9,2

Uitstekend

92 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

uiterst gastvrij hotel

Robert en Petra, 28-5-2016

Een hele aangenaam en vriendelijk team dat al bij het vastleggen van je verblijf veel regelt , zoals vliegtuigtickets en huurwagen en bij aankomst klaar staat met heel wat uitleg over het hotel en zijn omgeving, zorgt voor een uitgebreid en zeer verzorgd ontbijt en erop toekijkt dat de kamers iedere dag gepoetst en aan kant zijn....

Kortom een uiterst geschikt adres om je vakantie in het prachtige Portugal door te brengen!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastisch. Reeds voor de 2de keer.

Pauline en Chretien, 24-5-2016

Vriendelijk, gezellig, familiaal. Enkel maar positief. Kan niet beter.
Gereisd met partner in april 2016

Een heel leuk en verzorgd hotelletje !

Marc en Rosanne, 20-5-2016

We logeerden14 dagen in Casa bela Moura en hadden pech dat het niet zo'n goed weer was. Maar we hebben des te meer genoten van het hotelletje. Christophe en Sofie zijn heel vriendelijk en ook het personeel valt heel goed mee : Suzanne, Linda, Cecilia en Paula hielpen ons waar ze maar konden : een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt, veel goeie tips om er op uit te trekken, goeie ideeën om uit te gaan eten, heel nette kamers. Je hebt er eigenlijk alles wat je nodig hebt, handdoeken voor aan het zwembad die je ook mag meenemen naar het strand, een parasol voor de zon en in ons geval een regenscherm tegen ... jammer genoeg de regen. Aangezien het slechte weer eerder uitzonderlijk is zullen we zeker nog eens terug keren voor Casa Bela Moura en voor de streek bij een ander weertje :-) !
Gereisd met partner in mei 2016

Nooit meer !

globetrotters, 16-5-2016

Dit is allesbehalve een aangename B & B en wat hebben wij ons beklaagd hier onze vakantie door te brengen.

Reeds bij aankomst werden we al met tegenzin ontvangen door Christophe, hetgeen ons erg van hem verraste want in het filmpje dat we van hen hadden bekeken kwam hij heel vriendelijk over.

De indruk van Sofie en de commentaren in de beoordelingen werden jammer genoeg ter plaatse bevestigd.

Onbegrijpelijk hoe je met zoveel tegenzin en een lang gezicht een B&B kan runnen. Elk woord – als je geluk hebt om haar stem te horen - was teveel.

Christophe heeft een gemoedelijke verschijning maar dit is slechts schijn.

Zijn commentaar op de beoordelingen is allesbehalve correct. Al wat opgenoemd wordt van broodbeleg bij het ontbijt is verspreid over dagen.

Als je al es het geluk hebt om een koffiekoek te bemachtigen of een mals broodje, dan is je week goed. Aangaande de broodsoorten, daarvan staan er 2 waarvan in elk mandje 4 sneetjes (als je geluk hebt).

Het broodbeleg is verspreid op een schaal met een paar sneetjes.

Een pannenkoekje is de hoofdprijs van de week.

Alles is voorverpakt en voorgesneden fruit kan je hier vergeten.

’s Middags word je weer niet hartelijk ontvangen, wel integendeel. De gasten lijkt indringers die de centen van de gastheer en gastvrouw komen opeten d.m.v. een mini stukje gebak, opgewarmd, na dit gekocht te hebben in een grootwarenhuis. Allesbehalve kwaliteit. Als je daar dan ook nog koffie of thee bij wenst, word je helemaal beschouwd als een gulzige. Zo gemoedelijk gaat het hier aan toe.

Gelachen wordt er ook al niet. Wij dachten dat waar het zonnetje schijnt, de mensen gelukkig zijn, maar hier word je depressief van de sfeer alleen al.

Je ontvlucht werkelijk deze locatie en bent blij als je weer thuiskomt. Waar voor je geld werd eerder een vakantie lang gekweld en dit voor veel geld.

