9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Het leven kan mooi zijn...

Philippe Willegems, 23-8-2012

Voor het eerst met 2 kinderen (leeftijd 1 en 6) op vakantie vertrekken en kiezen voor Casa Bela Moura... toch wel een aanrader ! Het is niet onze gewoonte om beoordelingen of ervaringen publiekelijk neer te schrijven, doch Christophe, Sophie en hun vriendelijke medewerkers verdienen toch wel een dikke vette pluim. Passie zal ongetwijfeld hun geheim ingrediënt zijn om ons in hun casa met zoveel vriendelijkheid, souplesse en fierheid te ontvangen. Uiteraard speelt het in hun voordeel dat het in de Algarve altijd schitterend weer is, dat ze kunnen terugvallen op 1 van de meest oogverblindende kuststreken van Europa, doch ze slagen er in om met heel veel 'naturel' je thuis te laten voelen, hier en daar een leuk extraatje mee te geven, hun streek te laten ontdekken en vooral je een zeer aangename vakantie te laten beleven.... De koffie met gebak en fruit halfvijfuurtje typeert dat net iets anders... Doe zo voort, we hebben genoten en we vertellen het verder. Philippe, Karin, Ruben en Dries.
Gereisd familie in augustus 2012

Een echt aan te raden charmehotel

Familie VERKEST , 1-7-2012

Sympathieke ontvangst, waar je meteen de praktische gids krijgt met tips voor excursies en restaurants.

De mooiste uitstap op aanraden van Kristof, was een tocht met de zeilboot van de Belg René, vanuit Lagos.

Mijn man was jarig tijdens ons verblijf. Zonder iets te vermelden hadden de eigenaars champagne voorzien bij het ontbijt. Heel attent van hen en van Ellen, die bij het inchecken de geboortedatum opgemerkt had!

We zijn achteraf nog 3 nachten naar een ander hotel in de Algarve geweest en misten reeds de gemoedelijke sfeer van Casa Bela Moura.

Christophe Rijnders,
Bedankt voor jullie fijne reactie. Graag tot een volgende keer in de Algarve !

Portugese charme met Vlaamse insteek

Frank Van Eeckhoven, 1-7-2012

hier kan je echt komen uitrusten en toch de mogelijkheid er een sportieve vakantie van te maken. wandelen, fietsen verkenningstochten, enz
Christophe Rijnders,
bedankt voor jullie reactie en graag tot een volgende keer !

was een TOPPER

Bevers Rudi -Neys Brigitte, 27-6-2012

Aanrader is tweedemaal dat we er zijn geweest kan er niet dan goeds over zeggen allemaal lieve kindsvriendelijke mensen gaan zeker terug !!!

Aangename verassing

Paulen Gezels, 23-6-2012

Persoonlijke ontvangst.

Niets op af te keuren, sympathiek verblijf. De organisatie draait ongemerkt en perfect op de achtergrond. Rustig, eigenaars en personeel zijn zeer attent; je krijgt zeer goede adviezen en uitleg over de Algarve. Allerlei restaurants in de buurt. Mooie uitvalsbasis om de Algarve te verkennen.

Auto huren via het hotel is een aanrader;

Kortom : Vlaamse warmte en perfectie, knap werk!

Christophe Rijnders,
hartelijk dank voor jullie fijne reactie. graag tot een volgende keer !

Gemoedelijk, comfortabel en onberispelijk

Willy CORNELISSENS, 22-6-2012

Voor de eerste keer deze formule gekozen voor onze vakantie: 100% geslaagd. Dank zij persoonlijke service en bijzonder hartelijke ontvangst.

Het hotel is nog kleinschalig genoeg voor de persoonlijke benadering.

Ook goed gelegen om de Algarve te leren kennen. Hiervoor is de gids door de Kristof en Sofie werd opgesteld van onschatbare waarde. Ook de tips voor de restaurants kunnen wij alleen maar ten volle onderschrijven.

Kortom : een aanrader voor een mooie vakantie.

Willy en Gerlinda (juni 2012)

Christophe Rijnders,
fijn dat jullie een geslaagde vakantie achter de rug hebben bij ons. altijd welkom voor een volgende keer !

lekker weekje casa bela moura

rutten, 27-5-2012

we hebben lekker een weekje genoten van casa bele moura

prachtig verzorgde acomodatie gelegen in een rustige omgeving

de vriendelijkheid en behulpzaamheid van ieder was geweldig

s`morgens een mooi verzorgd ontbijt ,s`middags gezamelijk koffie met gebak en s`avonds nog even de dag evalueren aan de bar met een lekkere wijn of port met een heel verhaal van beheerder erbij

Gereisd met partner in mei 2012

Een klein paradijs

Freddy De Wit, 30-4-2012

Een weekje Casa Bela Moura in april... Je wordt ontvangen door sympathieke mensen, die je informeren over de streek, de gezellige restaurants. Een prima verzorgd ontbijt met grote keuze en variatie elke dag. In de namiddag "coffee time". Prachtige wandelingen in de streek, te voet, per fiets, met de wagen... Een verwarmd zwembad met jacuzzi, in een mooie tuin. Moderne kamers met prachtige badkamer... Gratis WiFi... Noem maar op... Alles is prima in Bela Moura!
Gereisd met partner in april 2012
Christophe Rijnders,
bedankt voor deze mooie commentaar ! graag tot een volgende keer !

fantastike plaats

neys brigitte, 20-10-2011

zeer uitstekend hotel we waren er in juni en hebben voor 2012 reeds terug geboekt !!!
Gereisd met vrienden in januari 2011

Rustig genieten

Raf en Ellen, 4-9-2011

Casa bela moura is een echte aanrader (voor koppels) om te genieten van een rustige, comfortabele vakantie. Wel best een huurauto nemen, zo kan je makkelijk de omgeving ontdekken. De service in het charming hotel is zeer goed, je krijgt veel nuttige tips voor uitstapjes. Zowel de uitbaters als het personeel zijn zeer vriendelijk. De kamers zijn ruim, proper en comfortabel. Ook een rustige ligging. Voldoende eetgelegenheden op wandelafstand.
Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.