Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Leven als God in Portugal

Themanoffstock, 13-9-2013

Zeer leuke accommodatie waar zeer weinig op aan te merken is.

Alleen spijtig dat tijdens de zomer, het terras van het ontbijt buiten langs een drukke weg ligt.Maar je die weg ligt er nu eenmaal en is er dus weinig aan te doen.

Enkel kamer met ontbijt, maar dat is zeker geen nadeel want er zijn meer dan voldoende goede tot zeer goede restaurants in de nabije buurt.(steeds te voet te doen)

De uitbaters geven ruim tips ivm uitstapjes,bezienswaardigheden,restaurantjes enz....

Gereisd met partner in september 2013

Degelijk en waardevol verblijf .

René, 9-9-2013

We verbleven er met vrienden tijdens de 1° week van september '13.

Er is hier aan alles gedacht om aan de wensen van een vakantieganger te voldoen.

Een echte aanrader.

Een verblijfplaats om terug te keren (een voertuig wel noodzakelijk).

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldig verblijf gehad!

An Jacobs, 31-7-2013

Zalige vakantie gehad met kleine kinderen (0 en 2 jaar). Er was speelgoed en andere voorzieningen beschikbaar voor de kinderen en het zwembad was perfect van temperatuur. Het ontbijt en de kamer waren helemaal af (tot en met de regendouche). Super gastvrij onthaal. Ik zou zo terug vertrekken (en ga zeker nog eens terug)...

Prachtige zandstranden op een boogscheut (huurauto wel aan te raden). Ook de tips die we kregen om te gaan eten en te bezichtigen waren helemaal top.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Een plaats om eens echt te ontspannen

ARY MAES, 28-4-2013

Dit is werkelijk nog eens een charmant hotel waar men weet dat de klant een "gast" is en hem ook zo behandeld! Dank u wel Sofie en Christoph, jullie hebben met jullie warm onthaal en zorgen er een fantastische reis voor ons van gemaakt! Allen was werkelijk top, van kamer tot ontbijt. Ook het vieruurtje met jullie huisgebak was echt de max. Dit zijn we zelf in 5 sterrenhotels niet gewoon :-) Omgeving was prachtig en een terugkeer is dus ook een must. Dus tot gauw! En nogmaals dank voor de heel persoonlijke tips.
Gereisd met partner in april 2013

Schitterende vakantie !!!!

dederen Vinod, 24-4-2013

Prachtig verblijf, lekker onbijt, zalig om naar het strand te gaan. Voor ons was het een geweldige vakantie. Bedankt Christophe en Sofie
Gereisd met jonge kinderen in april 2013

beste B&B in Portugal

Naam Naam, 4-4-2013

Uitstekende verzorging-persoonlijke benadering-vriendelijk-prima kamers

er is echt geen negatief punt te bedenken. Ontbijt van een klasse- waar veel hotels van internationale klasse veel van kunnen leren

Gereisd met partner in maart 2013

Overroepen !

Edwin Malaise, 26-10-2012

Kamers waren mooi met heel comfortabele bedden maar rumoerig ( lawaai van voorbijrijdend verkeer + voetstappen bovenburen en doortrekkende toiletten van 6 uur 'smorgens).

Gastvrouw was naar onze mening heel ongastvrij ( met moeite goedemorgen en wanneer je terug kwam van een uitstap keek ze nog niet op, laat staan dat ze vroeg hoe je dag geweest was.

Wij zijn zelf zelfstandigen en moest ik zo doen bij mijn klanten ik zag ze nooit meer terug. Iedereen kan eens een mindere dag hebben maar als eigenaar mag je dat niet laten merken en steeds met de glimlach paraat staan! De ouders van Chritophe waren daarentegen supervriendelijk maar zij zijn de gastvrouw niet.

Het ontbijt was goed maar niet luxueus. Alles voorverpakt en buiten het fruitsap en eitje niets vers gemaakt.

Ook de koffie met gebak om 16 uur was uitgerekend, lauwe koffie met een klein stukje gebak waar nog een bordje bijstond - maximaal 1 stuk pp -Komaan zeg de reizigers waren allemaal deftige volwassen -en beleefde- mensen.

