9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Prachtig Charme hotel met Belgische eigenaars.

Jozef, 1-9-2011

Enkel ontbijt+ 4-uurtje is voorzien, maar deze zijn van een uitstekende kwaliteit. Zeer vriendelijk personeel, erg behulpzaam met het opstellen van ons programma, met erg nuttige tips. Prachtige wandeling langs de kust te maken. Vraag naar de route beschrijving bij de eigenaars. Een aanrader. Dit hotelletje ligt vlakbij (enkele km) degrote badplaats van Armaçao de Pera, met winkeltjes en terasjes.

Op +/- 1km van het hotel ligt een prachtig strand, met taverne en op een schiereilandje een schitterende kapel. Een van de mooiste kusten die ik al gezien heb.

Gereisd met partner in mei 2006

fantasche plek

jef lathouwers, 4-7-2011

wij hebben van 14/06 tot 23/06 verbleven in de casa bela moura bij christophe en sofie,

ik kan maar een ding zeggen, gewoon TOP ! onze bedoeling was om in de algarve te gaan trouwen en zo zijn wij bij de casa bela moura terecht gekomen,christophe en sofie hebben met medewerking van maddy (is een meisje dat bij hun in dienst is)onze trouw tot in de puntjes geregeld.vliegtuigtickets en huurwagens word allemaal door christophe geregeld,hotelservice is gewoon perfekt,zelfs als je een uitstap met de wagen wilt doen is het voor christophe niks teveel om voor u een route schema op te stellen,ook de ouders van christophe zijn daar aanwezig en deze mensen maken altijd tijd voor een babbeltje of inlichtinge te geven over de omgeving.ge word er in de wattekes gelegd tot en met !

heb via deze site al gelezen dat sommige mensen sofie nogal een zure madam vinden,

als deze mensen dan eerst maar eens in de spiegel kijken !!

volgend jaar gaan wij zeker terug !!!!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2011

Een klein paradijs!

Dorien & Harry Kessels, 3-7-2011

Een klein paradijs. Zowel de ligging, kamer, logies en onbijt en een bijzonder attent en vriendelijk team o.l.v. een uitstekende gastheer en gastvrouw hebben ons een onvergetelijke vakantie bezorgd. Ideale uitvalsbasis, ook voor fietsers en wandelaars. Vergeet niet om een wandeling over de kliffen te maken!
Gereisd met partner in mei 2011

Zoals het hoort: AF !!!

Ronny en Hélène Vande Wouwer, 15-6-2011

Indien je de Algarve wil bezoeken is de Casa Bela Moura dè uitvalsbasis bij uitstek.

Casa Bela Moura heeft alles wat een hotel moet hebben,gewoon alles prima in orde en indien toch een akkefietje, wel dat is zo opgelost.Proficiat Christophe en Sofie.

Gereisd met partner in mei 2011

EEN AANRADER

Van den Broeck Rene, 22-4-2011

Een aanrader ,ideaal voor met een huur auto de algarve te verkennen.Behulpzame gastvrouw en gastheer ,kan er over mee spreken.Toen we in Belgie terugwaren bleek er van mijn mastercart 4125 EURO PLAATS VAN 125 EURO te zijn gekrediteerd na een etentje in silves dat was schrikken.Het ging over een tik fout in restaurant.Gastheer Ivo heeft zich daar achter gezet ,na een maand was alles in orde. Bij mastercart spraken ze over maanden,dit noem ik nog eens klanten service.Dit moest ik eens vernoemen je bent daar geen nr .Ik kijk al uit naar aug 2011.
Gereisd met partner in augustus 2010

Zoals vakantie hoor te zijn

C. Bushoff, 15-2-2011

Wij hebben in de laatste week van Christophe en Sofie, nog een super vakantie gehad. Zo aan het eind van het seizoen nog super vriendelijk. Uitgebreide beschrijving van de omgeving, uitgebreid ontbijt. Super kamer. Echt uitgerust.

Bedankt nogmaals en wij hopen dat jullie genoten hebben van een wel verdiende vakantie, tot ziens!

Gerard en Christa

Gereisd met partner in november 2010

Een prachtige locatie om tot rust te komen

Johan & Catherine, 10-10-2010

Via deze weg wensen we Sofie en Christophe te danken voor de hartelijke ontvangst. We hebben een prachtige vakantie achter de rug en hebben er tot de laatste minuut van genoten. Het gevarieerd ontbijt was ronduit verbluffend (en des te aangenamer op het buitenterras), de accomodatie was top (zeer mooi ingerichte kamers en lekker verwarmd zwembad en bubbelbad). Ook het nabij gelegen strand is een aanrader, niet te druk, en omgeven met prachtige rotsformaties. Last but not least zijn er de gastheer en gastvrouw, zij weten je als geen ander wegwijs te maken in de Algarve ! Een echte aanrader, wij komen zeker terug !

Johan & Catherine

Gereisd met partner in september 2010

Wie Algarve zegt bedoeld "Casa Bella Moura"

Paul Van Hout, 3-10-2010

We zijn net terug van een zeer aangenama vakantie bij Christophe & Sophie.

Kort samengevat een uitstekende B&B.

Huurwagen regelen via "Casa Bella Moura" is een must en het plaatje wordt compleet met de "nederlandstalige gids" van de omgeving en bezienswaardigheden die er zijn.

Een ruim aanbod aan diverse restaurants in de buurt (voor elk wat wils) is ons ook zeer goed bevallen.

Het ontbijt is voldoende gevarieerd met in de "surprise pot" elke dag een andere verassing.

Zeer vriendelijke bediening en uitmundende propere kamers.

Een echte aanrader om te onthaasten.

P.S. Gelieve te boeken als wij niet gaan :-))))))

Paul & Katleen.

Gereisd met partner in september 2010

Geweldig, mooi, rustig en stijlvol charmehotel

Dederen Vinod, 27-9-2010

heel goede ontvangst, de eigenaars maken tijd om u alles uit te leggen, ze geven goede tips zoals boottripje met Fernando,...

Van het ontbijt kan je buiten of binnen genieten, ene dag zijn er pannekoekjes en andere croissants, ze zorgen ervoor dat je elke dag iets extra op het al ruim voorzien buffet.

Je komt er tot ware rust aan het zwembad en bubbelbad en je kan als je wilt ook een cocktail drinken in de bar.

Het is heel goed gelegen voor zowel naar het strand te gaan al voor uitstapje te doen. Een echte aanrader !

Gereisd familie in september 2010
Christophe Rijnders,
Bedankt voor jullie verblijf en graag tot weerziens ... in het zonnige Zuiden !

een plek om de batterijen terug op te laden

Viviane Boonen, 19-9-2010

Een vrij rustige, perfect onderhouden, gezellige casa voor mensen die houden van veel Belgen ter plaatse en niet houden van luidruchtige animatie-toestanden. Het is wel noodzakelijk om een auto te huren, want de casa ligt veraf van de stranden en het dorpje Porches.
Christophe Rijnders,

Hartelijk bedankt voor jullie keuze voor Casa Bela Moura.

Ook bedankt voor de fijne reactie.

We liggen inderdaad buiten de drukte, op zo'n 900m van het zandstrand van Senhora da Rocha. Via een rustige weg te lopen in een goeie 10 minuutjes.

Voor uitstapjes in de streek raden we een huurauto aan (die wij voor onze gasten kunnen regelen). Door onze ligging, centraal in de Algarve, kan je de hele streek verkennen.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.