9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Alles dik in orde en....meer moet dat niet zijn !

Betty en Luc, 18-7-2009

Casa bela moura is ons supergoed bevallen. Christophe en Sofie zorgden voor een onvergetelijke, ontspannende vakantie, alles was piekfijn in orde, het ontbijt-met die overheerlijke pannekoeken verstopt in de "surprisepot" ! De koffie 's namiddags, de orde en netheid overal, onze gastheer en vrouw die altijd klaarstonden met de glimlach. De omgeving is ook prachtig en alles was goed bereikbaar met onze huurauto, en dank zij de goede uitleg en de infogids die we bij aankomst kregen hebben wij 2 relaxte weken beleefd. We komen hier zeker en vast terug, eerst gaan we nog andere plekjes op de wereld ontdekken, maar één ding is zeker : als we nood hebben aan rust en ontspanning : dan zal het steevast richting casa bela moura gaan !!!
Gereisd met partner in juli 2009

Harde bedden!!

igor janssen, 24-6-2009

Het hotel was makkelijk te vinden en heeft een aangenaam rustige ligging net buiten het centrum.

Bij aankomst kregen we een handige (uitgebreide) informatiefolder in het Nederlands (Vlaams) en een plattegrond van de omgeving met daarop alle restaurants ed. Hier hebben we veel aan gehad.

De kamer was zeer mooi ingericht en vooral de badkamer was super net. Helaas bleken de matrassen zo hard als een plank, dit heeft ons vele slapeloze uren (nachten) bezorgd en naar 5 dagen waren we heel blij om weer naar huis, naar ons eigen bed, te gaan.

Ook was het een beetje jammer dat de schoonmaaksters elke dag !! om 8.00 uur al op de deur stonden te bonken!! Als je ze dan vertelde dat je nog in de kamer was en dat het nog wel even kon duren, dan stonden ze na 10 min al weer te bonken, jammer.

Het ontbijt en de koffie met gebak om stipt 1630 waren super goed !!!

Ook het zwembad met ligbedden was heerlijk, deze lagen veeeel beter dan de bedden op de kamer!

Mooie accomodatie!!

Marleen, 4-6-2009

Wij zijn juist terug van een verblijf in Casa Bela Moura.

De kamer, vooral de badkamer, was heel erg mooi en prima onderhouden. Het ontbijt was heel goed, vers fruitsap, broodjes, beleg, pannenkoeken, croissants, vers fruit, teveel om op te noemen.

De ligging langs drukke weg vonden wij een klein minpunt, verder mooi zwembad en jacuzzi.

De gastheer was heel vriendelijk en behulpzaam maar de houding van de gastvrouw viel ons tegen, zelden een glimlach en niet erg vriendelijk, jammer. Verder een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2009

Fantastisch!!!!

Nancy Vervloet, 20-4-2009

Ik vond het hier echt geweldig. Heeeel vriendelijke mensen, kamer was prachtig, ontbijt : alles wat je moet hebben (aanrader : de pannekoeken, super). Ook de koffie en taart in de namiddag vond ik leuk.

Ik had alleen wat pech met t weer.... Maar ik kom zeker terug!!!!!

Gereisd alleenreizend in april 2009

zeer zeker opnieuw !

erik en marleen, 8-4-2009

Absoluut een aanrader, eens even volledig er tussen uit. Prachtvakantie, een oase van rust - tussen haakjes : gastheer én gastvrouw doen er alles aan om hun klanten een ideale vakantie te laten hebben. De commentaren over de gastvrouw zijn echt wel onterecht ! Misschien moet men de moeite doen om de mensen beter te leren kennen .
Gereisd met partner in april 2009

Gastvrij

J. Curfs, 19-10-2008

Perfect hotel voor mensen zonder kinderen. We hebben de vlucht en de huurauto laten regelen door het hotel. Dit was prima in orde. Ontbijt en koffie met vlaai om 16.30 uur was lekker. Kamers zijn met smaak ingericht en worden goed schoon gemaakt. Het hotel is een aanrader mede dankzij de vriendelijke en behulpzame uitbaters.
Gereisd met partner in oktober 2008

goed maar geen charmehotel

Leona, 6-10-2008

Wij hadden een toffe vakantie maar dat ietsje meer, de warmte en gezelligheid dat misten we. We hadden een mooie kamer , het ontbijt was lekker maar niet "wauh ! ". De uitbater was erg vriendelijk en behulpzaam . Mevrouw was erg punctueel. Als wij lekker gegeten hadden in een van de leuke en erg goede restaurantjes dan konden we nog amper iets drinken in de bar want na 11 u stipt sloot de bar. Bij vertrek kregen we 's avonds de broodjes voor de volgende ochtend . Het zijn die kleinigheden die van een goede vakantie een onvergetelijke maken .
Gereisd met partner in april 2008

abosluut de moeite waard !

erik en marleen, 22-9-2008

een echte aanrader deze uitermate verzorgde B&B van sympathieke belgen in Portugal - niet te veel reclame maken, anders wordt het te druk ;-) en dat is net wat het zo uniek maakt
Gereisd met partner in september 2008

zeer mooi hotel met mooie inrichting.

Ilze Westerlaken, 5-9-2008

de ontvangst was zeer goed, mooie kamer, ontbijt was iedere ochtend weer verrassend, vooral de pannekoekjes. spijtig van de koele houding van de gastvrouw, was niet erg spraakzaam, ik denk niet dat het met vermoeidheid te maken heeft want wij waren hier in mei. we hebben leuke uitstapjes gemaakt met de huurauto. we komen zeker nog een keer terug.
Gereisd met partner in september 2008

ideaal voor koppels op zoek naar rust

Vanderstraeten, 5-9-2008

Wij waren eind juli in Casa Bela Moura en hebben ervan genoten.

Wij houden van de rust en de goede service, op maat van elke gast. Een erg goed ontbijt bovendien.

We willen graag opmerken dat de reactie van Mr. of mevr. Adriaenssens, die ook op deze site reageerde, volgens ons te wijten is aan hun eigen gedrag in het hotel. Spijtig toch dat niet alle gasten weten wat elementaire beleefdheid is. In elk geval een pluim voor de uitbaters, want door hun inzet kan iedereen hier genieten van een rustgevende vakantie

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.