Appartement Cabrita

8,8

4 reviews over Appartement Cabrita in het Nederlands

Best place ever!!

saba, 25-7-2013

First impression was waaaw!! we were four girls from holland came to party and we got the best appartment. The owners are very nice and friendly and we are defenitly coming to stay there again
        Gereisd met vrienden in juli 2013

Gewoon goed !

Janny en Leo, 18-10-2012

3 weken genoten in de T1 accommodatie. Mooi, groot appartement met een ruime en volledig uitgeruste keuken. Het kleinschalige complex ligt aan de rand van het centrum van Olhos 'd Água. Bij het appartement een gelijknamige restaurant. Evenals de accommodatie een goede prijs/kwaliteitverhouding. De familie Cabrita doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Een en al vriendelijkheid. 2 supermarkten, bushalte en taxistandplaats vlakbij. Kortom: een aanrader.
        Gereisd met partner in september 2012

mooi, schoon appartement

verweijf, 18-10-2012

heel kompleet ingericht, gezellig en ruim.En opvallend schoon. Voor ons als nadeel: de ligging.Het ligt in een zijstraat, aan een drukke doorgaande weg. De nabijheid van Albufeira is goed merkbaar; voor rustzoekers dus minder aantrekkelijk.
        Gereisd met partner in oktober 2012

Fantastisch vakantie Apartementen Cabrita

Charlotte, 16-4-2012

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij de familie Cabrita in het vissers dorpje Olhos de Agua. Heerlijk modern ruim apartement, met een zwembad voor de kleintjes en voor de grotere kinderen. S´avonds hebben we iedere avond in het familie restuarant gegeten; verse vis, tournedo, Gamba´s met een heerlijke suas en de sangria is een aanrader! De bediening is super, ze houden overal rekening mee, hebben de tijd voor je en atlijd een stralende glimlach. Kortom een top vakantie dichtbij het strand.
        Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabrita in Olhos d' Agua, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabrita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabrita scoort een 8.75 uit 10 op basis van 5 reviews.