9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

hopelijk volgend jaar weer!

m.van niekerk, 11-9-2010

Zo gastvrij!

Prachtige kamer, heerlijk land.

We hebben genoten. Leuke eetgelegenheden in de omgeving.

Prachtig strand en mooie plaatsjes.

Gereisd met partner in mei 2010
Christophe Rijnders,
Hartelijk dank voor jullie verblijf. Graag tot een volgende keer, in het zonnige Zuiden !

Vakantie in de Algarve

Lutgarde, 17-8-2010

Samen met een vriendin genoot ik van de mooie natuur, het lekkere eten, de prachtige omgeving, de mooie kamer, het heerlijke zwembad, .....

We waren zeer opgetogen met de vriendelijkheid van het personeel en ook de gastheer stond ons vriendelijk en beleefd te woord. Jammer genoeg vonden we de houding van de gastvrouw beneden alle peil. We werden de hele tijd onvriendelijk bekeken, toegesproken, behandeld. Dit is dan ook de reden dat we geen al te positieve commentaar zullen geven wanneer anderen ons vragen wat we van onze vakantie in Casa Bella Moura vonden.

Gereisd met vrienden in augustus 2010
Christophe Rijnders,

Bedankt voor jullie verblijf. Spijtig dat jullie niet ter plaatse een persoonlijke reactie gaven. We hadden het misverstand dan wellicht meteen kunnen oplossen.

Zonnige groetjes uit het Zuiden.

Een echte aanrader!!

Bullynck, 13-7-2010

Zeer net, zeer aangenaam, hele sympathieke uitbaters. Je krijgt er ook massa's veel tips voor uitstapjes en restaurantjes.
Gereisd familie in juli 2010
Christophe Rijnders,
Bedankt voor jullie verblijf bij ons en graag tot weerziens !

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Pas gehuwd of met pensieon. Zalig rustig!

Vandamme Dirk, 30-5-2010

Heel aangenaam en vooral rustig verblijf. De uitbaters staan steeds paraat voor alles en nog wat. Hun "bijbel" die iedere gast gratis ontvangt bevat heel veel nuttige tips en gouden raad voor uitstappen. Wij hebben een prachtige vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2010
Christophe Rijnders,

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons. Graag tot een volgende keer !

Onze "bijbel" zullen we deze winter uitbreiden met extra wandelingen en fietsroutes.

Fantastische service, aangenaam verblijf

pieter wery, 10-5-2010

Ons verblijf in Casa Bela Moura in de paasvakantie van dit jaar (2010) is ons enorm goed bevallen: aangename kamers, vriendelijk onthaal, centrale ligging om Algarve te ontdekken, zeer goeie organisatie, lekker ontbijt, goeie 'tips for trips', originele en authentieke eetgelegenheden in de zeer nabije buurt... Maar de kers op de taart was de bijkomende service, ondersteuning en behulpzaamheid bij het gedwongen verlengde verblijf omwille van de aswolk tgv de Ijslandse vulkaan: wat Christophe en Sophie (en de ouders) voor ons en de andere gasten hebben gedaan grenst aan het ongelofelijke... zij hebben ons maar liefst met de wagen van Porches naar Madrid gevoerd (800km enkel - 1600 km H/T) om dan onmiddellijk terug te keren naar de andere gasten - los van al de rest wat ze nog allemaal geregeld en gedaan hebben. Op zo'n momenten (h)erken je een echte gastheer en gastvrouw. Pieter, Ann, Florian en Quinten.
Gereisd familie in januari 2010
Christophe Rijnders,
bedankt voor jullie leuke reactie en voor het aangename gezelschap tijdens jullie verblijf, dat onverwacht met enkele dagen verlengd werd. We houden er een mooi verhaal aan over !

Schatten!!!!

Lut en Teejo, Trees en Patrick, 22-4-2010

Wat zijn we verwend geweest in Casa Bela Moura. Eerst een fijne 'gewone' vakantie met alles erop en eraan. Maar toen we met 21 personen bericht kregen in Faro dat onze vlucht niet doorging door de stofwolk, hebben Christophe en zijn familie ALLES gedaan om ons terug op te halen aan de luchthaven, ons op te vangen met lekkere taart en koffie, een dak boven ons hoofd te geven, en daarbovenop het vervoer te regelen terug naar België. We zijn hen ontzettend dankbaar!!! Het zijn schatten!
Gereisd met vrienden in april 2010
Christophe Rijnders,
Hartelijk dank voor jullie fijne reactie en voor het aangename gezelschap in de "uitzonderlijke" omstandigheden. Graag tot weerziens in de Algarve !

Heerlijke vakantie wek

A.Schroots, 16-3-2010

Terug in onze woonplaats Middelburg, gaan onze gedachten weer terug aan de fijne week die we hebben doorgebracht in Casa Bela Moura. Onze complimenten aan Christophe en Sofie voor hun prachtige stek. De prachtige kamer, de mooie badkamer, het fijne terras en de bediening. Een aanrader voor iedereen die de Algarve wil ontdekken. Bij nog een reisje naar de Algarve hoeven we beslist niet meer te zoeken naar een ander adres.
Gereisd met partner in maart 2010
Christophe Rijnders,
Hartelijk dank voor de fijne beoordeling. Graag tot weerziens in de Algarve !

gewoon prachtig

lydia, 20-9-2009

dikke proficiat aan Sofie en Christophe ! Wij hebben een heerlijke week 12/9-19/9

achter de rug. Bij aankomst krijg je een boekje met heel toffe uitstappen (een aanrader) en adresjes van leuke restaurantjes. Het onthaal, de vriendelijkheid en de mooie kamers zorgen ervoor dat je je direkt thuis voelt. De week was veel te snel voorbij, maar we komen zeker terug.

Gereisd met partner in september 2009

Niet doorvertellen anders wordt het veel te druk.

D. Bakker., 30-8-2009

Wij, Francis en Dick Bakker, waren in deze heerlijke quinta begin maart 2009, wel een beetje aan de vroege kant omdat de natuur nog niet op zijn mooist was. Een fantastische week hebben wij doorgebracht in Bela Moura, geleid door twee hele fijne mensen Christophe en Sofie. Van Cristophe hebben we, gelukkig in het Nederlands, veel goede en bruikbaren tips gekregen voor uitstapjes in de mooie omgeving. Een auto is wel heel prettig en voor weinig te huur. De kamers waren sfeervol, gezellig en goed onderhouden. Kortom, een geweldig adres om te verblijven.
Gereisd met partner in maart 2009

heel leuk voor koppels zonder kinderen

Vlaeminck Ben - De Wilde Kelly, 27-8-2009

Wij hebben Casa Bela Moura bezocht in juni 2008. We hebben heerlijk genoten. Vriendelijke gastheer,alsook zijn ouders, elke morgen heerlijk glaasje fruitsap en fijn vertoefen aan het zwembad.Fijne mensen leren kennen. Enig minpuntje. Zoals al aangegeven in vorige commentaren van bezoekers, de gastvrouw kan moeilijk een lachje op haar gezicht toveren. Kindvriendelijk kan je haar niet noemen.
Gereisd familie in augustus 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.