Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Schatten!!!!

Lut en Teejo, Trees en Patrick, 22-4-2010

Wat zijn we verwend geweest in Casa Bela Moura. Eerst een fijne 'gewone' vakantie met alles erop en eraan. Maar toen we met 21 personen bericht kregen in Faro dat onze vlucht niet doorging door de stofwolk, hebben Christophe en zijn familie ALLES gedaan om ons terug op te halen aan de luchthaven, ons op te vangen met lekkere taart en koffie, een dak boven ons hoofd te geven, en daarbovenop het vervoer te regelen terug naar België. We zijn hen ontzettend dankbaar!!! Het zijn schatten!
Gereisd met vrienden in april 2010
Christophe en Sofie, Owner, 29-8-2010
Hartelijk dank voor jullie fijne reactie en voor het aangename gezelschap in de "uitzonderlijke" omstandigheden. Graag tot weerziens in de Algarve !

Heerlijke vakantie wek

A.Schroots, 16-3-2010

Terug in onze woonplaats Middelburg, gaan onze gedachten weer terug aan de fijne week die we hebben doorgebracht in Casa Bela Moura. Onze complimenten aan Christophe en Sofie voor hun prachtige stek. De prachtige kamer, de mooie badkamer, het fijne terras en de bediening. Een aanrader voor iedereen die de Algarve wil ontdekken. Bij nog een reisje naar de Algarve hoeven we beslist niet meer te zoeken naar een ander adres.
Gereisd met partner in maart 2010
Christophe en Sofie, Owner, 29-8-2010
Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Graag tot weerziens in de Algarve !

gewoon prachtig

lydia, 20-9-2009

dikke proficiat aan Sofie en Christophe ! Wij hebben een heerlijke week 12/9-19/9

achter de rug. Bij aankomst krijg je een boekje met heel toffe uitstappen (een aanrader) en adresjes van leuke restaurantjes. Het onthaal, de vriendelijkheid en de mooie kamers zorgen ervoor dat je je direkt thuis voelt. De week was veel te snel voorbij, maar we komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Niet doorvertellen anders wordt het veel te druk.

D. Bakker., 30-8-2009

Wij, Francis en Dick Bakker, waren in deze heerlijke quinta begin maart 2009, wel een beetje aan de vroege kant omdat de natuur nog niet op zijn mooist was. Een fantastische week hebben wij doorgebracht in Bela Moura, geleid door twee hele fijne mensen Christophe en Sofie. Van Cristophe hebben we, gelukkig in het Nederlands, veel goede en bruikbaren tips gekregen voor uitstapjes in de mooie omgeving. Een auto is wel heel prettig en voor weinig te huur. De kamers waren sfeervol, gezellig en goed onderhouden. Kortom, een geweldig adres om te verblijven.
Gereisd met partner in maart 2009

heel leuk voor koppels zonder kinderen

Vlaeminck Ben - De Wilde Kelly, 27-8-2009

Wij hebben Casa Bela Moura bezocht in juni 2008. We hebben heerlijk genoten. Vriendelijke gastheer,alsook zijn ouders, elke morgen heerlijk glaasje fruitsap en fijn vertoefen aan het zwembad.Fijne mensen leren kennen. Enig minpuntje. Zoals al aangegeven in vorige commentaren van bezoekers, de gastvrouw kan moeilijk een lachje op haar gezicht toveren. Kindvriendelijk kan je haar niet noemen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Alles dik in orde en....meer moet dat niet zijn !

Betty en Luc, 18-7-2009

Casa bela moura is ons supergoed bevallen. Christophe en Sofie zorgden voor een onvergetelijke, ontspannende vakantie, alles was piekfijn in orde, het ontbijt-met die overheerlijke pannekoeken verstopt in de "surprisepot" ! De koffie 's namiddags, de orde en netheid overal, onze gastheer en vrouw die altijd klaarstonden met de glimlach. De omgeving is ook prachtig en alles was goed bereikbaar met onze huurauto, en dank zij de goede uitleg en de infogids die we bij aankomst kregen hebben wij 2 relaxte weken beleefd. We komen hier zeker en vast terug, eerst gaan we nog andere plekjes op de wereld ontdekken, maar één ding is zeker : als we nood hebben aan rust en ontspanning : dan zal het steevast richting casa bela moura gaan !!!
Gereisd met partner in juli 2009

Harde bedden!!

igor janssen, 24-6-2009

Het hotel was makkelijk te vinden en heeft een aangenaam rustige ligging net buiten het centrum.

Bij aankomst kregen we een handige (uitgebreide) informatiefolder in het Nederlands (Vlaams) en een plattegrond van de omgeving met daarop alle restaurants ed. Hier hebben we veel aan gehad.

De kamer was zeer mooi ingericht en vooral de badkamer was super net. Helaas bleken de matrassen zo hard als een plank, dit heeft ons vele slapeloze uren (nachten) bezorgd en naar 5 dagen waren we heel blij om weer naar huis, naar ons eigen bed, te gaan.

Ook was het een beetje jammer dat de schoonmaaksters elke dag !! om 8.00 uur al op de deur stonden te bonken!! Als je ze dan vertelde dat je nog in de kamer was en dat het nog wel even kon duren, dan stonden ze na 10 min al weer te bonken, jammer.

Het ontbijt en de koffie met gebak om stipt 1630 waren super goed !!!

Ook het zwembad met ligbedden was heerlijk, deze lagen veeeel beter dan de bedden op de kamer!

Gereisd met partner in september 2008

Mooie accomodatie!!

Marleen, 4-6-2009

Wij zijn juist terug van een verblijf in Casa Bela Moura.

De kamer, vooral de badkamer, was heel erg mooi en prima onderhouden. Het ontbijt was heel goed, vers fruitsap, broodjes, beleg, pannenkoeken, croissants, vers fruit, teveel om op te noemen.

De ligging langs drukke weg vonden wij een klein minpunt, verder mooi zwembad en jacuzzi.

De gastheer was heel vriendelijk en behulpzaam maar de houding van de gastvrouw viel ons tegen, zelden een glimlach en niet erg vriendelijk, jammer. Verder een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2009

Fantastisch!!!!

Nancy Vervloet, 20-4-2009

Ik vond het hier echt geweldig. Heeeel vriendelijke mensen, kamer was prachtig, ontbijt : alles wat je moet hebben (aanrader : de pannekoeken, super). Ook de koffie en taart in de namiddag vond ik leuk.

Ik had alleen wat pech met t weer.... Maar ik kom zeker terug!!!!!

Gereisd alleenreizend in april 2009

zeer zeker opnieuw !

erik en marleen, 8-4-2009

Absoluut een aanrader, eens even volledig er tussen uit. Prachtvakantie, een oase van rust - tussen haakjes : gastheer én gastvrouw doen er alles aan om hun klanten een ideale vakantie te laten hebben. De commentaren over de gastvrouw zijn echt wel onterecht ! Misschien moet men de moeite doen om de mensen beter te leren kennen .
Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.