Appartement Casa dos tres Arcos

Casa dos tres Arcos
9,8

4 reviews over Appartement Casa dos tres Arcos in het Nederlands

w.j. Brouwer, 9-3-2008

we zijn er in 2 keer op vakantie geweest. Maar de vraag is nu welke reis genootschap regelt er nu reizen naar toe ? (casa dos tres arcos) want wij zouden er nog eens terug naar toe willen.

We hebben er een gezellige tijd gehad.

Gereisd familie in september 2004

irene, 29-11-2006

Ook ik heb alleen maar lof over deze accomodatie. En ook ik wil graag daar nogmaals naar toe. Is er iemand die mij zou kunnen laten weten, wie deze accomodatie verhuurt?
    Gereisd met vrienden in november 2002

Sia, 8-5-2006

Het was daar gewoon tegek.

We werden daar ontvangen alsof we gewoon familie waren, dat is ook iets wat je niet zo gauw vergeet!

Van de drukte in het dorp, terug naar je appartement, was gewoon heerlijk.

Je had je eigen zwembad, waar wij goed gebruik van maakten.

De beheerdster was een hele lieve portugeese vrouw, die zelf in Lissabon woonde, maar zomers in Olhos d'agua was.

Ook toen ik ziek was, hebben zij mij goed geholpen en verzorgd.

We zijn daar al twee keer geweest, en ik zou daar graag weer naar toe willen gaan, want we hebben echt een leuke vakantie gehad.

Gereisd anders in mei 2006

Nora, 25-6-2004

Wij hadden het erg naar ons zin gehad, mijn man 2 kinderen, mijn schoonzus en haar man.

Locatie was goed, de opvang van de beheerders en familie is zeer goed, meer een familieband.

Wij zouden graag willen weten of moeder Maria en haar familie hier nog verblijven of beheren. Heel graag willen wij de accomondatie weer als vakantiehuis bezoeken. Wij zijn via reisorganisatie "Olympia" daar terecht gekomen en zijn verschillende jaren achter elkaar geweest. Ik zou graag van u willen weten wie deze appartement nu verhuurd en graag de prijzen.

Gereisd anders in juni 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa dos tres Arcos in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa dos tres Arcos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa dos tres Arcos scoort een 9.75 uit 10 op basis van 4 reviews.