Hotel Casa Bela Moura ****

Hotel Casa Bela Moura
Casa Bela Moura
9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Zoals vakantie hoor te zijn

C. Bushoff, 15-2-2011

Wij hebben in de laatste week van Christophe en Sofie, nog een super vakantie gehad. Zo aan het eind van het seizoen nog super vriendelijk. Uitgebreide beschrijving van de omgeving, uitgebreid ontbijt. Super kamer. Echt uitgerust.

Bedankt nogmaals en wij hopen dat jullie genoten hebben van een wel verdiende vakantie, tot ziens!

Gerard en Christa

Gereisd met partner in november 2010

Een prachtige locatie om tot rust te komen

Johan & Catherine, 10-10-2010

Via deze weg wensen we Sofie en Christophe te danken voor de hartelijke ontvangst. We hebben een prachtige vakantie achter de rug en hebben er tot de laatste minuut van genoten. Het gevarieerd ontbijt was ronduit verbluffend (en des te aangenamer op het buitenterras), de accomodatie was top (zeer mooi ingerichte kamers en lekker verwarmd zwembad en bubbelbad). Ook het nabij gelegen strand is een aanrader, niet te druk, en omgeven met prachtige rotsformaties. Last but not least zijn er de gastheer en gastvrouw, zij weten je als geen ander wegwijs te maken in de Algarve ! Een echte aanrader, wij komen zeker terug !

Johan & Catherine

Gereisd met partner in september 2010

Wie Algarve zegt bedoeld "Casa Bella Moura"

Paul Van Hout, 3-10-2010

We zijn net terug van een zeer aangenama vakantie bij Christophe & Sophie.

Kort samengevat een uitstekende B&B.

Huurwagen regelen via "Casa Bella Moura" is een must en het plaatje wordt compleet met de "nederlandstalige gids" van de omgeving en bezienswaardigheden die er zijn.

Een ruim aanbod aan diverse restaurants in de buurt (voor elk wat wils) is ons ook zeer goed bevallen.

Het ontbijt is voldoende gevarieerd met in de "surprise pot" elke dag een andere verassing.

Zeer vriendelijke bediening en uitmundende propere kamers.

Een echte aanrader om te onthaasten.

P.S. Gelieve te boeken als wij niet gaan :-))))))

Paul & Katleen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Geweldig, mooi, rustig en stijlvol charmehotel

Dederen Vinod, 27-9-2010

heel goede ontvangst, de eigenaars maken tijd om u alles uit te leggen, ze geven goede tips zoals boottripje met Fernando,...

Van het ontbijt kan je buiten of binnen genieten, ene dag zijn er pannekoekjes en andere croissants, ze zorgen ervoor dat je elke dag iets extra op het al ruim voorzien buffet.

Je komt er tot ware rust aan het zwembad en bubbelbad en je kan als je wilt ook een cocktail drinken in de bar.

Het is heel goed gelegen voor zowel naar het strand te gaan al voor uitstapje te doen. Een echte aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in september 2010
Christophe en Sofie, Owner, 4-10-2010
Bedankt voor jullie verblijf en graag tot weerziens ... in het zonnige Zuiden !

een plek om de batterijen terug op te laden

Viviane Boonen, 19-9-2010

Een vrij rustige, perfect onderhouden, gezellige casa voor mensen die houden van veel Belgen ter plaatse en niet houden van luidruchtige animatie-toestanden. Het is wel noodzakelijk om een auto te huren, want de casa ligt veraf van de stranden en het dorpje Porches.
Christophe en Sofie, Owner, 4-10-2010

Hartelijk bedankt voor jullie keuze voor Casa Bela Moura.

Ook bedankt voor de fijne reactie.

We liggen inderdaad buiten de drukte, op zo'n 900m van het zandstrand van Senhora da Rocha. Via een rustige weg te lopen in een goeie 10 minuutjes.

