9,8

Uitstekend

13 reviews over Appartement Ocean View in het Nederlands

Fantastisch *****

Serena, 23-6-2017

Wij verblijven hier nu voor de derde keer en vinden het schitterend!!

Aan alles is gedacht in het appartement , super ingericht en een heel mooi uitzicht.

ook het balkon is heerlijk het is ruim en je kan om de hoek in een heerlijk windje zitten en kijken naar de Portugezen die elke dag schelp en schaal dieren zoeken voor de restaurants.

Het uitzicht is door eb en vloed elke dag weer anders en heel bijzonder om te zien.

Wij gaan hier zeker nog een keer heen het is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2017

Subliem

4 vriendinnen, 17-5-2017

We hebben een geweldige week gehad in het appartement van Sophie en Wim in Olhao. Een fantastisch onderkomen waarin het ons aan niets ontbrak. Het was schoon, groot en niet onbelangrijk, goede royale bedden. Een geweldige ligging bijna middenin de lagune. Vanaf het appartement zag je de Atlantische oceaan met vloed naar je toekomen en bij eb weer van je wegtrekken. Fantastisch om dat steeds weer te zien gebeuren. We hebben in Olhao aan het authentieke Portugal mogen proeven. De vis-en groentehallen binnen loopafstand en zeker de moeite waard om te bezoeken. De stad Tavira is met de trein binnen15 minuten bereikbaar en zeker de moeite waard.

Klein minpuntje is het ontbreken van horren in de ramen en deuren. Wij zijn min of meer geplaagd door wat lastige muggen.

Verder heel veel dank voor de gastvrijheid van Sophie en Wim. Een belletje of Appje en zij waren er om ons te helpen daar waar nodig. Chapeau !!

Zeker aan te bevelen en voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017
Sophie Erkelens,
Ger, bedankt voor je review, maar ik ben een beetje verbaasd over je kleine minpuntje. Er zijn namelijk wel horren in de deuren. Je moet ze alleen even naar beneden doen.

Fantastisch *****

Serena, 3-7-2016

Wij zijn in al in heel wat appartementen geweest maar dit is werkelijk de beste!!

Wat hebben wij een geweldige week gehad en wat zijn de eigenaren Sophie en Wim ontzettend vriendelijke mensen.

Het is er brandschoon, smaakvol en luxe ingericht, alles is werkelijk aanwezig.

Appartement Ocean View is de perfecte plek om tot rust te komen en te genieten van de omliggende natuur.

Sophie en Wim bedankt en tot de volgende keer!

Het stadje Olhao is echt nog een autentiek vissersdorp met een markthal die dagelijks geopend is (behalve zondag).Vis/vlees groente/fruit.

Rondom de markthal is het de hele dag gezellig en er zijn heerlijke restaurantjes.

Er is ook veerdienst die brengen je naar de mooiste eilandjes met de mooiste stranden waar je heerlijk kunt zonnen of slenteren en een hapje eten.

Kortom Olhao is een absolute aanrader en Appartement Ocean View een perfecte locatie!

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig appartement!

Simon en Sabine, 2-5-2016

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad in het appartement van Sophie en Wim. Het ontbrak ons aan niets. Het appartement is heel ruim en overcompleet. Aan alles is gedacht. Zelfs voor onze kleine van 1 jaar oud was alles aanwezig (speelgoed, dvd's, zwembadje, zwembandjes etc). De ligging is erg goed. Uitzicht op zee en op loopafstand van het leuke plaatsje Olhao. Daarnaast zijn Sophie en Wim voor alles bereikbaar.
Gereisd familie in april 2016

Super!

