7,3

3 reviews over Appartement Lote 9 in het Nederlands

Geweldige plaats voor vakantie

MartinC, 25-12-2010

Deze plaats is geweldig om te verblijven, mooi uitzicht, dichtbij het centrum en eetgelegenheden. Vlak bij Spanje voor leuke uitstapjes. De terrassen zijn boordevol gezelligheid en het eten is lekker en goedkoop. Echt een aanrader voor een langdurig verblijf. Wij hebben tweemaal mogen genieten van de gastvrijheid van de Algarve en gaan dit zeker nogmaals herhalen!
Gereisd familie in januari 2004

Prima plek

B.Backer, 20-10-2009

Het appartement was prima in orde. Mooi uitzicht op de visserboten . Helaas de zon is in de winter om ongeveer 3 uur weg Je kunt echter om 9 uur op het balcon ontbijten in de zon.
Gereisd met partner in januari 2009

netty, 9-6-2008

3 weken doorgebracht in prive app. Lote 9.ik moet erbij zeggen dat het weer slecht en koud was.

de entree is al deprimerent,donker en somber,de buitenkant is wit gemaakt.

voor oudere mensen ligt het ver van supermarkt/centrum,10 a 15 min. lopen over de hobbelige keitjes.het Primaverakantoor was meestal gesloten en werd overgenomen door een portugese firma.

op het balkon is heel weinig zon en als de wind uit zee komt (wat wij 3 weken hadden) is het app. amper warm te stoken. de bedden waren goed maar ijskoud, zodat wij het radiatoortje van hot naar her moesten slepen, om de beurt ervoor moesten zitten om nog een beetje warm te worden.

wij 70 en 81 jr voelden ons er niet veilig als iets zou gebeuren, in geval van nood konden we naar app. guandiana bellen.

wij hadden een app.op de 4e et., wat veel wind ving. gevraagd aan Primavera om een 2e etage/zonnig. nooit meer Lote 9.

Gereisd met partner in juni 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lote 9 in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lote 9 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Lote 9 scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.