Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Gemoedelijk, comfortabel en onberispelijk

Willy CORNELISSENS, 22-6-2012

Voor de eerste keer deze formule gekozen voor onze vakantie: 100% geslaagd. Dank zij persoonlijke service en bijzonder hartelijke ontvangst.

Het hotel is nog kleinschalig genoeg voor de persoonlijke benadering.

Ook goed gelegen om de Algarve te leren kennen. Hiervoor is de gids door de Kristof en Sofie werd opgesteld van onschatbare waarde. Ook de tips voor de restaurants kunnen wij alleen maar ten volle onderschrijven.

Kortom : een aanrader voor een mooie vakantie.

Willy en Gerlinda (juni 2012)

Gereisd met partner in juni 2012
Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
fijn dat jullie een geslaagde vakantie achter de rug hebben bij ons. altijd welkom voor een volgende keer !

lekker weekje casa bela moura

rutten, 27-5-2012

we hebben lekker een weekje genoten van casa bele moura

prachtig verzorgde acomodatie gelegen in een rustige omgeving

de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ieder was geweldig

s`morgens een mooi verzorgd ontbijt ,s`middags gezamelijk koffie met gebak en s`avonds nog even de dag evalueren aan de bar met een lekkere wijn of port met een heel verhaal van beheerder erbij

Gereisd met partner in mei 2012

Een klein paradijs

Freddy De Wit, 30-4-2012

Een weekje Casa Bela Moura in april... Je wordt ontvangen door sympathieke mensen, die je informeren over de streek, de gezellige restaurants. Een prima verzorgd ontbijt met grote keuze en variatie elke dag. In de namiddag "coffee time". Prachtige wandelingen in de streek, te voet, per fiets, met de wagen... Een verwarmd zwembad met jacuzzi, in een mooie tuin. Moderne kamers met prachtige badkamer... Gratis WiFi... Noem maar op... Alles is prima in Bela Moura!
Gereisd met partner in april 2012
Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
bedankt voor deze mooie commentaar ! graag tot een volgende keer !

fantastike plaats

neys brigitte, 20-10-2011

zeer uitstekend hotel we waren er in juni en hebben voor 2012 reeds terug geboekt !!!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Rustig genieten

Raf en Ellen, 4-9-2011

Casa bela moura is een echte aanrader (voor koppels) om te genieten van een rustige, comfortabele vakantie. Wel best een huurauto nemen, zo kan je makkelijk de omgeving ontdekken. De service in het charming hotel is zeer goed, je krijgt veel nuttige tips voor uitstapjes. Zowel de uitbaters als het personeel zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn ruim, proper en comfortabel. Ook een rustige ligging. Voldoende eetgelegenheden op wandelafstand.
Gereisd met partner in augustus 2011

Prachtig Charme hotel met Belgische eigenaars.

Jozef, 1-9-2011

Enkel ontbijt+ 4-uurtje is voorzien, maar deze zijn van een uitstekende kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam met het opstellen van ons programma, met erg nuttige tips. Prachtige wandeling langs de kust te maken. Vraag naar de route beschrijving bij de eigenaars. Een aanrader. Dit hotelletje ligt vlakbij (enkele km) degrote badplaats van Armaçao de Pera, met winkeltjes en terasjes.

Op +/- 1km van het hotel ligt een prachtig strand, met taverne en op een schiereilandje een schitterende kapel. Een van de mooiste kusten die ik al gezien heb.

Gereisd met partner in mei 2006

fantasche plek

jef lathouwers, 4-7-2011

wij hebben van 14/06 tot 23/06 verbleven in de casa bela moura bij christophe en sofie,

ik kan maar een ding zeggen, gewoon TOP ! onze bedoeling was om in de algarve te gaan trouwen en zo zijn wij bij de casa bela moura terecht gekomen,christophe en sofie hebben met medewerking van maddy (is een meisje dat bij hun in dienst is)onze trouw tot in de puntjes geregeld.vliegtuigtickets en huurwagens word allemaal door christophe geregeld,hotelservice is gewoon perfekt,zelfs als je een uitstap met de wagen wilt doen is het voor christophe niks teveel om voor u een route schema op te stellen,ook de ouders van christophe zijn daar aanwezig en deze mensen maken altijd tijd voor een babbeltje of inlichtinge te geven over de omgeving.ge word er in de wattekes gelegd tot en met !

heb via deze site al gelezen dat sommige mensen sofie nogal een zure madam vinden,

als deze mensen dan eerst maar eens in de spiegel kijken !!

volgend jaar gaan wij zeker terug !!!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Een klein paradijs!

Dorien & Harry Kessels, 3-7-2011

Een klein paradijs. Zowel de ligging, kamer, logies en onbijt en een bijzonder attent en vriendelijk team o.l.v. een uitstekende gastheer en gastvrouw hebben ons een onvergetelijke vakantie bezorgd. Ideale uitvalsbasis, ook voor fietsers en wandelaars. Vergeet niet om een wandeling over de kliffen te maken!
Gereisd met partner in mei 2011

Zoals het hoort: AF !!!

Ronny en Hélène Vande Wouwer, 15-6-2011

Indien je de Algarve wil bezoeken is de Casa Bela Moura dè uitvalsbasis bij uitstek.

Casa Bela Moura heeft alles wat een hotel moet hebben,gewoon alles prima in orde en indien toch een akkefietje, wel dat is zo opgelost.Proficiat Christophe en Sofie.

Gereisd met partner in mei 2011

EEN AANRADER

Van den Broeck Rene, 22-4-2011

Een aanrader ,ideaal voor met een huur auto de algarve te verkennen.Behulpzame gastvrouw en gastheer ,kan er over mee spreken.Toen we in Belgie terugwaren bleek er van mijn mastercart 4125 EURO PLAATS VAN 125 EURO te zijn gekrediteerd na een etentje in silves dat was schrikken.Het ging over een tik fout in restaurant.Gastheer Ivo heeft zich daar achter gezet ,na een maand was alles in orde. Bij mastercart spraken ze over maanden,dit noem ik nog eens klanten service.Dit moest ik eens vernoemen je bent daar geen nr .Ik kijk al uit naar aug 2011.
Gereisd met partner in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.