Aparthotel Villas d'Agua ****

Aparthotel Villas d'Agua
Villas d'Agua
8,5

187 reviews over Aparthotel Villas d'Agua in het Nederlands

Heerlijk rustig of te rustig

Paul, 29-7-2017

Prachtig complex, mooie tuin, schitterend zwembad, prima appartementen en zeer vriendelijke behulpzame mensen (speciaal Marisa). Ontbijt zeer karig en geen afwisseling. Zou ik er niet meer bij boeken. Omdat iedereen zich in z'n appartement terug trekt is er verder weinig of niets te beleven. Strandje op prima loopafstand, dorpje ook. Eigen winkeltje, fitnessruimte en spa/massage op terrein.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige lokatie

Cees, 22-6-2017

Het appartement was van binnen en buiten onlangs geschilderd. Nieuw meubilair en ook in de keuken waren diverse nieuwe spullen. Mooi schoon zwembad met goede ligstoelen en een barretje. 's Avonds op het terras boven het zwembad genieten van een glas wijn en genieten van het uitzicht over het complex en de zee wachten tot de zon onder gaat,vakantie! Het complex is m.i. niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Er zijn 2 appartementen die geschikt zijn voor mensen met een handicap maar de omgeving is eigenlijk ongeschikt voor rolstoelen vanwege de vele hoogte verschillen, iets dat je overigens in de hele kuststreek tegen komt. Op een van de bijgevoegde foto's zie je de plattegrond van het complex. Personeel, zeker bij de receptie, is super behulpzaam en vriendelijk. Voor ons genoeg redenen om hier volgend jaar weer te boeken. Een klein supermarktje direct naast de ingang van het complex waar je iedere ochtend vanaf 8.30 warme broodjes kunt kopen. doe de overige boodschappen bij één van de grote supermarkten buiten de toeristen dorpjes, dat scheelt soms per product meer dan een euro en de keuze is gigantisch. Algarve Schopping Center heeft een echt hele grote supermarkt en er naast ligt ook een goed gesorteerde Aldi. Huur een auto. Er is heel veel te doen en te zien in de Algarve. Er zijn ook bustochten maar dat is er-uit-er-in-en-weer-door. Boottochten, tentoonstellingen, weg met jeeps, mooie strandjes en ruige rotspartijen bezoeken, gezellige markten en vele bezienswaardigheden enz enz genoeg te doen als je dat wilt. op 500 meter van het complex ligt Praia Maria Luisa, bereikbaar via een aflopend steegje en trap. Blijf daar minsten 10 meter van de rotsen af, de vele stenen op het strand zullen je overtuigen dat er regelmatig iets naar beneden komt. Ons favoriete strand is Praia Falesia, 10 minuten rijden vanaf het complex bereikbaar via Aldaeia das Acoteias. Wil je geen auto huren dan is een ticket voor de Hop on Hop Off bus ook een optie. Een dagkaart kost 18 euro en een drie dagen kaart 35 euro, kinderen betalen de helft. Koop voor je vakantie een gids van de Algarve zodat je alvast een beetje kan plannen wat je wilt gaan doen en bezoeken.
Gereisd met partner in juni 2017

Voor herhaling vatbaar

Tineke, 9-6-2017

Heerlijke, complete huizen, in een prachtige tuin. Rust, aardige mensen, prachtig uitzicht, heerlijk zwembad. Wel een stukje lopen naar het dorp of naar het strand, dus niet geschikt voor mensen die moeilijk lopen.

Dit was de tweede keer dat we hier waren. De huizen zijn weer netjes witgeschilderd ( vorige recensies lieten zien dat dat wel nodig was). Het ontbijt is prima. English breakfast met alles erop en er aan. Kortom, als we toe zijn aan een weekje rust gaan we zeker terug.

Gereisd met partner in juni 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Villas d'Agua bij:

Prima vakantiepark, geen 4 sterren!

s.lautenslager, 29-8-2016

Wij hebben hier een prima vakantie gehad. Erg vriendelijk personeel bij de receptie. De appartementen waren prima qua indeling maar de buiten en binnenkant moeten nodig worden opgeknapt. De keuken was klein maar prima met wasmachine en vaatwasser verder weinig servies en keukenbenodigdheden. Er werd elke dag gepoetst maar dat zag je niet. Het zwembad ligt super, het uitzicht is fantastisch maar het was niet helemaal schoon. We zagen eigenlijk ook nooit iemand die het schoon kwam maken. Prullenbakken overvol. Veel parasols zijn door de wind stuk. Het restaurant bij het zwembad was prima, vriendelijke mensen. Er ligt een strand op loopafstand en daar is het heerlijk. Jammer dat ze alles niet opknappen en wat meer personeel op en rond het zwembad zetten. De plek is fantastisch maar oud en geen 4 sterren waard.
    Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk

Corrie, 28-6-2016

Vorig jaar sept. hier geweest dit was zo goed bevallen nu voor de tweede keer.

Heerlijke plek om te zijn uitzicht fantastisch , de rust de lieve mensen die er alles aan doen om het je naar de zin te maken.

