Hotel Casa Bela Moura ****

Hotel Casa Bela Moura
Casa Bela Moura
9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

beste plaatske in heel de algarve !

jef lathouwers, 10-10-2012

wij zijn van gisteren terug thuis na ons tweede verblijf in de casa bela moura

en kan maar een ding zeggen,GEWOON AF !

hebben al terug geboekt voor volgend jaar juni,

wou dat het al zover was !!

Gereisd met partner in januari 2012
Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
fijn dat jullie een prettige vakantie achter de rug hebben. Graag tot volgende keer !

Genieten met een grote G !

s.tol4, 2-10-2012

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! De kamers en het personeel zijn gewoon super, het ontbijt en het 4 uurtje(koffie en gebak) geweldig. Alle informatie die je wenst kun je inzien, zoals wandel-,fiets- en autoroutes. Het hotel ligt centraal in de Algarve, dus alles is gemakkelijk en snel te bereiken met de huurauto, die je echt wel nodig hebt. Kortom, een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in september 2012

Aanrader

Bedert Rita, 27-9-2012

We genoten van een weekje in dit hotel: prachtige kamers, mooi zwembad, heerlijk ontbijt, gezellig vieruurtje, zeer veel tips om de omgeving te verkennen, vriendelijk personeel, dus een echte aanrader.
Gereisd met partner in september 2012

fantastische plek

Meire Sabine, 12-9-2012

Een verblijf in casa Bela Moura is super! Wij hebben enorm genoten van de rust, de prachtige omgeving, het vriendelijk onthaal waarbij wij alle nodige informatie in ontvangst kregen, de vriendelijk bediening. De kamers waren in perfecte staat en werden iedere dag schoongemaakt. Ook aan het zwembad was het aangenaam vertoeven.

Het ontbijt was iedere morgen dik inorde. Voor ieder wat wils.

Kortom, een verblijf in Casa Bela Moura is een echte aanrader.

Beschikken over een huurauto ter plaatse is wel aan te raden, dan kan men de mooiste plekjes gaan opzoeken, wat echt de moeite waard is!

En wat ook leuk was aan ons verblijf, bijna alle gasten tijdens ons verblijf waren Nederlandstaligen, dus na iedere uitstap voelden we ons presies terug thuiskomen!

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk bijkomen.

Hatice en Rene, 26-8-2012

Heerlijke twee weken gehad, alles mag, niets moet. Zeer vriendelijke bediening door het hele team van Casa Bela Moura. De "weekkrant" met wat er op dat moment te doen is in de omgeving, zeer leuk.

verder is alles al omschreven in de andere recensies, we sluiten ons er graag bij aan.

Gereisd met partner in augustus 2012

Het leven kan mooi zijn...

Philippe Willegems, 23-8-2012

Voor het eerst met 2 kinderen (leeftijd 1 en 6) op vakantie vertrekken en kiezen voor Casa Bela Moura... toch wel een aanrader ! Het is niet onze gewoonte om beoordelingen of ervaringen publiekelijk neer te schrijven, doch Christophe, Sophie en hun vriendelijke medewerkers verdienen toch wel een dikke vette pluim. Passie zal ongetwijfeld hun geheim ingrediënt zijn om ons in hun casa met zoveel vriendelijkheid, souplesse en fierheid te ontvangen. Uiteraard speelt het in hun voordeel dat het in de Algarve altijd schitterend weer is, dat ze kunnen terugvallen op 1 van de meest oogverblindende kuststreken van Europa, doch ze slagen er in om met heel veel 'naturel' je thuis te laten voelen, hier en daar een leuk extraatje mee te geven, hun streek te laten ontdekken en vooral je een zeer aangename vakantie te laten beleven.... De koffie met gebak en fruit halfvijfuurtje typeert dat net iets anders... Doe zo voort, we hebben genoten en we vertellen het verder. Philippe, Karin, Ruben en Dries.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

Een echt aan te raden charmehotel

Familie VERKEST , 1-7-2012

Sympathieke ontvangst, waar je meteen de praktische gids krijgt met tips voor excursies en restaurants.

De mooiste uitstap op aanraden van Kristof, was een tocht met de zeilboot van de Belg René, vanuit Lagos.

Mijn man was jarig tijdens ons verblijf. Zonder iets te vermelden hadden de eigenaars champagne voorzien bij het ontbijt. Heel attent van hen en van Ellen, die bij het inchecken de geboortedatum opgemerkt had!

We zijn achteraf nog 3 nachten naar een ander hotel in de Algarve geweest en misten reeds de gemoedelijke sfeer van Casa Bela Moura.

Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
Bedankt voor jullie fijne reactie. Graag tot een volgende keer in de Algarve !

Portugese charme met Vlaamse insteek

Frank Van Eeckhoven, 1-7-2012

hier kan je echt komen uitrusten en toch de mogelijkheid er een sportieve vakantie van te maken. wandelen, fietsen verkenningstochten, enz
Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
bedankt voor jullie reactie en graag tot een volgende keer !

was een TOPPER

Bevers Rudi -Neys Brigitte, 27-6-2012

Aanrader is tweedemaal dat we er zijn geweest kan er niet dan goeds over zeggen allemaal lieve kindsvriendelijke mensen gaan zeker terug !!!

Aangename verassing

Paulen Gezels, 23-6-2012

Persoonlijke ontvangst.

Niets op af te keuren, sympathiek verblijf. De organisatie draait ongemerkt en perfect op de achtergrond. Rustig, eigenaars en personeel zijn zeer attent; je krijgt zeer goede adviezen en uitleg over de Algarve. Allerlei restaurants in de buurt. Mooie uitvalsbasis om de Algarve te verkennen.

Auto huren via het hotel is een aanrader;

Kortom : Vlaamse warmte en perfectie, knap werk!

Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012
hartelijk dank voor jullie fijne reactie. graag tot een volgende keer !

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.