Gereisd met partner in juli 2015

Beste,

indien deze review werkelijk geschreven is door iemand die in Casa Bela Moura gelogeerd heeft, wensen we ons ten zeerste te verontschuldigen omdat we blijkbaar niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.

Spijtig dat u ons niet tijdens uw verblijf op de hoogte bracht van uw opmerkingen (noch op het evaluatieformulier aan het einde van uw verblijf - want we kregen in de hele maand juli 2015 alleen maar positieve evaluaties), anders hadden we u graag uw verblijfskosten terugbetaald.

vriendelijke groeten,

Christophe Rijnders, eigenaar

héééél goed

Jan en Chris, 3-8-2015

heel vriendelijk onthaal, een echt THUIS gevoel, heel netjes, gemoedelijk, hulpvaardig, lekker ontbijt ... alles was echt geweldig
Gereisd met partner in juli 2015

Hartelijk dank voor de mooie reactie.

We zijn blij dat we met het team van Casa Bela Moura mochten bijdragen aan een aangename vakantie voor u.

1O jaar ervaring als klant in dit fantatisch hotel

Rene Swiggers, 24-7-2015

Op zoek naar de Portugese zon, met verblijf in top hotel, zoek niet verder, want dit is het.

Management (Sofie en Christophe) en personeel zorgen met hun inzet dat uw verblijf u een goed gevoel geeft. Tips en vragen over de streek omgeving worden met de glimlach beantwoord zodat u de prachtige omgeving en stadjes vlot kunt bezoeken, zelf met hun huisfietsen.

De ruime nette kamers allen met terras beschikken over uitstekende bedden, volledig uitgeruste badkamers (meestal met regendouche) airco en sommige met keukentje

Het heerlijk mooi zwembad (28°) en bubbelbad (+30°) zijn uiterst netjes onderhouden, net zoals tuin rondom.

Wel raad ik. de gasten aan steeds aan de formule "verblijf met huurauto" te boeken.

Ontbijt zijn eveneens top.

Stranden groot en klein zijn vlakbij en

Reeds voor de 11 maal geboekt, wees er zeker van, dit hotel is een topper.

Gereisd met partner in juni 2015

Absoluut een aanrader !

Sven Vanderbiesen, 21-12-2014

Prachtige accomodatie met erg klantvriendelijke eigenaars & personeel.

Heerlijke omgeving om tot rust te komen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

tel. 00351 282 313422

TOP service en zeer vriendelijk personeel!

Panis Ilona, 1-11-2014

Een ongelooflijke service zowel naar ons als naar onze baby. Heel veel spullen zijn aanwezig voor een zeer comfortabel verblijf. De muren zijn geluidproof voor nachtelijke huilbuien wat ook wel een serieuze opluchting is. Ze staan altijd klaar met raad en geven veel uitleg!

Het ontbijtbuffet is rijkelijk gevuld met diverse keuzes aan brood en overheerlijk verse eierbereidingen en cakes etc. Wij waren zeer tevreden!

Gereisd familie in oktober 2014

5 de keer en komen zeker terug

Brigitte, 31-10-2014

Geen woorden voor gewoon zalig iedereen van gastheer en zijn vrouwtje tot personen super
Gereisd met partner in oktober 2014

tel. 00351 282 313422

Meer moet / kan dat echt niet zijn

Jurggen, Heidi en marie, 14-8-2014

We hebben zopas een super 10 daagse vakantie in Casa Bela Moura achter de rug . We hebben alleen maar positieve ervaring te melden . De ontvangst , de trip informatie , de tips voor restaurantjes , de behulpzaamheid algemeen , alles was top. De variatie in het ontbijtbuffet was heel leuk evenals de aangeboden excursies. Kortom een adresje om zeker en vast terug te gaan.

Christophe , Sofie , Suzanne en de rest van het team : van harte bedankt

Gereisd familie in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 92 reviews.