Hotel Casa Bela Moura ****

9,2

93 reviews over Hotel Casa Bela Moura in het Nederlands

Een aanrader !

Delbar Jo-Merchiers Caroline, 12-9-2017

De gastvrijheid en de persoonlijke aanpak is ons bijgebleven, van bij de warme ontvangst door Linda bij onze aankomst tot het vertrek. Iedereen loopt hier de benen van onder zijn lijf om het je aangenaam te maken.

Het boekje dat je krijgt bij aankomst is heel handig voor het maken van uitstappen.

Ontbijt zeer lekker en gevarieerd, namiddagkoffie heel tof.

Kitchenette bij de kamer is heel praktisch, ook omwille van de supermarkt vlakbij.

Een plaats om terug te keren !

Gereisd met partner in augustus 2017

Grandioos in de watten gelegd

Fam. Ronny en Ann, 8-8-2017

Wat een juweeltje is dit kleinschalig (hoewel toch 14 kamers) hotel, met uitstekend personeel van de receptie tot de poetsvrouwtjes. Uiterst verzorgd, niet de minste opmerking en je kunt voor alles bij hen terecht.

Bovendien word je, indien gewenst, uitstekend begeleid in je keuze van uitstappen, restaurantjes etc. Mensen aan de receptie spreken bovendien Nederlands en eigenaar Christophe wordt door zijn personeel ook zeer gewaardeerd. Het gele boekje dat iedere bezoeker krijgt bij zijn aankomst is heel informatief en een ware leidraad tijdens het verblijf.

TOP adresje dat we ongetwijfeld nog zullen bezoeken.

Wij danken het hele team!

Gereisd met partner in juli 2017

Uitstekend

H.Gubbels, 8-8-2017

De ontvangst was zeer gastvrij. We voelden ons er welkom en direct thuis. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Voor iedere vraag kon je terecht en werd je geholpen. Van een etentje, boottocht tot en met uitstapjes, excursies alles werd voor je geregeld. daarbij was de kennis van de streek, de leefgewoontes en gebruiken erg groot. Ook de accommodatie met zwembad was proper en alles werd grondig gepoetst en bijgehouden.

Van je 's morgens goed verzorgde ontbijt op het terras bij de fonteintjes tot en met het drankje 's avonds aan de bar voelde je de warmte en de gastvrijheid. Het weekkrantje, de plattegrond en het infoboekje zorgden voor veel informatie

Een plek waar we zeker nog eens terugkeren. Een fantastische vakantie dankzij Christophe en Sofie.

Gereisd met partner in juli 2017

Een toplocatie

Cleynhens Danny, 5-7-2017

Een absolute aanrader.

Locatie is ideaal om de algarve te verkennen

Fantastische locatie en hotel

Astrid, 5-7-2017

Wat een top locatie. Een klein hotel, zeer gastvrij, zeer schoon, heerlijk ontbijt, ’s middags koffie/thee wat lekkers en fruit. De tips die jullie hebben gegeven waren super. Wat hebben wij veel leuke plekjes gezien en bij heerlijke restaurantjes gegeten. Een huurauto is zeker aan te bevelen.

Na het ontbijt de omgeving verkennen en ’s middags lekker even relaxen aan het verwarmde zwembad en bij de poolbar

’s middags en ’s avonds wat drinken en met gasten ervaringen uitwisselen.

Ligging is centraal, dichtbij een supermarkt, restaurantjes, strandje.

Vanaf de aankomst tot vertrek voel je je hier heel erg thuis.

In één woord = Top adres

Jan en Vera uit Schilde, 7-6-2017

Voor ons de eerste keer naar de Algarve, in Casa Bela Moura.

Alles gewoon dik in orde, gaan nog zeker terug.

Een ferme pluim voor iedereen !!!

Bedankt voor een super vakantie en tot binnenkort.

Jan en Vera

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk rustig hotel in natuurlijke omgeving

Lentfert, 13-4-2017

Hotelgegevens gegeven door eigenaar kloppen . Mooi hotel, prachtig gelegen, rustige natuurlijke omgeving. Heerlijk ontbijt, goede schoonmaak van de de kamer. Keurig onderhouden tuin en zwembad. Rustig. Electrische fietsen of auto, toch nodig om mooie omgeving te bewonderen. Prima service. Wij waren vroeg in het voorjaar, vele kleuren sieren het glooiende landschap. Mooie steden en dorpen om te bezoeken, de eerste toeristen zie je de Algarve bezoeken. Hetgeen natuurlijk gezellig is. Het mooiste is toch wel de aangename temperatuur....... Heerlijk op een terras of aan het strand.
Gereisd met partner in maart 2017

Het wachten waard

kenk, 3-12-2016

Na een aantal jaren te hebben geprobeerd is het dit jaar dan eindelijk gelukt om hier vakantie te genieten . We hadden de kamer in het hoofdgebouw met nog een aparte ingang aan de buitenkant met klein terras . Bij aankomst werd er voldoende uitleg gegeven over wat er allemaal te was en ook welke restaurants de moeite waren .Het ontbijt was zeer uitgebreid met verschillende soorten brood en beleg . Over het vier uurtje kan ik niks zeggen want we waren er nooit . Alles wat je vroeg kreeg je meteen uitleg en moest er iets geboekt worden deden ze dit ook geen enkel probleem . We hebben hier een prachtige vakantie gehad .
Gereisd met partner in september 2016

Super leuke ervaring

Johan Fonteyn, 1-9-2016

Net terug van een weekje Casa Bela Moura, en voor het eerst in onze "vakantiegeschiedenis" overwegen we om terug naar de dezelfde bestemming te gaan bij een volgende gelegenheid. Dat is dus te danken aan de super begeleiding van het Christophe, Sofie en het hele team van dit leuke "Charming Hotel" in de Algarve. Van begin tot einde wordt je super goed opgevangen, en krijg je alle nodige info die nodig is om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ivo (de pa van Chrsiptophe) is ons zelfs komen ophalen aan de bus die ons van Lissabon naar daar bracht. Top! Het hele team laat je echt thuis voelen, en geeft je echt alle informatie die nodig is om je veblijf zo aangenaam mogelijk te maken, inclusief volledige informatiebrochure met alle lokale weetjes en tips voor trips. Christophe organiseert ook wekelijks een (gratis) wijnproef sessie, en de bar voorziet in tal van lokale drankjes met uiteraard een leuke selectie Gin (met uitgebreide beschrijving). Zwembad en rest van accomodatie zijn piekfijn in orde, en er zijn ook wat extra's voorzien (fietsen, petanque...), en niet te vergeten, gratis koffie met taart in de namiddag. Ligging is niet echt centraal, maar de meeste zaken zijn op wandelafstand (supermarkt op ca 200m, en strand op 900m). Kortom: een echte aanrader, en zoals gezegd, we komen meer dan waarschijnlijk nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Super, fantastisch Hotel!

Luc en Maria, 4-7-2016

Voor de tweede maal te gast in Casa Bela Moura en weeral een super verlof gehad!

Zeer mooie en propere kamers, lekker en gevarieerd ontbijt, mooi zwembad, alle info die nodig is krijg je van het hele team! Proficiat Christophe en Sofie en het hele team jullie zijn echt geweldig! We hebben ons weeral thuis gevoeld in Casa Bela Moura en natuurlijk komen we zeker terug! Wie hier niet tevreden is, is nergens tevreden!!!!!!!

Maria en Luc

Gereisd met vrienden in juni 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Casa Bela Moura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa Bela Moura in Porches, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa Bela Moura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Casa Bela Moura scoort een 9.16 uit 10 op basis van 93 reviews.