9,9

Uitstekend

Zoover award

126 reviews over BedAndBreakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in het Nederlands

Het was weer WOW!

Miranda, 17-8-2017

Goede boxspringbedden, ruime schone kamer met koelkastje en bij aankomst later op de avond rode/wittte wijn/chips en lief welkomstbriefje. Prachtig uitzicht, lieve hond en 2 "ondeugende" katten, ontspannende jacuzzi, rustige ligplekken, zowieso de rustige ligging, mooie wandelroutes. Heerlijk ontbijt en nog lekkerder wekelijks diner. Leuke overige gasten en natuurlijk de altijd vrolijke en gastvrije Annelies en Eus!
Gereisd met partner in augustus 2017

Wij komen hier elkaar weer terug.

Lammert, 17-8-2017

Appartement, omgeving en natuurlijk niet te vergeten gastheer en gastvrouw zijn top.
Gereisd met partner in augustus 2017

Paradijselijk

Hans en Liesbet, 7-8-2017

Deze plek straalt een diepe rust uit en biedt heel wat inspiratie. Niet enkel door de paradijselijke ligging en goede accomodaties, maar vooral ook door de aimabele gastvrouw/gastheer, Annelies en Eus. In deze B&B kunnen wij telkens opnieuw thuiskomen en met veel energie verdergaan.
Gereisd familie in juli 2017

Helemaal TOP!

Wim ten Hove, 31-7-2017

Prachtige ligging, auto huren en de omgeving bekijken. Zeer gastvrij en met de gasten begaan.

Open gesprekken voeren, en ieder in zijn/haar waarde laten, Puur genieten op 1 vd mooiste plekken van prachtig Portugal.

Je vakantie is niet compleet als je niet bij Annelies & Eus bent geweest.

Gereisd met partner in juli 2017

Klein paradijs op een prachtige berg!

Paula en Richard, 15-7-2017

Zoek je rust en een ontspannen sfeer in een prachtige omgeving, dan is dit de perfecte vakantie bestemming. Eus en Annelies zijn een erg leuk, positief en gastvrij stel. Ruimhartig en betrokken bij hun gasten. Je voelt je hier direct thuis. Vanuit hier kun je makkelijk met de auto dagtripjes naar de zuid- en westkust ondernemen. Ook mensen die van wandelen houden kunnen hier hun hart ophalen! Annelies verzorgd erg mooie wandelingen in de omgeving. Eus kookt eenmaal per week voor de gasten een heerlijk en overvloedig diner. Eus en Annelies zorgen ervoor dat de gasten dan een erg gezellige avond hebben. De appartementen zijn uitstekend, met zeer goede bedden en sanitair. De keuken is van alles voorzien om zelf te kunnen koken. In de nacht een aangename temperatuur vanwege de ligging. In Monchique zijn winkels en een grote supermarkt. In de omgeving diverse restaurantjes. Maak ook gebruik van de yoga lessen!

Helemaal heerlijk

Amber, 27-6-2017

Tijdens mijn eerste keer bij de art of joy had ik net een zwaar onderdeel van mijn opleiding afgerond, en wat kon ik daarna heerlijk tot rust komen bij Eus & Annelies! Wat een fijne en gastvrije mensen! Ik kan the art of joy iedereen aanraden & kom zeker nog vaker terug :)!!
Gereisd anders in januari 2017

Best B&B ever!!

Lobke, 25-6-2017

Dit jaar voor de tweede keer in de Art of Joy verbleven en ik weet zeker dat het niet mijn laatste keer zal zijn!! Wat een top locatie, iedere ochtend als je de kamer uitkomt een Wauw effect bij het fantastische uitzicht. Je kunt vanaf de berg zowel de zuid kust als de west kust bewonderen, beide in een half uurtje met de auto te bereiken. Start je dag met een heerlijk ontbijt! Daarna deelt de gastvrouw graag de beste plekjes in de omgeving om te bezoeken en voorziet ze je van alle routes. Hou je van wandelen, dan moet je hier zijn! Je kan alleen of onder begeleiding van de gastvrouw de omgeving verkennen, dat laatste is zeker een aanrader! Ze laat je langs plekken wandelen, die je anders zelf nooit gevonden had.

De locatie en het verblijf is absoluut fantastisch, maar het zijn uiteindelijk de eigenaren die zorgen dat mijn tijd daar onvergetelijk word! Zij verdienen een dikke 10, dank jullie wel!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Oase van rust en ontspanning en pers.benadering

Theo en Ada, 25-6-2017

Een buitengewoon aimabel echtpaar, die al je zorgen wegneemt met hun gastvrije persoonlijke benadering en je het gevoel geven dat zij alleen voor jouw welzijn er zijn.

De rust, voortreffelijk gezond en variabel ontbijt en hun toewijding voor hun gasten, geeft je een warm gevoel van welkom. Een ondersteunend woord, daar waar nodig. Ook uitstekende adviezen en uitleg omtrent ontdekken van omgeving, restaurants en bezienswaardigheden.

Hun motto "mensen in verbinding brengen met elkaar" is hen op het lijf geschreven. Zij beiden dragen dat ten volle uit. Zowel voor de lichamelijke als de geestelijke rust ben je op het juiste adres en bij de juiste personen.

Onze eerste kennismaking met Annelies en Eugene was overweldigend. Reden temeer om zeker nog meerdere keren terug te keren naar deze fantastische mensen en omgeving.

Negatieve bevindingen hebben wij absoluut niet te vermelden of ervaren.

Het is mijn 5e keer en voelde weer als thuiskomen

Meindert, 25-6-2017

Het is is schitterende locatie met weids uitzicht zowel naar de zuidkust als de westkust. Afhankelijk van het weer kan je dan ook alle kanten op.

De ontvangst is zo hartelijk dat je je gelijk thuis voelt en daarnaast ontmoet ik elk jaar weer bijzondere nieuwe mensen. Het mooie is dat niets hoeft, er geen schreeuwende kinderen zijn en je in alle vrijheid kan bepalen of je ergens aan meedoet.

Eenmaal per week is er het beroemde 4 gangen diner van Eugene wat een overdaad aan lekkernijen betekend. Ook hier hoef je niet aan mee te doen, maar ik kijk er altijd naar uit.

Tevens geniet ik van de georganiseerde wandelingen van Annelies, die je naar de mooiste plekjes brengt rond Monchique, de west- en de zuidkust. Dat heb ik dan ook echt wel nodig om de nodige kilo's weer kwijt te raken.

Wil je alleen lopen dan wordt je voorzien van goede routebeschrijvingen om zelf op pad te gaan.

Al met al een aanrader dus om op de mooiste B&B van de Algarve te gaan vertoeven.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Bijzondere B&B op unieke locatie

Marco en Sandra, 20-6-2017

Wij hebben hier weer genoten van de warme ontvangst van de gastheer en gastvrouw en de verbondenheid die zij op een natuurlijke manier laten ontstaan met de andere gastwn

Alles mag, niets moet!

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9.89 uit 10 op basis van 129 reviews.