Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

1O jaar ervaring als klant in dit fantatisch hotel

Rene Swiggers, 24-7-2015

Op zoek naar de Portugese zon, met verblijf in top hotel, zoek niet verder, want dit is het.

Management (Sofie en Christophe) en personeel zorgen met hun inzet dat uw verblijf u een goed gevoel geeft. Tips en vragen over de streek omgeving worden met de glimlach beantwoord zodat u de prachtige omgeving en stadjes vlot kunt bezoeken, zelf met hun huisfietsen.

De ruime nette kamers allen met terras beschikken over uitstekende bedden, volledig uitgeruste badkamers (meestal met regendouche) airco en sommige met keukentje

Het heerlijk mooi zwembad (28°) en bubbelbad (+30°) zijn uiterst netjes onderhouden, net zoals tuin rondom.

Wel raad ik. de gasten aan steeds aan de formule "verblijf met huurauto" te boeken.

Ontbijt zijn eveneens top.

Stranden groot en klein zijn vlakbij en

Reeds voor de 11 maal geboekt, wees er zeker van, dit hotel is een topper.

Gereisd met partner in juni 2015

Hartelijk dank voor de mooie reactie.

We zijn blij dat we met het team van Casa Bela Moura mochten bijdragen aan een aangename vakantie voor u.

Absoluut een aanrader !

Sven Vanderbiesen, 21-12-2014

Prachtige accomodatie met erg klantvriendelijke eigenaars & personeel.

Heerlijke omgeving om tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

tel. 00351 282 313422

TOP service en zeer vriendelijk personeel!

Panis Ilona, 1-11-2014

Een ongelooflijke service zowel naar ons als naar onze baby. Heel veel spullen zijn aanwezig voor een zeer comfortabel verblijf. De muren zijn geluidproof voor nachtelijke huilbuien wat ook wel een serieuze opluchting is. Ze staan altijd klaar met raad en geven veel uitleg!

Het ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld met diverse keuzes aan brood en overheerlijk verse eierbereidingen en cakes etc. Wij waren zeer tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2014

5 de keer en komen zeker terug

Brigitte, 31-10-2014

Geen woorden voor gewoon zalig iedereen van gastheer en zijn vrouwtje tot personen super
Gereisd met partner in oktober 2014

tel. 00351 282 313422

Meer moet / kan dat echt niet zijn

Jurggen, Heidi en marie, 14-8-2014

We hebben zopas een super 10 daagse vakantie in Casa Bela Moura achter de rug . We hebben alleen maar positieve ervaring te melden . De ontvangst , de trip informatie , de tips voor restaurantjes , de behulpzaamheid algemeen , alles was top. De variatie in het ontbijtbuffet was heel leuk evenals de aangeboden excursies. Kortom een adresje om zeker en vast terug te gaan.

Christophe , Sofie , Suzanne en de rest van het team : van harte bedankt

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

uitstekend!

Annick & Alain, 16-6-2014

Hoi Sofie & Christophe,

We verbleven bij jullie van 29/05/2014 tot 05/06/2014 ( kamer 11).

Het was een zeer geslaagd verblijf, maar te kort.

Propere kamer, goed ontbijt, zeer proper domein, vriendelijk personeel.

Al onze vragen werden altijd even vriendelijk van een antwoord voorzien.

Hulp bij fietsroutes, wandelroute, e.d. Doe zo verder!

We komen zeker nog eens terug.

Groetjes uit Paal-Beringen.

Annick & Alain.

Gereisd met partner in mei 2014

Uitmuntend vakantieverblijf

Boel Andreas, 2-6-2014

Tijdens ons 10-daags verblijf in de 'Casa bela Moura' hebben we enkel positieve indrukken en ervaringen opgedaan.

De prijs/kwaliteit verhouding is volledig in balans voor de aangeboden producten en diensten.

Een absolute meerwaarde is het Reis-boekje waarin restaurants met beoordelingen in vermeld staan, wandelingen worden toegelicht en autotrips worden beschreven.

Wij bevelen dit gastenverblijf zeker aan bij vrienden en kennissen.

Gereisd met partner in mei 2014

tel. 00351 282 313422

Geweldig hotel, kindvriendelijk en gastvrij.

Milena Buurman, 26-5-2014

Wij (stel met baby) zijn hier in de week van 18 mei - 25 mei geweest en we hebben het heerlijk gehad! We hebben genoten van iedere minuut. Het team van Casa Bela Moura is bijzonder gastvrij en denkt met je mee op ieder vlak, bovendien zijn ze allemaal heel erg kindvriendelijk en dat vind je niet overal. Voorzieningen zijn allemaal zeer mooi. En wij hadden het geluk in de Junior Suit te zitten wat fantastisch was met een kleine baby, hij had zijn eigen kamertje (volledig voorzien van alles), we hadden een klein keukentje (kitchenette) wat erg handig was en een enorm terras waar we hebben genoten van de zon terwijl ons zoontje zijn middag dutje deed.

Locatie is ook top, slechts 900 meter wandelen en je bent op het strand, ook het iets 'grotere' Armacao de pera ligt ook op 20 minuutjes loop afstand. Er zijn genoeg restaurants in de buurt, maar wij hebben voornamelijk zelf gekookt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

Een mooie vakantie!!!

Dirk en Reini Van Roy - Verheyen, 6-5-2014

Onze week vakantie van 26 april t/m 3 mei 2014 in Casa Bella Moura is uitstekend meegevallen! Zeer goed hotel met een supervriendelijk team dat altijd klaarstond om al je wensen te vervullen, heel lekker ontbijt met alles erop en eraan, mooie, ruime en zeer propere kamer, aangename buitenterrassen en goed onderhouden zwembad. Goed gelegen om de prachtige kust en het binnenland te verkennen. Eén minpuntje: de drukke weg die langs het hotel loopt en waar je vooraan in het hotel wel wat hinder van kan ondervinden. Maar dit minpuntje weegt niet op tegen alle andere pluspunten! Een uitstekende plek om je vakantie in de Algarve door te brengen! We zullen dit adres doorgeven aan anderen, en we komen zeker zelf ook terug om nogeens te genieten van al dat goeds en al dat moois! Bedankt, Christophe, Sofie, Suzanne en alle teamleden voor de goede service en de gezelligheid! Dirk en Reini uit Oostduinkerke.
Gereisd met partner in april 2014
Christophe, Owner, 9-5-2014

Fijn dat jullie zo een goede vakantie hadden bij ons ! Graag tot weerziens in het zonnige zuiden.

noot:

van onze 16 kamers, zijn er inderdaad 2 kamers die zijdelings zicht hebben op de lokale weg (die op 50m afstand ligt). Maar je kijkt vanuit deze 2 kamers verder ook uit over 2,5 hectare open landschap, waar nog wekelijks de schapenherder passeert.

The place to be !

Martine Peeters, 9-12-2013

Hotel Casa Bela Moura in de Algarvestreek is een heel leuk charmehotel waar je een ongelooflijk goede service krijgt. Na een persoonlijk onthaal, voel je je er helemaal thuis. De kamers zijn zeer ruim, nieuw en proper.

Een echte aanrader !

Gereisd met vrienden in oktober 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.