Hotel Casa Bela Moura ****

Hotel Casa Bela Moura
9,2

97 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Heerlijk rustig hotel in natuurlijke omgeving

Lentfert, 13-4-2017

Hotelgegevens gegeven door eigenaar kloppen . Mooi hotel, prachtig gelegen, rustige natuurlijke omgeving. Heerlijk ontbijt, goede schoonmaak van de de kamer. Keurig onderhouden tuin en zwembad. Rustig. Electrische fietsen of auto, toch nodig om mooie omgeving te bewonderen. Prima service. Wij waren vroeg in het voorjaar, vele kleuren sieren het glooiende landschap. Mooie steden en dorpen om te bezoeken, de eerste toeristen zie je de Algarve bezoeken. Hetgeen natuurlijk gezellig is. Het mooiste is toch wel de aangename temperatuur....... Heerlijk op een terras of aan het strand.
Gereisd met partner in maart 2017

Het wachten waard

kenk, 3-12-2016

Na een aantal jaren te hebben geprobeerd is het dit jaar dan eindelijk gelukt om hier vakantie te genieten . We hadden de kamer in het hoofdgebouw met nog een aparte ingang aan de buitenkant met klein terras . Bij aankomst werd er voldoende uitleg gegeven over wat er allemaal te was en ook welke restaurants de moeite waren .Het ontbijt was zeer uitgebreid met verschillende soorten brood en beleg . Over het vier uurtje kan ik niks zeggen want we waren er nooit . Alles wat je vroeg kreeg je meteen uitleg en moest er iets geboekt worden deden ze dit ook geen enkel probleem . We hebben hier een prachtige vakantie gehad .
Gereisd met partner in september 2016

Super leuke ervaring

Johan Fonteyn, 1-9-2016

Net terug van een weekje Casa Bela Moura, en voor het eerst in onze "vakantiegeschiedenis" overwegen we om terug naar de dezelfde bestemming te gaan bij een volgende gelegenheid. Dat is dus te danken aan de super begeleiding van het Christophe, Sofie en het hele team van dit leuke "Charming Hotel" in de Algarve. Van begin tot einde wordt je super goed opgevangen, en krijg je alle nodige info die nodig is om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ivo (de pa van Chrsiptophe) is ons zelfs komen ophalen aan de bus die ons van Lissabon naar daar bracht. Top! Het hele team laat je echt thuis voelen, en geeft je echt alle informatie die nodig is om je veblijf zo aangenaam mogelijk te maken, inclusief volledige informatiebrochure met alle lokale weetjes en tips voor trips. Christophe organiseert ook wekelijks een (gratis) wijnproef sessie, en de bar voorziet in tal van lokale drankjes met uiteraard een leuke selectie Gin (met uitgebreide beschrijving). Zwembad en rest van accomodatie zijn piekfijn in orde, en er zijn ook wat extra's voorzien (fietsen, petanque...), en niet te vergeten, gratis koffie met taart in de namiddag. Ligging is niet echt centraal, maar de meeste zaken zijn op wandelafstand (supermarkt op ca 200m, en strand op 900m). Kortom: een echte aanrader, en zoals gezegd, we komen meer dan waarschijnlijk nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super, fantastisch Hotel!

Luc en Maria, 4-7-2016

Voor de tweede maal te gast in Casa Bela Moura en weeral een super verlof gehad!

Zeer mooie en propere kamers, lekker en gevarieerd ontbijt, mooi zwembad, alle info die nodig is krijg je van het hele team! Proficiat Christophe en Sofie en het hele team jullie zijn echt geweldig! We hebben ons weeral thuis gevoeld in Casa Bela Moura en natuurlijk komen we zeker terug! Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden!!!!!!!

Maria en Luc

Gereisd met vrienden in juni 2016

Een aanrader!

Fam Silkens, 1-6-2016

Prachtige natuur - gezellig verblijf- heerlijk ontbijt- mooi verzorgde kamers

uiterst gastvrij hotel

Robert en Petra, 28-5-2016

Een hele aangenaam en vriendelijk team dat al bij het vastleggen van je verblijf veel regelt , zoals vliegtuigtickets en huurwagen en bij aankomst klaar staat met heel wat uitleg over het hotel en zijn omgeving, zorgt voor een uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt en erop toekijkt dat de kamers iedere dag gepoetst en aan kant zijn....

Kortom een uiterst geschikt adres om je vakantie in het prachtige Portugal door te brengen!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch. Reeds voor de 2de keer.

Pauline en Chretien, 24-5-2016

Vriendelijk, gezellig, familiaal. Enkel maar positief. Kan niet beter.
Gereisd met partner in april 2016

Een heel leuk en verzorgd hotelletje !

