Beoordelingen Appartement Guadiana***

Guadiana***
113 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Guadiana***
Av. Infante D. Henrique 10, P-8900-413, Monte Gordo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guadiana*** in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guadiana*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Guadiana scoort een 7,1 uit 10, op basis van 113 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Guadiana*** in Monte Gordo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Guadiana***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Guadiana*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 96 vakantiefoto's van Appartement Guadiana*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Guadiana*** met andere accommodaties in Monte Gordo.
Even geduld a.u.b.

7,6
5,3
5,6
7,5
Toon score en beoordelingen van:
"Prachtig uitzicht "vertalen
Fam.A.Koster
10,0

24-09-2014 Overal dicht bij. Gebouw ouder maar alles wordt keurig geregeld,elke dag schone handdoeken en voor de rest ben je er alleen om te slapen.Bedden zijn goed.Wij reisden met Primavera reizen,die alles prima hadden verzorgd.Dank zij een van de medewerkers genaamd Ton.Hier voor nog onze dank

"Gewoon goed geweest"vertalen
c_j_hotting
9,0

29-09-2014 Erg sober en gedateerd maar keurig schoon en ruim, wij waren er erg tevreden mee.

met partner, Sept. 2014
"Druk maar fantastische omgeving om te vertoeven"vertalen
koster
9,0

19-09-2014 App.Guadiana Worden elke dag schoon gemaakt en schone handoeken genoeg ruimte in studio's Mooi uitzicht vooral boven de 8 ste etage zeezicht .
Heel veel gezellige eet tentjes en koffiebars met hele goede prijzen en service. Dus zeer zeker de moeite waard.Dit alles Zeer goed verzorgd door touroperator. Met extra pluim voor Ton.

met vrienden, Aug. 2014
"Gedateerd appartement met fantastisch uitzicht"vertalen
Carla Kersten
4,0
3,0
8,0

31-08-2014 Dit appartement ligt fantastisch; midden in het dorp, aan het strand en het heeft een fantastisch uitzicht vanaf de 12de verdieping. Een minpunt bij de ligging: aan de Westzijde is een hotel waar ze vaak live bandjes hebben; de muziek gaat door tot half een 's nachts, verder vinden er om drie uur 's nachts soms werkzaamheden plaats waarvan je ook wakker wordt (vuil ophalen of iets dergelijks).
Het appartement zelf is hard toe aan renovatie; het zit echt op het randje van wat acceptabel is. Als ik de reisorganisatie zou zijn, zou ik het zo niet in mijn assortiment willen hebben, zeker niet voor deze prijs. Het appartement is wel schoon en het appartement was ook ruim, wij hadden met twee mensen een driekamer appartement. Verder zijn de mensen erg vriendelijk.

met partner, Feb. 2014
"Fantastische uitzicht!!!"vertalen
Ria
1,0
2,0
9,0

27-03-2014 Wat is dit appartement gedateerd, slechter kan haast niet, van de keukeninrichting klopt niets, voor een wijnland als Portugal mag je toch wijnglazen verwachten, niets van dat alles, zelfs geen besteklade in de keuken, die staat gewoon op het aanrecht, slechte bank en harde bedden, één klein pannetje en twee grote pannen die goed zijn voor een gaarkeuken, terwijl er meestal maar 2 personen in een appartement zitten. Schoonmaken zit de Portugezen niet in het bloed wel veel gepraat. Verschoning van de handdoeken en beddengoed was volgens planning. Beneden in de 'lobby' staan banken dat als je er eenmaal in zit ze goed zijn maar je hebt (bijna) hulp nodig om eruit te komen, erg jammer omdat dit complex door veel ouderen wordt bezocht, Internet voorziening in de lobby was super, als ook het personeel.
Het uitzicht van de 12e verdieping was fantastisch, zicht op het vissersdorpje en strand en de burcht van Castro Marim en de ondergaande zon.

