9,2

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

uitstekend!

Annick & Alain, 16-6-2014

Hoi Sofie & Christophe,

We verbleven bij jullie van 29/05/2014 tot 05/06/2014 ( kamer 11).

Het was een zeer geslaagd verblijf, maar te kort.

Propere kamer, goed ontbijt, zeer proper domein, vriendelijk personeel.

Al onze vragen werden altijd even vriendelijk van een antwoord voorzien.

Hulp bij fietsroutes, wandelroute, e.d. Doe zo verder!

We komen zeker nog eens terug.

Groetjes uit Paal-Beringen.

Annick & Alain.

Gereisd met partner in mei 2014

Hartelijk dank voor de mooie reactie.

We zijn blij dat we met het team van Casa Bela Moura mochten bijdragen aan een aangename vakantie voor u.

Uitmuntend vakantieverblijf

Boel Andreas, 2-6-2014

Tijdens ons 10-daags verblijf in de 'Casa bela Moura' hebben we enkel positieve indrukken en ervaringen opgedaan.

De prijs/kwaliteit verhouding is volledig in balans voor de aangeboden producten en diensten.

Een absolute meerwaarde is het Reis-boekje waarin restaurants met beoordelingen in vermeld staan, wandelingen worden toegelicht en autotrips worden beschreven.

Wij bevelen dit gastenverblijf zeker aan bij vrienden en kennissen.

Gereisd met partner in mei 2014

tel. 00351 282 313422

Geweldig hotel, kindvriendelijk en gastvrij.

Milena Buurman, 26-5-2014

Wij (stel met baby) zijn hier in de week van 18 mei - 25 mei geweest en we hebben het heerlijk gehad! We hebben genoten van iedere minuut. Het team van Casa Bela Moura is bijzonder gastvrij en denkt met je mee op ieder vlak, bovendien zijn ze allemaal heel erg kindvriendelijk en dat vind je niet overal. Voorzieningen zijn allemaal zeer mooi. En wij hadden het geluk in de Junior Suit te zitten wat fantastisch was met een kleine baby, hij had zijn eigen kamertje (volledig voorzien van alles), we hadden een klein keukentje (kitchenette) wat erg handig was en een enorm terras waar we hebben genoten van de zon terwijl ons zoontje zijn middag dutje deed.

Locatie is ook top, slechts 900 meter wandelen en je bent op het strand, ook het iets 'grotere' Armacao de pera ligt ook op 20 minuutjes loop afstand. Er zijn genoeg restaurants in de buurt, maar wij hebben voornamelijk zelf gekookt.

Gereisd familie in mei 2014

Een mooie vakantie!!!

Dirk en Reini Van Roy - Verheyen, 6-5-2014

Onze week vakantie van 26 april t/m 3 mei 2014 in Casa Bella Moura is uitstekend meegevallen! Zeer goed hotel met een supervriendelijk team dat altijd klaarstond om al je wensen te vervullen, heel lekker ontbijt met alles erop en eraan, mooie, ruime en zeer propere kamer, aangename buitenterrassen en goed onderhouden zwembad. Goed gelegen om de prachtige kust en het binnenland te verkennen. Eén minpuntje: de drukke weg die langs het hotel loopt en waar je vooraan in het hotel wel wat hinder van kan ondervinden. Maar dit minpuntje weegt niet op tegen alle andere pluspunten! Een uitstekende plek om je vakantie in de Algarve door te brengen! We zullen dit adres doorgeven aan anderen, en we komen zeker zelf ook terug om nogeens te genieten van al dat goeds en al dat moois! Bedankt, Christophe, Sofie, Suzanne en alle teamleden voor de goede service en de gezelligheid! Dirk en Reini uit Oostduinkerke.
Gereisd met partner in april 2014
Christophe Rijnders,

Fijn dat jullie zo een goede vakantie hadden bij ons ! Graag tot weerziens in het zonnige zuiden.

noot:

van onze 16 kamers, zijn er inderdaad 2 kamers die zijdelings zicht hebben op de lokale weg (die op 50m afstand ligt). Maar je kijkt vanuit deze 2 kamers verder ook uit over 2,5 hectare open landschap, waar nog wekelijks de schapenherder passeert.

The place to be !

Martine Peeters, 9-12-2013

Hotel Casa Bela Moura in de Algarvestreek is een heel leuk charmehotel waar je een ongelooflijk goede service krijgt. Na een persoonlijk onthaal, voel je je er helemaal thuis. De kamers zijn zeer ruim, nieuw en proper.

Een echte aanrader !

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Leven als God in Portugal

Themanoffstock, 13-9-2013

Zeer leuke accommodatie waar zeer weinig op aan te merken is.

Alleen spijtig dat tijdens de zomer, het terras van het ontbijt buiten langs een drukke weg ligt.Maar je die weg ligt er nu eenmaal en is er dus weinig aan te doen.

Enkel kamer met ontbijt, maar dat is zeker geen nadeel want er zijn meer dan voldoende goede tot zeer goede restaurants in de nabije buurt.(steeds te voet te doen)

De uitbaters geven ruim tips ivm uitstapjes,bezienswaardigheden,restaurantjes enz....

Gereisd met partner in september 2013

Degelijk en waardevol verblijf .

René, 9-9-2013

We verbleven er met vrienden tijdens de 1° week van september '13.

Er is hier aan alles gedacht om aan de wensen van een vakantieganger te voldoen.

Een echte aanrader.

Een verblijfplaats om terug te keren (een voertuig wel noodzakelijk).

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldig verblijf gehad!

An Jacobs, 31-7-2013

Zalige vakantie gehad met kleine kinderen (0 en 2 jaar). Er was speelgoed en andere voorzieningen beschikbaar voor de kinderen en het zwembad was perfect van temperatuur. Het ontbijt en de kamer waren helemaal af (tot en met de regendouche). Super gastvrij onthaal. Ik zou zo terug vertrekken (en ga zeker nog eens terug)...

Prachtige zandstranden op een boogscheut (huurauto wel aan te raden). Ook de tips die we kregen om te gaan eten en te bezichtigen waren helemaal top.

Gereisd familie in juli 2011

Een plaats om eens echt te ontspannen

ARY MAES, 28-4-2013

Dit is werkelijk nog eens een charmant hotel waar men weet dat de klant een "gast" is en hem ook zo behandeld! Dank u wel Sofie en Christoph, jullie hebben met jullie warm onthaal en zorgen er een fantastische reis voor ons van gemaakt! Allen was werkelijk top, van kamer tot ontbijt. Ook het vieruurtje met jullie huisgebak was echt de max. Dit zijn we zelf in 5 sterrenhotels niet gewoon :-) Omgeving was prachtig en een terugkeer is dus ook een must. Dus tot gauw! En nogmaals dank voor de heel persoonlijke tips.
Gereisd met partner in april 2013

Schitterende vakantie !!!!

dederen Vinod, 24-4-2013

Prachtig verblijf, lekker onbijt, zalig om naar het strand te gaan. Voor ons was het een geweldige vakantie. Bedankt Christophe en Sofie
Gereisd familie in april 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.