Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****

The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
61 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
Belem Apartado 97, 8550, Monchique

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9,8 uit 10, op basis van 61 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 108 vakantiefoto's van Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** met andere accommodaties in Monchique.
Even geduld a.u.b.

9,7
9,5
8,8
9,6
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Okt. 2014
"Een onvergetenlijke ervaring & top vakantieplek!"vertalen
Marieke en Pieter
9,0

15-10-2014 We kwamen hier op de bonnefooi aan en hebben ons verblijf van 3 dagen naar een week verlengd. Hartelijke ontvangst. Ruime warme kamer, dat vind je niet vaak in Portugal. Bovendien prachtig uitzicht vanaf onze kamer richting oceaan. Aan alles is gedacht, nespresso apparaat, waterboiler, muziek, shampoo & douche gel, haardroger, bureau en goede Wifi verbinding. Heerlijk ontbijt met een hoog gehalte aan gezelligheid samen met Annelies en Eugene en andere gasten, dit werd voortgezet tijdens het bourgondische diner. We zijn fervente wandelaars en kregen geweldige routebeschrijvingen . Ze zochten elke dag een ander gebied op waar je kans had op het mooiste weer. Een onvergetelijke ervaring en geweldige vakantieplek!

Met partner, Okt. 2014
"Paradijsje in de Algarve"vertalen
Cor Haveman
10,0

15-10-2014 Al voor de vierde keer bij 'the art of joy' waar we ons altijd direct thuis voelen. De gastvrijheid van Annelies en Eus vind je bijna nergens meer. Het eten is heerlijk en vooral overvloedig. Het uitzicht is fenomenaal en het is altijd weer een feest om, als het donker is, vanuit de jacuzzi naar de sterrenhemel en de lichtjes van Portimão te kijken. Elk jaar overwegen we om weer eens ergens anders wat te boeken maar als puntje bij paaltje komt gaan we toch weer naar deze heerlijke B&B.

Alleenreizend, Sept. 2014
"Prachtige ervaring"vertalen
Evelyn Lijding-Koer...
7,0

29-09-2014 Allereerste keer helemaal alleen op reis; dat had ik nooit van mezelf gedacht! Ik beleefde de week "wandelen,Yoga en op Adem komen" als zeer intens; de groep (8 mensen) bleek zeer divers, we hebben enorm gelachen, maar ook gedeeld in onze emoties, ervaringen en visies. Annelies liet ons prachtige uitzichten zien tijdens de inspirerende stilte-wandelingen, waarna we onze gedachten hardop met elkaar deelden onder het genot van taartjes, biertjes etc.
Eugène heeft ons echt culinair verwend; Bourgondische diners, verrukkelijk!
Maar ook zijn ademtherapie (Wim Hof/The Ice-man) en yoga-lessen gaven mij werkelijk ruimte en lucht!
De prachtige omgeving, de enorme lach-salvo's en de hartverwarmende gastvrijheid maakten deze week onvergetelijk!

Met vrienden, Sept. 2014
"Favoriet vakantie adres!"vertalen
Barbara deckers
10,0

10-10-2014 Samen met een vriendin voor de derde keer op ons favoriete vakantie adres. Als je van puur natuur, wandelingen, huiselijke sfeer, rust en humor houdt, zou ik hier heen gaan! De eigenaren zijn goedlachse mensen met een groot hart. De locatie is al veel over gezegd maar is adembenemend. Zij zijn ook sinds dit jaar helemaal Eco daar houden wij van; duurzaamheid in alle opzichten!

Met partner, Sept. 2014
"Prachtig vakantieadres voor totale ontspanning!"vertalen
Hugo Biersma
10,0

09-10-2014 Bijzonder, je voelt je bij Annelies en Eus meteen welkom en thuis als bij vrienden. Elke morgen wakker worden met dat prachtige uitzicht over de oceaan. Fijne ruime en ook aangenaam warme kamers. Bijzonder mooie omgeving. Goede tips voor excursies en wandelingen. De stilte daar, je hoort geen verkeer of vliegtuigen. Als we weer ontspanning en rust nodig hebben dan weten we jullie te vinden!

Met partner, Sept. 2014
"Wauw: Minstens een 11 waard!"vertalen
L&T
10,0

11-09-2014 Nooit eerder zijn we een accommodatie tegengekomen met deze liefdevolle sfeer en tegelijkertijd de klasse van een uitmuntend wellness resort! Elke dag kun je indien je wenst goede reis- en wandeltips krijgen. Alles wordt op jouw wensen en mogelijkheden afgestemd. Je moet niks, je kunt alles! De extra sessies met Annelies en Eugène zijn een aanrader voor ontspanning en inspiratie. Het gezamelijke diner was onwijs gezellig en verrukkelijk! Wij zijn weer opgeladen en komen absoluut nog een keer terug! Wat een fantastische plek!

Alleenreizend, Sept. 2014
"Unieke plek bij bijzondere mensen!"vertalen
Anneke Blankenberg
10,0

02-10-2014 Dit adres had ik doorgekregen via een vriendin, maar ze had niets te veel gezegd. Mijn verwachtingen zijn overtroffen; de prachtige ligging, fijne kamers, mooie wandelingen, vreugdevolle sfeer, ontspannend (massage en andere consulten zijn een aanrader) en dan een overvloedig ontbijt. Het enige wat tegenvalt is dat ik hier niet langer geboekt heb. Ik ga volgend jaar langer komen en de Wandelen, Yoga en op Ademweek doen. Bedankt en tot ziens dus lieve Annelies en Eus!!

Met partner, Aug. 2014
"Juweel van een plek! Geschikt voor onthaasten"vertalen
Jeroen Bouwer
10,0

17-10-2014 Ook wij willen onze lof kwijt over deze geweldige B & B. Wat een juweel van een plek. We kwamen voor de rust en dan is deze B & B ideaal. Wij waren veel van plan, wilden de goede tips van Annelies volgen. Uiteindelijk hebben we vooral genoten van de heerlijke ligstoelen op diverse stilteplekken, het prachtige uitzicht over de oceaan, massages en de hartelijkheid van de gastheer- en vrouw.

Met partner, 2014
"Niet twijfelen, maar doen! Een MUST voor iedereen!"vertalen
Thalia
10,0

17-08-2014 Het bestaat! Paradijs op Aarde! Nee, wij zouden nooit 2x naar dezelfde bestemming gaan. Inmiddels zijn we 4x in 2 jaar geweest en kijken alweer uit naar volgend jaar. Bij dit plekje klopt alles: om te beginnen het uitzicht! De ligging op de prachtige natuurrijke berg met waterbronnen en bos, de heerlijke temperaturen overdag en aangename avonden, de comfortabele en smaakvol ingerichte kamers, het rijkelijke ontbijt, de verrukkelijke en gezellige culinaire avondjes van Copi Eus (1x per week kookt Eugene een 4-gangen diner waar je je optioneel voor op kunt geven. En dat wil je, geloof ons), de heerlijke mooie grote tuin, terrassen, het ruime zwembad en romantische hottub waar je 's avonds naar de sterren kijkt en van het uitzicht geniet. Maar vooral de ongelooflijk goede en lieve zorgen van Annelies en Eugene. Zij zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Annelies kan je alles vertellen over de kustgebieden, restaurantjes en nog veel meer. Hun warmte en gastvrijheid is echt ongekend!

Met partner, Juli 2014
"Het leven is er goed."vertalen
Gerard en Gerrit
6,0
10,0

01-08-2014 Beoordeling in een notedop: bij Annelies en Eugene is het leven goed.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?