 u stipt sloot de bar. Bij vertrek kregen we 's avonds de broodjes voor de volgende ochtend . Het zijn die kleinigheden die van een goede vakantie een onvergetelijke maken .
Gereisd met partner in april 2008

abosluut de moeite waard !

erik en marleen, 22-9-2008

een echte aanrader deze uitermate verzorgde B&B van sympathieke belgen in Portugal - niet te veel reclame maken, anders wordt het te druk ;-) en dat is net wat het zo uniek maakt

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

zeer mooi hotel met mooie inrichting.

Ilze Westerlaken, 5-9-2008

de ontvangst was zeer goed, mooie kamer, ontbijt was iedere ochtend weer verrassend, vooral de pannekoekjes. spijtig van de koele houding van de gastvrouw, was niet erg spraakzaam, ik denk niet dat het met vermoeidheid te maken heeft want wij waren hier in mei. we hebben leuke uitstapjes gemaakt met de huurauto. we komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2008

ideaal voor koppels op zoek naar rust

Vanderstraeten, 5-9-2008

Wij waren eind juli in Casa Bela Moura en hebben ervan genoten.

Wij houden van de rust en de goede service, op maat van elke gast. Een erg goed ontbijt bovendien.

We willen graag opmerken dat de reactie van Mr. of mevr. Adriaenssens, die ook op deze site reageerde, volgens ons te wijten is aan hun eigen gedrag in het hotel. Spijtig toch dat niet alle gasten weten wat elementaire beleefdheid is. In elk geval een pluim voor de uitbaters, want door hun inzet kan iedereen hier genieten van een rustgevende vakantie

Zeker een aanrader !!

Familie Carette - Gooris, 25-8-2008

Wij zijn begin aug.08 geweest 1 week met onze 2 kinderen + vliegreis + huurauto.

Mooi zwembad, propere ruime kamers, familiesuite is ideaal voor een gezin, strandparasols gratis ter beschikking voor het strand, in namiddag gratis gebakjes en koffie, leuk om 's morgens buiten te ontbijten, bij aankomst krijg je onmiddellijk een glaasje fruitsap aangeboden en je krijgt alle nodige uitleg over de omgeving, restaurantjes, ... ook in een beknopte brochure + plan. De gastvrouw, Sofie, was bij ons heel sympathiek, heeft zin voor humor, ... ik geef toe, ze kwam mij eerst ook een beetje speciaal over maar na een kort gesprekje ontdek je dat ze een toffe madam is.

Bij het ontbijt is er elke dag iets anders maar je vindt er wel altijd pistolés, brood, confit., ham ... (heerlijk!)

De kinderen hebben zich reuze geamuseerd in het zwembad.

PS vraag niet naar de vacature van de portier aan de oprit want die is al bezet !

Wij gaan zeker nog eens terug. (Huur)auto is wel noodzakelijk.

Gereisd familie in augustus 2008

charming hotel met mooie inrichting

Adriaenssens, 4-8-2008

Onthaal was "warm" door gastheer Christophe bij onze aankomst: boekje met info over uitstapjes en restaurantjes en allerlei tips!

Onze kamer was prachtig!

Zeer goed ontbijt en rustige ligging, geen last gehad van de weg.

Spijtig van de "koele" houding van gastvrouw (en andere gasten deelden onze mening tijdens gesprekken op terras of aan zwembad): gaf geen aanleiding tot gesprek, zei geen goedemorgen en bij ons vertrek zelfs geen bedanking en/of goede thuisreis gewenst. Zij geeft de indruk van niet erg enthousiast te zijn met haar "gasten" (misschien vermoeid, maar daar mogen de gasten geen "last van hebben, zoniet moet je als gastvrouw tijdig een "break" nemen).

Wij komen zeker nog eens terug voor een "herkansing"!

Gereisd met partner in augustus 2008

roger, 7-6-2008

In april 2008 zijn we met 2 koppels (± 50j) naar Casa Bela Moura geweest.

Warm en persoonlijk onthaal door de jonge belgische uitbaters.

Uitgebreid en lekker vers ontbijt, zo veel je maar wil.

Prachtige kamers en heerlijk zwembad.

Minpunt is dat het hotel te ver van zee ligt om te voet te gaan (vooral terugkomen is een ware inspanning gezien de stijge hellingen die je moet overwinnen)

Een ander minpunt is dat het hotel pal naast een zeer drukke baan ligt die je van heel vroeg in de morgen tot 'savonds laat hoort.

Gereisd met vrienden in juni 2008

Luk Van der Straeten, 12-5-2008

we zijn net terug van een 2e verblijf in Casa Bela Moura. Heel handig is dat ze vooraf zowel vliegtuig als huurauto reserveren en voorzien in een interessante brochure met weetjes omtrent omgeving, restaurants e.d.

Prachtig ingerichte kamers !

Het blijft een absolute aanrader !!!

Gereisd met partner in mei 2008

25-4-2008

Naar aanleiding van Vlaanderen Vakantieland en aanbevelingen in Weekend Knack dit charmehotel geboekt maar met gemengde gevoelens teruggekeerd.Hotel op zich was okee:goede ligging,mooie en nette kamers,goede bedden ,verzorgd domein.Ontbijt was beperkt.Hadden huurauto om prachtige kust te ontdekken.'s Avonds heerlijk gegeten in diverse restaurantjes in de omgeving. Het vertrek in het hotel was om 7.30u,maar ons ontbijtpakket moesten we de avond voordien afhalen want voor 8.00u was er geen ontbijtmogelijkheid,wat wel spijtig is.Kortom:service,vriendelijkheid en persoonlijk contact zijn factoren die het verschil maken tussen een gewoon en een charmehotel en dat hebben we spijtig genoeg niet mogen ervaren.Daarom gaan we zeker niet meer terug
Gereisd met partner in april 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.