Appartement Guadiana ***

Appartement Guadiana
Guadiana

9 tips over Guadiana

Carla Kersten, 31-8-2014
Ik weet dat er ook gerenoveerde appartementen in het gebouw zijn. Ik zou bij boeking eisen om een gerenoveerd appartement te krijgen.
Ria, 27-3-2014
Verder is de omgeving erg geschikt voor mensen die willen wandelen en fietsen, de fietsen zijn goed berijdbaar en zijn lekker licht met 6 versnellingen, genoeg voor de heuveltjes. Een uitstapje naar Spanje is erg goed te doen mjet de fietsen daar heb je mooie fietspaden.
Tiny Dros, 13-1-2014
Goede fietsen te huur bij Angela Rent a Bike op het centrumplein.

johandeen, 12-7-2013

Bar Guardiana, voor al je heerlijke cocktails, bier (4bier(flesje) voor 4euro) , en het heerlijke eten!

Gerund door Carlos en zijn vrouw, welke prima Nederlands kunnen spreken wat het een stukje gezelliger maakt.

lau, 2-7-2013
een dagje naar het luxe winkelcentrum van Faro of een boottocht naar de grotten van Albufeira zijn echt de moeite waard. Ook naar Spanje met de boot of via de brug is een aanrader. de prijzen zijn in Spanje ook iets lager
Loes , 23-9-2012
Het beste restaurant van Monte Gordo vinden wij VICIUS. Je betaald iets meer maar het is het meer dan waard. Het ligt in het centrum van de stad.

Remko, 2-8-2012

Wij wilden vorig jaar een auto huren maar overal vroegen ze om een creditcard als borg. Wij hadden echter geen creditcard dus kon geen enkele verhuurder ons aan een auto helpen.

Maarrr... als je vanaf Guadiana de boulevard afloopt richting de camping, kom je nog voor de camping autoverhuurbedrijf 'Europcar' tegen aan de linkerkant.

Hier probeerden we het toch nog maar eens en de man bood aan om voor 250 contant als borg een auto te huren voor 4 dagen. De borg hebben we keurig terug gekregen.

Marco en Natasja, 17-7-2012
Als je de omgeving wil verkennen huur dan een auto bij EPI. Zit direct tegenover de ingang van Guadiana. Ga eens een lekkere cocktail (of ander drankje) halen bij Carlos in de bar op de beganne grond
helpafrika, 7-7-2012
Ga eens een fiets huren bij Ruiz( 10 E per week), en ga dan eens het natuurreservaat in naar de flamingos.Vanaf de bovenste etage kun je zien of ze er zijn.