6,9

Matig

128 reviews over Appartement Guadiana in het Nederlands

Heerlijk plekje

Thijs Blatter, 30-6-2017

Monte Gorde heeft een fijn strand met faciliteiten en is schoon. Het plaatsje biedt voor de jeugd niet veel vertier.

Appartement Guadiana ligt tegen het strand aan, gescheiden door een boulevard en is in principe voldoende voor een heerlijke strandvakantie, ondanks gedateerd en niet ruim, slaapbanken, toch netjes schoon gehouden en met airco.

Gereisd met partner in juni 2017

Gewoon

Johan Vredenburg, 21-1-2017

Het hotel is bezig om het op te knappen. Er zijn al geronoveerde appartementen aanwezig. Wij hadden nog een oud appartement op 15 hoog met zeezicht. Prachtig. Hele dag zon.

Elke dag werd het bed opgemaakt en 2x in de week geheel verschoond. Ook voldoende schone handdoeken. Personeel heel aardig en behulpzaam.

Dus gewoon netjes en niet te veel eisen en dan is het verblijf prima.

Wij zijn met touroperator gegaan. Prima verzorgt. Er stond een tas klaar bij aankomst met water, broodjes, jam, boter en fruit. Top.

De reisleiding was prima.

Gereisd met partner in november 2016

Oubollig, ouderwets en niet meer van vandaag.

alekos92, 3-12-2016

Er schort teveel aan dit complex, er wordt gesproken over bedbanken, maar dan is er geen zitplaats meer. Veel defecten, die na meerdere meldingen nog steeds niet opgelost worden. Weinig medewerking om van appartement te wisselen, om uit het konijnenhok te verkassen.

De schoonmaak is één van de positieve zaken, al gaat dat op de Franse slag.

Gereisd met partner in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Guadiana*** bij :

Wat gedateerde accomodatie met mooie ligging.

Bast, 22-7-2016

Accomodatie is gedateerd en oubollig, maar wel schoon en heeft aan de boulevard een mooie ligging t.o.v. strand en stad. We hadden half pension geboekt en dat is geen aanrader. We moesten voor ontbijt en diner naar apart-hotel Calema, op zo'n 400 meter van Guadiana . Het eindje lopen was geen probleem, maar de afstemming tussen Guadiana en Calema was ronduit slecht te noemen. Calema was totaal niet op de hoogte dat wij kwamen eten en wilden ons eerst weer wegsturen omdat men het zo druk had vanwege de aanwezigheid van een groep jeugdvoetballertjes( een paar honderd) die tien dagen in Monte Gordo verbleven en bij Calema ontbeten en dineerden. Na sterk aandringen werd voor ons een tafel in gereedheid gebracht.Het eten(in buffetvorm) was zeer sober en eentonig. De ene dag rijst met pasta en de volgende dag pasta met rijst en daarna weer rijst met pasta. De laatste dag vonden we bijna de hond in de pot en konden we alleen nog de restjes van het buffet krijgen, omdat er gewoon niet meer was, we konden nog wel broodjes krijgen. De lawaaioverlast van de aanwezige jeugd was ook niet aangenaam. Het is aan te raden om bij Guadiana alleen logies te boeken en te gaan eten in een van de vele aanwezige eettentjes. Verder was men tijdens ons verblijf met gevelrenovatie bezig wat met de kabels langs de muren 's nachts bij aanwakkerende wind nogal wat hinderlijk lawaai gaf.
Gereisd met vrienden in juni 2016

nodig aan renovatie toe

koningvanaalst, 21-6-2016

erg gedateerd niet echt schoon, waren wel met buitenkant bezig terwijl wij er waren

gaf overlast. ongezellige bar (werd alleen als wifi ruimte gebruikt) niets te krijgen overigens.

Gereisd met partner in juni 2016

Voor herhaling vatbaar

Tine Siegel, 2-6-2016

Geen negatieve dingen. Inderdaad gedateerd. Maar ga er weer heen. Alle dagen wordt er schoongemaakt. Niets op aan te merken. Voor mij e n mijn vriedin geweldig.
Gereisd met vrienden in juni 2015

Gezellig en leuk

Nelly van Ballekom, 12-5-2016

De ligging is ideaal. Het meubilair is gedateerd maar bedden goed
Gereisd met partner in april 2016

goed

Henk, 14-9-2015

wij zaten op de 9 verdieping mooi uitzicht.vriendelijk personeel,schoon en alles is aanwezig gedateerd maar wij komen graag nog een keer terug
Gereisd met partner in september 2015

Ria Baveld en Rob Smit, 4-9-2015

2015 was de 9de keer dat we naar Monte Gordo gaan en daarvan hebben we al 6 keer Guardiana geboekt. Er is geen bar of restaurant maar dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het ruime aanbod in de directe omgeving. Het appartement ligt tegenover het strand alleen even de boulevard oversteken.
Gereisd met partner in mei 2015

Kan beter!

HvH, 25-8-2015

Wij zaten op de derde verdieping en hadden prachtig uitzicht op zee. De appartementen zijn nogal gedateerd maar voor mensen die geen hoge eisen stellen aan comfort en luxe is het prima te doen. Groot nadeel is de discotheek pal tegenover het appartementencomplex. Tot diep in de nacht (05.00 uur) wordt hier zéven dagen per week een flinke bak herrie geproduceerd waardoor je verplicht bent ramen en schuifpui gesloten te houden om enigszins je slaap te kunnen vatten.
Gereisd familie in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Guadiana*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guadiana in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guadiana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Guadiana scoort een 6.94 uit 10 op basis van 129 reviews.