Uitstekend

2 reviews over Appartement Ocean Front in het Nederlands

Monique en Linda, 12-1-2007

9 t/m 16 april 2001 ben ik met een vriendin in Ocean front geweest.

Het was een leuk apartement op de begane grond met een tuintje.

We hadden ook een eigen slaapkamer wat ook fijn is

Het apartement was eigenlijk voor 4 personen.

Jammer was dat het apartement erg gehorig was.

Gereisd met vrienden in april 2003

Jaap & Mill, 12-4-2004

We zijn hier 2 jaar geleden geweest en hebben er een TOP(!) tijd gehad. We hadden dan ook wel het mooiste appartement wat Ocean Front te bieden had. Helemaal bovenin, wat wel een flinke klim was maar met een adembenemend uitzicht op de zee, twee dakterrassen waar we heerlijk en vaak gebarbequed hebben(ook al met een prachtig uitzicht op het dorpje/zee). Minpuntje was de bemoeizuchtige schoonmaakster die beneden woont, stond een paar keer zomaar voor de deur. Maar die hebben we goed duidelijk gemaakt dat we niet op onverwachtse bezoekjes zaten te wachten. Aardig blijven, maar vooral beslist.
    Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ocean Front in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ocean Front zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ocean Front scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.