Ons dagelijks VERS ontbijt (over 1 week):

4 soorten dagvers brood, witte pistolets, stokbrood, croissants, chocoladebroodjes, krentenkoek, kaiserbroodjes, sandwiches, verschillende granen en muesli + garnituur van noten en gedroogde vruchten, 4 soorten yoghurt (indiv. porties), magere kwark met verse rode vruchten, "griekse" yoghurt met vers gesneden fruitsla, kaas (variatie uit 10 soorten streekkazen & klassieke kazen), broodbeleg (variatie uit 8 soorten lokale charcuterie), lokaal gemaakte verse confituren, huisgemaakte cake of broodpudding, min. 5 soorten fruit + vers gesneden seizoensfruit, extra's (porties): variatie confituurtjes, nutella, honing, smeerkaas, sardienenpate. Warm gerecht : spiegelei met spek, roerei met kerstomaatjes & basilicum, wentelteefjes, pannekoekjes, hard of zacht gekookt ei. Vers geperst sinaasappelsap, water, melk, koffie en thee (zwart, groen, munt, citroen of kruidenthee), warme chocomelk (echte cacao) of een glas cava. Dieetproducten mogelijk.

Beste Sofie en Christophe

saelens rosa, 18-10-2012

Vanmiddag zijn we terug van Bela Moura.Reeds 6 keer hebben wij van een super aangenaam verblijf kunnen genieten. Alles is tip-top verzorgd,en de service uitstekend. Het ontbijt is steeds gevarieerd en zeer smakelijk. De ligging indiaal en zeer rustig.

Tot volgend jaar voor onze 7de keer.

Remy en Rosa

Christophe, Owner, 28-10-2012
fijn dat jullie weer kozen voor Casa Bela Moura en de Algarve als vakantiebestemming ! Zonnige groetjes van de hele ploeg.

Prachtig charming hotel van Vlamingen

dzqtgm, 18-10-2012

Woorden schieten te kort om dit hotel van Vlamingen te omschrijven. Alles is tot in de puntjes in orde. Kamers zijn tip top en ruim, voorzien van een prachtige badkamer. Deze worden elke dag zorgvuldig door bekwame mensen verzorgd. Wenst u informatie over trips met de wagen, wenst u wandelingen te maken, wil u Fado gaan beluisteren slechts één adres Christofe en Sofie of hun medewerkers zorgen voor alles.

S'morgens een lekker ontbijt, in de late namiddag koffie met gebak of op zondag wijnproeven. Voor alles wordt gezorgd. De prijzen voor dranken zijn zeer democratisch. Een week in dit charme hotel vliegt voorbij. Langs deze weg ook een dikke proficiat voor Ivo & Lutgard die hun kinderen dagelijks bijstaan.

Christophe, Owner, 28-10-2012
hartelijk dank voor jullie fijne reactie. graag tot een volgende keer !

geen paradijs

coolsaet, 16-10-2012

Wij zijn van eergisteren terug van onze drieweekse vakantie in bela moura, en moeten toegeven dat het verblijf niet volledig aan onze verwachtingen voldeed.

Bela mora is weliswaar centraal gelegen, maar zeker niet rustig, aan een drukke baan, bij het ontbijt dacht ik dat ik het terras van een wegrestaurant zat, zo lawaaierig.

De kamer was zeer confortabel, en netjes, maar aan de krappe kant.

Wat voor mij helemaal niet kan is dat niet iedere kamer een individueel terras heeft, en dus geen voldoende privacy.

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, maar de warme gerechten waren soms al koud als de gasten aankwamen.

Kristof is heel vriendelijk maar zeer commercieel ingesteld, op alles moet een prijs plakken, zelfs het welkomkrantje dat we gratis aangeboden kregen stond geprijsd.

Bovendien hebben wij de indruk dat aan de verhuurwagenservice ook een commissie voor de uitbaters vaszthangt, daar wij onze wagen merkelijk goedkoper individueel hebben gehuurd.

Nu, hier komen wij niet meere hoor

Gereisd met partner in september 2012
Christophe en Sofie, Owner, 17-10-2012

We zijn blij dat jullie de kamer comfortabel vonden, maar vinden toch sommige van jullie opmerkingen hier niet correct. Alhoewel jullie via het reisbureau een standaardkamer (hoofdgebouw, gedeeld terras) boekten , kregen jullie van ons, zonder meerkost een kamer met terras in het gebouw dat in de tuin bij het zwembad ligt. Bovendien zijn al onze services gratis en geven we zelfs eventuele kortingen op excursies en autohuur door aan onze klanten. Een eventueel klein prijsverschil is misschien te verklaren door het feit dat wij standaard de autohuur aanbieden met volledige omnium verzekering, eigen risico van 0,- euro, gratis 2e chauffeur en gratis levering aan de luchthaven van Faro.

Spijtig dat u ons niet tijdens uw ontbijt vertelde dat er een gerecht koud was, dan hadden we met plezier een vers bordje voor u kunnen maken.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.