Marc en Rosanne, 20-5-2016

We logeerden14 dagen in Casa bela Moura en hadden pech dat het niet zo'n goed weer was. Maar we hebben des te meer genoten van het hotelletje. Christophe en Sofie zijn heel vriendelijk en ook het personeel valt heel goed mee : Suzanne, Linda, Cecilia en Paula hielpen ons waar ze maar konden : een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt, veel goeie tips om er op uit te trekken, goeie ideeën om uit te gaan eten, heel nette kamers. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt, handdoeken voor aan het zwembad die je ook mag meenemen naar het strand, een parasol voor de zon en in ons geval een regenscherm tegen ... jammer genoeg de regen. Aangezien het slechte weer eerder uitzonderlijk is zullen we zeker nog eens terug keren voor Casa Bela Moura en voor de streek bij een ander weertje :-) !

Nooit meer !

globetrotters, 16-5-2016

Dit is allesbehalve een aangename B & B en wat hebben wij ons beklaagd hier onze vakantie door te brengen.

Reeds bij aankomst werden we al met tegenzin ontvangen door Christophe, hetgeen ons erg van hem verraste want in het filmpje dat we van hen hadden bekeken kwam hij heel vriendelijk over.

De indruk van Sofie en de commentaren in de beoordelingen werden jammer genoeg ter plaatse bevestigd.

Onbegrijpelijk hoe je met zoveel tegenzin en een lang gezicht een B&B kan runnen. Elk woord – als je geluk hebt om haar stem te horen - was teveel.

Christophe heeft een gemoedelijke verschijning maar dit is slechts schijn.

Zijn commentaar op de beoordelingen is allesbehalve correct. Al wat opgenoemd wordt van broodbeleg bij het ontbijt is verspreid over dagen.

Als je al es het geluk hebt om een koffiekoek te bemachtigen of een mals broodje, dan is je week goed. Aangaande de broodsoorten, daarvan staan er 2 waarvan in elk mandje 4 sneetjes (als je geluk hebt).

Het broodbeleg is verspreid op een schaal met een paar sneetjes.

Een pannenkoekje is de hoofdprijs van de week.

Alles is voorverpakt en voorgesneden fruit kan je hier vergeten.

’s Middags word je weer niet hartelijk ontvangen, wel integendeel. De gasten lijkt indringers die de centen van de gastheer en gastvrouw komen opeten d.m.v. een mini stukje gebak, opgewarmd, na dit gekocht te hebben in een grootwarenhuis. Allesbehalve kwaliteit. Als je daar dan ook nog koffie of thee bij wenst, word je helemaal beschouwd als een gulzige. Zo gemoedelijk gaat het hier aan toe.

Gelachen wordt er ook al niet. Wij dachten dat waar het zonnetje schijnt, de mensen gelukkig zijn, maar hier word je depressief van de sfeer alleen al.

Je ontvlucht werkelijk deze locatie en bent blij als je weer thuiskomt. Waar voor je geld werd eerder een vakantie lang gekweld en dit voor veel geld.

Gereisd met partner in juli 2015
Christophe Rijnders, manager van Casa Bela Moura, Owner, 17-5-2016

Beste,

indien deze review werkelijk geschreven is door iemand die in Casa Bela Moura gelogeerd heeft, wensen we ons ten zeerste te verontschuldigen omdat we blijkbaar niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Spijtig dat u ons niet tijdens uw verblijf op de hoogte bracht van uw opmerkingen (noch op het evaluatieformulier aan het einde van uw verblijf - want we kregen in de hele maand juli 2015 alleen maar positieve evaluaties), anders hadden we u graag uw verblijfskosten terugbetaald.

vriendelijke groeten,

Christophe Rijnders, eigenaar

charmehotel

* * * *

hotel rural

tel. 00351 282 313422

héééél goed

Jan en Chris, 3-8-2015

heel vriendelijk onthaal, een echt THUIS gevoel, heel netjes, gemoedelijk, hulpvaardig, lekker ontbijt ... alles was echt geweldig
Gereisd met partner in juli 2015
Christophe, Owner, 17-5-2016

Hartelijk dank voor de mooie reactie.

We zijn blij dat we met het team van Casa Bela Moura mochten bijdragen aan een aangename vakantie voor u.

Graag tot weerziens in de Algarve !

vriendelijke groeten uit het zonnige Zuiden,

Christophe Rijnders, manager

charmehotel

* * * *

hotel rural

tel. 00351 282 313422

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.22 uit 10 op basis van 97 reviews.