9,2

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

beste B&B in Portugal

Naam Naam, 4-4-2013

Uitstekende verzorging-persoonlijke benadering-vriendelijk-prima kamers

er is echt geen negatief punt te bedenken. Ontbijt van een klasse- waar veel hotels van internationale klasse veel van kunnen leren

Gereisd met partner in maart 2013

Overroepen !

Edwin Malaise, 26-10-2012

Kamers waren mooi met heel comfortabele bedden maar rumoerig ( lawaai van voorbijrijdend verkeer + voetstappen bovenburen en doortrekkende toiletten van 6 uur 'smorgens).

Gastvrouw was naar onze mening heel ongastvrij ( met moeite goedemorgen en wanneer je terug kwam van een uitstap keek ze nog niet op, laat staan dat ze vroeg hoe je dag geweest was.

Wij zijn zelf zelfstandigen en moest ik zo doen bij mijn klanten ik zag ze nooit meer terug. Iedereen kan eens een mindere dag hebben maar als eigenaar mag je dat niet laten merken en steeds met de glimlach paraat staan! De ouders van Chritophe waren daarentegen supervriendelijk maar zij zijn de gastvrouw niet.

Het ontbijt was goed maar niet luxueus. Alles voorverpakt en buiten het fruitsap en eitje niets vers gemaakt.

Ook de koffie met gebak om 16 uur was uitgerekend, lauwe koffie met een klein stukje gebak waar nog een bordje bijstond - maximaal 1 stuk pp -Komaan zeg de reizigers waren allemaal deftige volwassen -en beleefde- mensen.

Ons dagelijks VERS ontbijt (over 1 week):

4 soorten dagvers brood, witte pistolets, stokbrood, croissants, chocoladebroodjes, krentenkoek, kaiserbroodjes, sandwiches, verschillende granen en muesli + garnituur van noten en gedroogde vruchten, 4 soorten yoghurt (indiv. porties), magere kwark met verse rode vruchten, "griekse" yoghurt met vers gesneden fruitsla, kaas (variatie uit 10 soorten streekkazen & klassieke kazen), broodbeleg (variatie uit 8 soorten lokale charcuterie), lokaal gemaakte verse confituren, huisgemaakte cake of broodpudding, min. 5 soorten fruit + vers gesneden seizoensfruit, extra's (porties): variatie confituurtjes, nutella, honing, smeerkaas, sardienenpate. Warm gerecht : spiegelei met spek, roerei met kerstomaatjes & basilicum, wentelteefjes, pannekoekjes, hard of zacht gekookt ei. Vers geperst sinaasappelsap, water, melk, koffie en thee (zwart, groen, munt, citroen of kruidenthee), warme chocomelk (echte cacao) of een glas cava. Dieetproducten mogelijk.

Beste Sofie en Christophe

saelens rosa, 18-10-2012

Vanmiddag zijn we terug van Bela Moura.Reeds 6 keer hebben wij van een super aangenaam verblijf kunnen genieten. Alles is tip-top verzorgd,en de service uitstekend. Het ontbijt is steeds gevarieerd en zeer smakelijk. De ligging indiaal en zeer rustig.

Tot volgend jaar voor onze 7de keer.

Remy en Rosa

Christophe Rijnders,
fijn dat jullie weer kozen voor Casa Bela Moura en de Algarve als vakantiebestemming ! Zonnige groetjes van de hele ploeg.

Prachtig charming hotel van Vlamingen

dzqtgm, 18-10-2012

Woorden schieten te kort om dit hotel van Vlamingen te omschrijven. Alles is tot in de puntjes in orde. Kamers zijn tip top en ruim, voorzien van een prachtige badkamer. Deze worden elke dag zorgvuldig door bekwame mensen verzorgd. Wenst u informatie over trips met de wagen, wenst u wandelingen te maken, wil u Fado gaan beluisteren slechts één adres Christofe en Sofie of hun medewerkers zorgen voor alles.

S'morgens een lekker ontbijt, in de late namiddag koffie met gebak of op zondag wijnproeven. Voor alles wordt gezorgd. De prijzen voor dranken zijn zeer democratisch. Een week in dit charme hotel vliegt voorbij. Langs deze weg ook een dikke proficiat voor Ivo & Lutgard die hun kinderen dagelijks bijstaan.

Christophe Rijnders,
hartelijk dank voor jullie fijne reactie. graag tot een volgende keer !

geen paradijs

coolsaet, 16-10-2012

Wij zijn van eergisteren terug van onze drieweekse vakantie in bela moura, en moeten toegeven dat het verblijf niet volledig aan onze verwachtingen voldeed.