Tineke, 27-9-2015

Wij zijn heel wat keren op vakantie geweest, maar hebben nog nooit eerder zo'n mooi en compleet appartement getroffen als deze. Werkelijk alles wat je normaliter thuis hebt is aanwezig, waardoor je hier ook een echt "thuisgevoel" beleeft. Daarbij als extra het werkelijk schitterende uitzicht (dat steeds wisselt door eb en vloed), het heerlijke bijna privé zwembad op het dak en de zeer smaakvolle inrichting van het appartement met een groot terras waar de hele dag zon is. Aan de overkant van de boulevard ligt het prachtige natuurgebied dat vrij toegankelijk is. Voor de liefhebber een waar paradijsje met o.a. flamingo's en lepelaars. Ook wanneer de zon opkomt of ondergaat kijk je je ogen uit.

Het dorp met vele restaurants en barretjes is op loopafstand, evenals de ferry's naar de mooie eilanden. We hebben een topvakantie gehad en gaan hier zeker terugkomen.

Gereisd met partner in september 2015

Uitstekend👍

Henk, 4-6-2015

Veilig rustig en veel restaurants en erg schoon
Gereisd familie in januari 2015

kan weinig toevoegen aan de vorige beoordelingen

Gerard, 28-10-2014

Adembenemend is inderdaad het uitzicht, je kunt een stoel richting zee en eilanden draaien en gewoon uren kijken naar bootjes.

Het appartement is overcompleet, bijzonder schoon en netjes en top ingericht en ook zeer ruim. Aan de eigenaren Sophie en Wim is niets teveel gevraagd. Wij kunnen niets bedenken waarom we het onze vrienden niet zouden aanraden. Een aanrader en topper met subliem uitzicht.

Prijs/kwalit-verh vinden wij zeker positief.

Gereisd met partner in oktober 2014

The sky is the limit

Dirk Corteel, 29-9-2014

Fantastisch panorama met een steeds wisselende lagune. Zeer hulpvaardige, bezorgde eigenaars. Zij zorgden voor een uitgebreide documentatie over de omgeving. Knus ingericht en goed geëquipeerd appartement. Prettig vertoeven en zwemmen op het dakterras. (Soms een beetje resonantie van het verkeer maar dat is onvermijdelijk als je én een mooi zeezicht wil én een vlotte verbinding wenst met het stadje en het hinterland).
Gereisd met vrienden in september 2014

Voor een luxe vakantie!

Ronald en Frieda, 4-8-2014

Alles klopt wat beschreven is en de foto's liegen niet! Wat hebben we genoten met ons gezin in dit appartement. Onze volwassen kinderen waren blij met een eigen slaapkamer. Er staat altijd een windje op de derde verdieping, het is 's morgens fris, maar 's avonds heerlijk. Het zwembad op het dakterras was rustig, met lekkere ligstoelen. Volgende keer nemen we een verrekijker mee, want er is veel te zien in de Ria Formosa. Bedankt Wim en Sophie voor het ontvangst en de goede tips!
Gereisd familie in juli 2014

Super!

Marjo, 28-6-2014

Ocean View is een prachtig, ruim appartement met werkelijk alles erop en eraan, en het is met veel smaak ingericht.

Je hebt een geweldig uitzicht op de eilandjes voor de kust en de jachthaven.

Het ligt op loopafstand van restaurantjes, veerboten naar de eilandjes (strand) en het centrum van Olhao.

Olhao is een leuk authentiek stadje met niet al te veel toerisme op ongeveer 15 km vanaf de luchthaven Faro. Er is een vissershaven en de verse vis wordt verkocht in de gezellige markthallen en staat in de meest restaurants op de menukaart.

De eigenaren Sophie en Wim zijn zeer vriendelijke en gastvrij. Omdat ze in de buurt wonen helpen ze graag bij eventuele vragen/problemen.

Het is voor mij de eerste keer in Ocean View (T3) maar ik/wij zijn al 2 keer eerder in Waterfont (T1) geweest en dit is zeker niet de laatste keer in een van beide appartementen.

Sophie en Wim alweer bedankt en graag tot volgend jaar!

Gereisd alleenreizend in juni 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ocean View in Olhão, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ocean View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ocean View scoort een 9.75 uit 10 op basis van 23 reviews.