met partner, Jan. 2014
"Heerlijke Plek"vertalen
Bert
9,0

03-02-2014 Gelukkig hadden we een gerenoveerd appartement. Nieuwe keuken, grote koelkast, ruime badkamer. Aardige schoonmaaksters. Netjes. Negatieve beoordelingen voor het matras en de bank. Wifi in het hele gebouw zou makkelijk zijn. Nu alleen in de krappe ruimte bij de receptie, tip: in het barretje hebben ze ook wifi!
Een kennis van ons had een "oud" appartement en was minder te spreken. Blijkbaar belangrijk waar je terecht komt, kies i.i.g. de zuid of westzijde!
We zaten op de 16e! verdieping, uniek uitzicht. Vanuit het gebouw sta je gelijk in het centrum met allerhande winkels, barretjes, een prachtig strand. Alles klopt!
Vriendelijke personeel, aardige uitbaters van de bar.
Eén van de weinige complexen waar de hond welkom is en dat gaat prima! Eindeloos met onze hond langs het strand gewandeld.
Toplocatie in een Topstadje!

met partner, Dec. 2013
"Mooiste uitzicht"vertalen
Tiny Dros
9,0

13-01-2014 Fantastische vakantie gehad in aparthotel Guadiana in het centrum van het vissersdorp.
Direkt aan de boulevard met een adembenemend uitzicht van Isla Canella in Spanje tot aan voorbij Cacela Velha.
Voor ons de pefecte locatie voor fiets- en wandelactiviteiten langs de kust en in het achterland.
Personeel uitermate vriendelijk en vrolijk.

met partner, Sept. 2013
"Mooi van buiten ,maar oud van binnen."vertalen
jo en jan
4,0
1,0
5,0

03-10-2013 We zijn 4x in guadiana geweest.En nog steeds oude troep binnen.Het word toch eens tijd voor touroperator om achter de eigenaar te gaan voor het opknappen van inboedel..Het is oude sanni.Je betaald genoeg voor het app.Ook de tv is 40 cm klein.1holl zender (herhalings) Geen goed geluid. Het gebouw zelf is mooi en zeezicht is fantastich.

met partner, Sept. 2013
"Zeer slechte schoonmaak appartement !!"vertalen
Frans vd par
2,0
3,0

06-10-2013 Wij hadden een studio app. op de 6e verdieping en onze constatering is dat de schoonmaak erg te wensen over liet. Na toewijzing app. vonden wij een app. die niet was schoongemaakt na wissel bewoners, we vonden afgeknipte nagels etc. Hebben hiervan melding gemaakt bij de receptie , daarna werd het app. gedweild ( om de koffers heen ) gedurende de 15 dagen dat wij daar waren is het app. maar enkele keren schoongemaakt of geen handdoeken gemeld aan de receptie en de Hostes . Wel regelmatig rokende schoonmaaksters aangetroffen in de trapgang !! De reisorganisatie's krijgen regelmatig dit soort klachten maar doen er erg weinig aan . Verder de ligging van dit gebouw is fantastisch , zeezicht , inrichting erg sober en somber. Als je bezoek wil ontvangen dan moet je vragen of ze glazen etc. meenemen want in app. Zijn maar drie glazen , drie bordjes , drie messen en vorken, dus te weinig ! Als dit al verbeterd dan is het een top lokatie !

met vrienden, Juli 2013
"Beste Bar in monte gordo"vertalen
johandeen
8,0

12-07-2013 Accommodatie ligt precies in het midden van "alles" , aan de boulevard, bij de zee, pinautomaat en winkel. Uitzicht aan de zijkant van het complex is matig maar valt goed te doen.

Het enige nadeel wat betreft het appartement zijn de bedden, ik lag op een matras die 5 jaar geleden al wel vervangen mocht worden. Voor de rest prima te doen.

Wat ik voornamelijk wil benadrukken is dat de Bar, beneden gelegen, de beste bar is die ik ben tegengekomen in monte gordo. Het personeel is zeer vriendelijk en Carlos heeft ons direct op dag 1 naar binnen gehaald om eens een van zijn heerlijke cocktails te proberen. Vanaf dat moment zijn nergens anders meer geweest, er wordt niet bezuinigd op de drank en alles is lekker vers (Fruit) Ook het eten is een echte aanrader, ik heb nergens (zelfs niet in Nederland) een dergelijk lekker stukje biefstuk gegeten. Ook de salades zijn lekker vers, daarnaast is alles lekker goedkoop en hoef je je geen zorgen te maken om je portemonnee!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?