Bela mora is weliswaar centraal gelegen, maar zeker niet rustig, aan een drukke baan, bij het ontbijt dacht ik dat ik het terras van een wegrestaurant zat, zo lawaaierig.

De kamer was zeer confortabel, en netjes, maar aan de krappe kant.

Wat voor mij helemaal niet kan is dat niet iedere kamer een individueel terras heeft, en dus geen voldoende privacy.

Het ontbijt was uitgebreid en verzorgd, maar de warme gerechten waren soms al koud als de gasten aankwamen.

Kristof is heel vriendelijk maar zeer commercieel ingesteld, op alles moet een prijs plakken, zelfs het welkomkrantje dat we gratis aangeboden kregen stond geprijsd.

Bovendien hebben wij de indruk dat aan de verhuurwagenservice ook een commissie voor de uitbaters vaszthangt, daar wij onze wagen merkelijk goedkoper individueel hebben gehuurd.

Nu, hier komen wij niet meere hoor

Christophe Rijnders,

We zijn blij dat jullie de kamer comfortabel vonden, maar vinden toch sommige van jullie opmerkingen hier niet correct. Alhoewel jullie via het reisbureau een standaardkamer (hoofdgebouw, gedeeld terras) boekten , kregen jullie van ons, zonder meerkost een kamer met terras in het gebouw dat in de tuin bij het zwembad ligt. Bovendien zijn al onze services gratis en geven we zelfs eventuele kortingen op excursies en autohuur door aan onze klanten. Een eventueel klein prijsverschil is misschien te verklaren door het feit dat wij standaard de autohuur aanbieden met volledige omnium verzekering, eigen risico van 0,- euro, gratis 2e chauffeur en gratis levering aan de luchthaven van Faro.

Spijtig dat u ons niet tijdens uw ontbijt vertelde dat er een gerecht koud was, dan hadden we met plezier een vers bordje voor u kunnen maken.

beste plaatske in heel de algarve !

jef lathouwers, 10-10-2012

wij zijn van gisteren terug thuis na ons tweede verblijf in de casa bela moura

en kan maar een ding zeggen,GEWOON AF !

hebben al terug geboekt voor volgend jaar juni,

wou dat het al zover was !!

Gereisd met partner in januari 2012
Christophe Rijnders,
fijn dat jullie een prettige vakantie achter de rug hebben. Graag tot volgende keer !

Genieten met een grote G !

s.tol4, 2-10-2012

Wat hebben wij een fijne vakantie gehad! De kamers en het personeel zijn gewoon super, het ontbijt en het 4 uurtje(koffie en gebak) geweldig. Alle informatie die je wenst kun je inzien, zoals wandel-,fiets- en autoroutes. Het hotel ligt centraal in de Algarve, dus alles is gemakkelijk en snel te bereiken met de huurauto, die je echt wel nodig hebt. Kortom, een echte aanrader en wij komen zeker nog een keer terug!

Aanrader

Bedert Rita, 27-9-2012

We genoten van een weekje in dit hotel: prachtige kamers, mooi zwembad, heerlijk ontbijt, gezellig vieruurtje, zeer veel tips om de omgeving te verkennen, vriendelijk personeel, dus een echte aanrader.

fantastische plek

Meire Sabine, 12-9-2012

Een verblijf in casa Bela Moura is super! Wij hebben enorm genoten van de rust, de prachtige omgeving, het vriendelijk onthaal waarbij wij alle nodige informatie in ontvangst kregen, de vriendelijk bediening. De kamers waren in perfecte staat en werden iedere dag schoongemaakt. Ook aan het zwembad was het aangenaam vertoeven.

Het ontbijt was iedere morgen dik inorde. Voor ieder wat wils.

Kortom, een verblijf in Casa Bela Moura is een echte aanrader.

Beschikken over een huurauto ter plaatse is wel aan te raden, dan kan men de mooiste plekjes gaan opzoeken, wat echt de moeite waard is!

En wat ook leuk was aan ons verblijf, bijna alle gasten tijdens ons verblijf waren Nederlandstaligen, dus na iedere uitstap voelden we ons presies terug thuiskomen!

Gereisd met partner in augustus 2012

Heerlijk bijkomen.

Hatice en Rene, 26-8-2012

Heerlijke twee weken gehad, alles mag, niets moet. Zeer vriendelijke bediening door het hele team van Casa Bela Moura. De "weekkrant" met wat er op dat moment te doen is in de omgeving, zeer leuk.

verder is alles al omschreven in de andere recensies, we sluiten ons er graag bij aan.

Gereisd met partner in augustus 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.