Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca ****

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca
The Art of Joy - Casa Rosa Branca
9,9

Zoover award

136 reviews over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in het Nederlands

Geweldige locatie met geweldige gastvouw en -heer.

Arnold de Gier, 16-10-2017

Mooiste plekje van de Algarve, zeer fraaie accommodatie en ongelofelijke gastvrijheid.

Geen enkele negatief punt.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Super!

Fiona, 15-10-2017

Voor mij een eerste bezoek aan deze B&B.

Prachtige locatie, super uitzicht vanuit ieder plekje in de tuin maar vooral vanuit het jacuzzi.

Heerlijke en gezellige ontbijtjes. De appartementen zijn schoon, goed onderhouden en de bedden liggen erg goed.

Fijne eigenaren die er alles aan willen doen om het je naar de zin te maken en hier zelf van genieten.

Ik kan deze plek aan iedereen aanraden en kom zelf graag een keertje terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Heimwee!!☹️✨

Martin, 8-10-2017

Locatie,rust,..toffe gastheer(topchef) Eus,..en zijn lieve gastvrouw Annelies!!😘✨👍🏼

Wat ik hier minder vind is,.......Dat ik weer naar huis moet!!😬✨😄

Gereisd met partner in oktober 2017

Je wilt nooit meer weg!

Aletta, 8-10-2017

Een super locatie die gerund wordt door twee fantastisch lieve mensen die met liefde en toewijding invulling geven aan 'the art of joy'. Hier schijnt de zon op je huid en in je hart. De aanstekelijke lachsalvo's die dagelijks te horen zijn (ook die van jezelf) spreken voor zich. Hier geniet je van een vakantie waar je een ❤️ of joy aan overhoudt. En daar geniet je het hele jaar van. 😁
Gereisd met partner in oktober 2017

Geweldig!

Anja, 5-10-2017

Ook na de 11e keer ben ik nog steeds zo blij dat ik op deze heerlijke plek bij deze geweldige gastvrouw en gastheer mag komen!!! Het is er in één woord fantastisch!!!!
Gereisd alleenreizend in september 2017

WOW! Wat is het fantastisch daar!

Emmely, 3-10-2017

Compleet in de watten gelegd door Annelies en Eus, fijne gastheer en vrouw! Naast dat de B&B op een idyllische plek ligt, on top of the Algarves. Is de service ook echt het toppunt! 's ochtends een fijne cappuccino en 's avonds genieten van een heerlijk Copieus diner! Daarnaast staan ze klaar voor je om je alle hoogtepunten van de Algarve te laten beleven. Ze hebben een uitgebreid assortiment met wandelingen en dagtrips voor je tot hun beschikking! Geweldig!
Gereisd alleenreizend in september 2017

Uit de kunst!

Koen, 2-9-2017

The Art of Joy is gelegen op een geweldige plek midden in de Algarve, maar uit de toeristische drukte. Annelies en Eus staan als gastvouw en -heer klaar met tips voor wandelingen, mooie strandjes, leuke plaatsjes en lekkere restaurantjes in de buurt. Nadat ik hier in 2012 voor het eerst was, vierde ik deze zomer hier mijn eerste jubileum. Waarom ik hier steeds terug kom? Mooie ontmoetingen met leuke mensen, prachtige omgeving, fijne eigenaren waar je heerlijk mee kunt lachen of terecht kunt voor een massage, wandeling of handleessessie. Op het gemeenschappelijke terras kun je samen met de andere gasten een wijntje drinken, maar op terrein is genoeg plek om rustig in je eentje te genieten. Mooie stranden aan West- en Zuidkust op 30-45 minuten rijden en plaatsjes als Monchique en Silves in de buurt. Kortom: Art of Joy is uit de kunst!

Pure JOY!

Faith McGirr, 29-8-2017

Dit is een plek als je één keer bent geweest wil je direct terug! Echt een paradijselijk rustoord waar je makkelijk alleen kunt zijn maar ook goed gezelschap kunt opzoeken. Annelies en Eus zijn fantastische 'hosts' in alle opzichten, de omgeving is prachtig, stranden zijn dichtbij (30 á 45 min rijden naar zowel zuid- als westkust), leuke restaurants in de buurt... veel activiteiten te ondernemen als je dat wilt, maar rustig naast het zwembad liggen of 's avonds bij volle maan in de jacuzi zitten kan ook. Of op je eigen balkon een wijntje drinken en de zonsondergang bekijken. Kijk naar de foto's op de site en weet je het al. Ik ben er al 4 keer geweest, mijn man zelfs 5 keer en we blijven terugkomen. Het voelt voor ons inmiddels als een soort 2e huis.
Gereisd met partner in augustus 2017

We hebben een droomvakantie gehad!!

Ietje de Vries, 29-8-2017

Wat een prachtige plek. Vanaf het eerste moment overvalt je een gevoel van rust. Een adembenemend uitzicht met prachtig aangelegde terrassen. De accommodatie ziet er in z'n totaal schitterend uit. Daarbij twee fantastische eigenaren Eus en Annelies. Niet op de voorgrond maar altijd aanwezig voor de gasten. Om een praatje te maken, een route of mooie plek uit te leggen. Om een wijntje in te schenken of om een heerlijke gasten maaltijd klaar te maken. Wij komen eigenlijk nooit twee keer op een zelfde vakantiebestemming. Maar the Art of Joy heeft ons van gedachte doen veranderen.

We kijken nu alweer uit naar volgende zomer bij the Art of Joy.

Pieter en Ietje uit Sneek

Gewoon... *Whauw!*

Cine & Eveline, 28-8-2017

Adembenemende locatie. Fijn ontvangst. Gezellige, leuke, gelijkgestemde mensen. Lekker eten. Heerlijke, leerrijke reiki/massage. Een gastheer-en vrouw met een gouden hart 🌸 'T zat allemaal gewoonweg super goed...

Dank je wel & Tot binnenkort! Liefs Cine & Eveline

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9.9 uit 10 op basis van 139 reviews.