Voor uitstapjes in de streek raden we een huurauto aan (die wij voor onze gasten kunnen regelen). Door onze ligging, centraal in de Algarve, kan je de hele streek verkennen.

hopelijk volgend jaar weer!

m.van niekerk, 11-9-2010

Zo gastvrij!

Prachtige kamer, heerlijk land.

We hebben genoten. Leuke eetgelegenheden in de omgeving.

Prachtig strand en mooie plaatsjes.

Gereisd met partner in mei 2010
Christophe en Sofie, Owner, 4-10-2010
Hartelijk dank voor jullie verblijf. Graag tot een volgende keer, in het zonnige Zuiden !

Vakantie in de Algarve

Lutgarde, 17-8-2010

Samen met een vriendin genoot ik van de mooie natuur, het lekkere eten, de prachtige omgeving, de mooie kamer, het heerlijke zwembad, .....

We waren zeer opgetogen met de vriendelijkheid van het personeel en ook de gastheer stond ons vriendelijk en beleefd te woord. Jammer genoeg vonden we de houding van de gastvrouw beneden alle peil. We werden de hele tijd onvriendelijk bekeken, toegesproken, behandeld. Dit is dan ook de reden dat we geen al te positieve commentaar zullen geven wanneer anderen ons vragen wat we van onze vakantie in Casa Bella Moura vonden.

Gereisd met vrienden in augustus 2010
Christophe en Sofie, Owner, 4-10-2010

Bedankt voor jullie verblijf. Spijtig dat jullie niet ter plaatse een persoonlijke reactie gaven. We hadden het misverstand dan wellicht meteen kunnen oplossen.

Zonnige groetjes uit het Zuiden.

Een echte aanrader!!

Bullynck, 13-7-2010

Zeer net, zeer aangenaam, hele sympathieke uitbaters. Je krijgt er ook massa's veel tips voor uitstapjes en restaurantjes.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Christophe en Sofie, Owner, 29-8-2010
Bedankt voor jullie verblijf bij ons en graag tot weerziens !

Pas gehuwd of met pensieon. Zalig rustig!

Vandamme Dirk, 30-5-2010

Heel aangenaam en vooral rustig verblijf. De uitbaters staan steeds paraat voor alles en nog wat. Hun "bijbel" die iedere gast gratis ontvangt bevat heel veel nuttige tips en gouden raad voor uitstappen. Wij hebben een prachtige vakantie gehad.
Gereisd met partner in mei 2010
Christophe en Sofie, Owner, 29-8-2010

Hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons. Graag tot een volgende keer !

Onze "bijbel" zullen we deze winter uitbreiden met extra wandelingen en fietsroutes.

Fantastische service, aangenaam verblijf

pieter wery, 10-5-2010

Ons verblijf in Casa Bela Moura in de paasvakantie van dit jaar (2010) is ons enorm goed bevallen: aangename kamers, vriendelijk onthaal, centrale ligging om Algarve te ontdekken, zeer goeie organisatie, lekker ontbijt, goeie 'tips for trips', originele en authentieke eetgelegenheden in de zeer nabije buurt... Maar de kers op de taart was de bijkomende service, ondersteuning en behulpzaamheid bij het gedwongen verlengde verblijf omwille van de aswolk tgv de Ijslandse vulkaan: wat Christophe en Sophie (en de ouders) voor ons en de andere gasten hebben gedaan grenst aan het ongelofelijke... zij hebben ons maar liefst met de wagen van Porches naar Madrid gevoerd (800km enkel - 1600 km H/T) om dan onmiddellijk terug te keren naar de andere gasten - los van al de rest wat ze nog allemaal geregeld en gedaan hebben. Op zo'n momenten (h)erken je een echte gastheer en gastvrouw. Pieter, Ann, Florian en Quinten.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2010
Christophe en Sofie, Owner, 29-8-2010
bedankt voor jullie leuke reactie en voor het aangename gezelschap tijdens jullie verblijf, dat onverwacht met enkele dagen verlengd werd. We houden er een mooi verhaal aan over !

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.