9,5

Uitstekend

23 reviews over Appartement Waterfront in het Nederlands

fantastich appartement

Mieke en Rob, 28-5-2017

Eigenaren zorgen dat letterlijk alles aanwezig is in het appartement. Het is brandschoon en daarbij erg gezellig ingericht. Echt aan te bevelen. De ligging is ook fantastisch, vijf minuten lopen van het leuke centrum van Olhao, waar een dagelijks vis- en groente/fruit markt is. Een van de oudste van Portugal! Ook niet ver van het station.
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch Olhao

Henk en Adri Rosenbrand, 27-1-2017

Het appartement heeft een mooie inrichting en een prachtig uitzicht op het natuurgebied en de eilandjes voor de kust. De eigenaars Willem en Sophie

doen er alles aan om je vakantie te doen slagen met tips over de Algarve en zijn altijd te bereiken als het nodig zou zijn.We zijn een maand in het appartement geweest en we hebben genoten van de kust en het achterland.

Gereisd met partner in december 2016

Heerlijk

Gerard, 6-1-2017

Portugal en met name Olhao is als een warm bad. Oppassen dat je niet verdrinkt. Hier kan je alleen maar genieten. Wij zijn hier 5 weken geweest, zijn nu een week terug in Nederland, maar als we de kans krijgen meteen weer terug.

Heerlijke temperatuur (ca 18 graden in de schaduw en lekker warm in de zon), nee dan hier😤. Appartement is super, alles wat je denkt nodig te hebben is er. Uitzicht onvoorstelbaar, flamingos voor de deur, wie heeft dat. Ga hier zeker weer naar toe. Sophie en Wim (eigenaren) willen alles voor je doen wat maar redelijk mogelijk is. Nederlandse TV is aanwezig en natuurlijk een uitstekende wifi verbinding. Dus alleen maar positieve gedachten als ik hier aan terug denk.

Gereisd met partner in december 2016

Zeer kompleet ingericht modern appartement

Mieke en Ad, 24-9-2016

Een zeer smaakvol ingericht modern appartement. Oog voor details. Zeer kompleet ingericht van koffie tot badjassen.. Dit is uniek tov menig ander appartement. De bereidheid van gastheer en gastvrouw om te helpen in allerlei voorkomende gevallen, zoals bijv. Informatie, taxi regelen is oor ons zeer op prijs gesteld. Ook schoonmaak en wisseling van bad en bedspullen is goed geregeld.
Gereisd met partner in september 2016

Geweldig

Mieke en Rob, 23-5-2016

Zelden zo'n goed verzorgd appartement gezien. Alles is er, van handdoeken tot en met het peper en zoutvaatje. Heel leuk ingericht, tot in het kleinste detail. Je zou er zo kunnen wonen! Eigenaars en hulp erg aardig. Een aanrader dus!
Gereisd met partner in mei 2016

super appartement

Freule, 14-4-2016

Wat mensen vertellen (stankoverlast) is beslist onwaar en kan nadelige gevolgen hebben voor een paar fantastische mensen met een geweldig appartement.

Wij zijn vorig jaar voor 3 weken naar Olhao geweest en niks geroken van die stank.

Gereisd met partner in mei 2015

Ik vertrek.......

Piet Hollander, 12-4-2016

We voelden ons direkt thuis in dit smaakvol ingerichte appartement, waar aandacht voor detail overal aanwezig is. Het was net alsof wij de vakantiewoning van goede vrienden mochten gebruiken. Het was heerlijk om te ontspannen van opgebouwde stress als gevolg van onze beslissing om te emigreren en een nieuwe fase in ons leven als gepensioneerden in de Algarve te beginnen. Een maand lang hebben wij genoten van de ambiance van dit smaakvol ingerichte appartement, de schoonheid van Ria Formosa, de geplaveide straatjes en de vismarkt van Olhão. Sophie en Wim, hartelijk bedankt voor jullie goede zorgen en alle informatie. Christie & Piet, januari 2016.
Gereisd met partner in januari 2016

Het stinkt in Olhão

PETRIE, 26-3-2016

Mooi appartement in Marina Village, maar het kan er vreselijk stinken. Als de wind uit het westen waait komt er een vreselijke stank vanaf de Lagunes, alsof je in een gierput bent aanbeland. Gebruik maken van het dakterras of een wijntje drinken op het balkon, kun je dan wel vergeten. Boodschappen doen bij Liddle en Continente kwam er niet vaak van, omdat de stank dat verhinderde. Er zijn nachten geweest dat het zo vreselijk stonk, dat je nachtrust er onder te lijden had. In het complex blijft vooral in de hal die penetrante guur nog dagen hangen nadat de wind uit een andere richting is gaan waaien. Wierrookstokjes branden en geurblokken plaatsen hielp ook niet afdoende, dus voor ons geldt Nooit meer naar Olhao!
    Gereisd met partner in december 2015
    Willem Van Putten,
    Gedurende een maandenlang overwinteringsverblijf is er inderdaad buiten enige stankoverlast geweest door een wolkbreuk, waardoor de waterzuivering van Olhão overliep. Als dan ook de wind nog ongunstig staat, ruik je dit buiten het gebouw. Deze gasten- die niet in dit appartement verbleven - hebben hierover tijdens hun verblijf nooit geklaagd, evenals geen enkele andere gast gedurende deze periode. Het is triest, dat deze slechte beoordeling over Olhão blijkbaar het gevolg is van het feit dat wij hen verantwoordelijk hebben gesteld voor een voor honderden Euros veroorzaakte schade van een nog niet eerder verhuurd, spinternieuw appartement in hetzelfde complex.

Een absolute aanrader!

Els van der Lans, 7-4-2015

In dit appartement is aan alles gedacht. Het is ruim, met zeer veel smaak ingericht, schoon en compleet. De foto's kloppen met de werkelijkheid.

Bedankt Sophie en Wim voor de goede zorgen.

Gereisd met partner in februari 2015

Compleet ingericht appartement

hygien hulshof, 24-2-2015

Appartement schitterend gelegen.Alle noodzakelijke dingen op loopafstand.Na 12 jaar hotel ervaring (Monte Gordo) een totaal andere, positievere,beleving van een maand overwinteren in de Algarve.Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
    Gereisd met partner in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Waterfront in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Waterfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Waterfront scoort een 9.53 uit 10 op basis van 32 reviews.