Ze zijn druk bezig, resaurant heeft een andere formule nu leuke dagmenu's, werd een bbq aan het zwembad georganiseerd , bar boven en bij het zwembad zijn open, winkel heeft veel meer.

En de parasols bij het zwembad, zijn er maar door de harde wind sneuvelen er veel.

Gewoon een fijne plek om je vakantie door te brengen.

Zeker niet de laatste keer geweest.

Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk

harriettegunnink, 12-10-2015

We waren met vier personen, app. erg compleet, zels wasmachine! Bedden wel erg hard . Buitenkant villa,s moeten nodig opgeknapt. Zwembad erg koud, er zat vrijwel niemand in( behalve onze bikkels😨. Volgens mij is dat niet nodig met al die zonnepanelen en zonneboilers en zon in overvloed.Mochten we ooit weer gaan dan nemen we zonder ontbijt want dat was wel erg sober. Je kunt veel beter broodjes bij de supermarkt halen, veel lekkerder! De kustlijn is prachtig!
    Gereisd met partner in oktober 2015

de ligging is fantastisch!

yvonne, 9-10-2015

Wij hadden een appartement met 2 slaapkamers, prima van binnen, alles is aanwezig, maar de buitenkant van de villa's zijn nodig aan onderhoud toe, vies, groene aanslag. de tuinen zijn wel prachtig onderhouden. de tuinstoelen en tafels zijn compleet af! de parasols liggen kapot bij het zwembad. Wij vinden het zwembad veel te koud om in te gaan. je ziet ook bijna geen mensen in het zwembad, misschien 4 per dag. het ontbijt is zeer karig, je kunt veel beter lekkere broodjes bij de intermarche kopen, die is op loopafstand en dan lekker op je balkon of in de tuin gaan ontbijten. de koffie en thee zijn lauw, de broodjes hard. de gekookte eieren koud en blauw gekookt. de laatste dag kregen we "verse" kaas, verpakt in bekertjes met de darum 10 september, en het was al 9 oktober!. De stranden zijn heerlijk! en op redelijke loopafstand, je moet wel naar beneden lopen, ongeveer 10 minuten tot een kwartier
    Gereisd met partner in oktober 2015

Blijft prachtig

linda_marco, 5-9-2015

We waren hier al vaker geweest, maar nog nooit in de zomervakantie. We hebben weer een geweldige vakantie gehad! Ze moeten wel eea op gaan knappen, zoals de parasols bij het zwembad etc, die bijna allemaal kapot waren, maar dit zijn ze kennelijk ook van plan. We hadden ook een nieuwe koelkast en vaatwasser gekregen tijdens ons verblijf, want die gingen ook stuk (wel prima geregeld overigens). Het blijft erg rustig, wat we prima vinden. De receptie is erg aardig. Het ontbijt wat karig. Het zwembad is echt geweldig en je zit zo op het strand. Voor mensen die slecht ter been zijn is het niet handig om naar het strand te komen. Waterschoenen zijn handig op de rotsen. Je moet wel echt een auto huren om ergens te komen. Supermarkt is aan te lopen.
    Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Jammer!

Johanna, 28-8-2015

In 2005 en 2006 hier ook verbleven; toen een zo goed als nieuw complex wat er schitterend uit zag.

Het was jammer te constateren dat de staat van onderhoud zo belabberd is; stukken beton van de balkons af, overal afgbladderde verf, nauwelijks nog funtionerende parasols bij het zwembad, ligbedden aan vervanging toe, veel zand in het zwembad, meubels in de appartementen aan vervanging toe.

Ook de service die er bij eerdere bezoeken wel was rondom het zwembad was verdwenen.

Het restaurant was pas net weer open (nieuwe eigenaars werd ons verteld) en had een zeer beperkte kaart.

De grootte en de ligging van de appartementen is en blijft het absolute pluspunt van deze accomodatie; maar men zal echt moeten gaan renoveren!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

Voor een rustige, ontspannen vakantie

Danny, 29-7-2015

Zeer rustig gelegen losse appartementen met schitterend uitzicht over de oceaan.

We hadden wel het idee dat het langzaam wat achteruit gaat, poolbar was in juli gesloten en we hadden het idee dat het definitief was, je kunt geen eten meer krijgen in het restaurant tussen 15.00-18.00 uur en de kleine supermarkt werd in de 2 weken dat wij er waren niet eer bijgevuld. O.a. geen cola meer te krijgen.

Ligt op een unieke lokatie, vanaf het zwembad kijk je zo naar de oceaan. Vanaf ons balkon en meeste huisjes ook uitzicht op zee.

Alles aanwezig in het appartement, wasmachine, vaatwasmachine, koelkast met vriezer, koffiezetter, borden, bestek, televisie 2 slaapkamers, 2 badkamers, zeer groot balkon met in totaal 2 tafels en 6 stoelen, airco op iedere slaapkamer en in de woonkamer.

Geen Wifi, daarvoor moet je even naar de receptie lopen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Villas d'Agua bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Villas d'Agua in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Villas d'Agua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Villas d'Agua scoort een 8.48 uit 10 op basis van 192 reviews.