Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****

The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
54 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
Belem Apartado 97, 8550, Monchique

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9,8 uit 10, op basis van 54 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 108 vakantiefoto's van Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** met andere accommodaties in Monchique.
Even geduld a.u.b.

9,9
9,4
8,6
9,8
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Wauw: Minstens een 11 waard!"vertalen
L&T
10,0

11-09-2014 Nooit eerder zijn we een accommodatie tegengekomen met deze liefdevolle sfeer en tegelijkertijd de klasse van een uitmuntend wellness resort! Elke dag kun je indien je wenst goede reis- en wandeltips krijgen. Alles wordt op jouw wensen en mogelijkheden afgestemd. Je moet niks, je kunt alles! De extra sessies met Annelies en Eugène zijn een aanrader voor ontspanning en inspiratie. Het gezamelijke diner was onwijs gezellig en verrukkelijk! Wij zijn weer opgeladen en komen absoluut nog een keer terug! Wat een fantastische plek!

met partner, 2014
"Niet twijfelen, maar doen! Een MUST voor iedereen!"vertalen
Thalia
10,0

17-08-2014 Het bestaat! Paradijs op Aarde! Nee, wij zouden nooit 2x naar dezelfde bestemming gaan. Inmiddels zijn we 4x in 2 jaar geweest en kijken alweer uit naar volgend jaar. Bij dit plekje klopt alles: om te beginnen het uitzicht! De ligging op de prachtige natuurrijke berg met waterbronnen en bos, de heerlijke temperaturen overdag en aangename avonden, de comfortabele en smaakvol ingerichte kamers, het rijkelijke ontbijt, de verrukkelijke en gezellige culinaire avondjes van Copi Eus (1x per week kookt Eugene een 4-gangen diner waar je je optioneel voor op kunt geven. En dat wil je, geloof ons), de heerlijke mooie grote tuin, terrassen, het ruime zwembad en romantische hottub waar je 's avonds naar de sterren kijkt en van het uitzicht geniet. Maar vooral de ongelooflijk goede en lieve zorgen van Annelies en Eugene. Zij zorgen ervoor dat je niets te kort komt. Annelies kan je alles vertellen over de kustgebieden, restaurantjes en nog veel meer. Hun warmte en gastvrijheid is echt ongekend!

met partner, Juli 2014
"Het leven is er goed."vertalen
Gerard en Gerrit
6,0
10,0

01-08-2014 Beoordeling in een notedop: bij Annelies en Eugene is het leven goed.

met vrienden, Mei 2014
"Een waar paradijs!"vertalen
Anja
10,0

22-06-2014 Al vier keer geweest op deze paradijselijke locatie. Bij twee gastvrije mensen: Eugene (Eus) en Annelies. The Art of Joy ligt in een bosrijke omgeving met een fantastisch uitzicht over de vallei naar de kust. In de prachtige tuin ligt het zwembad met zonneterrassen. Een heerlijke jacuzzi, waar je ’s avonds met een wijntje van de prachtige sterrenhemel kan genieten! Het is een heerlijke plek om te ontspannen en op te laden. Je kunt er mooie wandelingen maken. Annelies weet alles te vertellen over de vele wandelroutes. Door de kurkeiken bossen, langs watertjes, naar de berg Foia. Met onderweg de heerlijke geuren van eucalyptus, fruit en kruiden. ’s Morgen heerlijk uitgerust wakker worden en dan de geur van door Eus versgebakken broodjes. Verwend worden met een uitgebreid ontbijt. Daarna heerlijk doen waar je zin in hebt. Wandelen, naar de kust, de gezellige dorpjes. Of heerlijk op de berg relaxen en genieten!!
Kortom een wereldplek, een geweldige locatie bij twee fantastische mensen!!

met een groep, 2014
"Fantastische plek"vertalen
Emmely Van 't Hof
10,0

02-05-2014 Super locatie. Heel erg vriendeliike gastheer en dame en erg lekker eten!

met partner, Apr. 2014
"Prachtig gelegen met uitmuntende gastvrijheid"vertalen
Hennie de Lange
10,0

02-05-2014 The Art of Joy is een uitstekende accomodatie voor mensen die van natuur, rust en comfort houden in combinatie met lekker eten, goede voorlichting over de highlights in de Algarve. Annelies en Eugene voelen uitstekend aan waar hun gasten behoefte aan hebben!

met partner, Apr. 2014
"Op en top genieten in the art of joy"vertalen
Marco en Ariette
9,0

03-05-2014 Voor ons inmiddels de vijfde keer dat we 2 weken in the art of joy mochten vertoeven. En weer geweldig. Kijk nu al uit naar de volgende keer. Het prachtige huis en de bijzondere plek, wat het helemaal top maakt is de gastvrijheid en service van Annelies en Eus. Samen prachtige wandelingen maken, een goed gesprek, heel veel lachen!
Iedere ochtend de heerlijke capu... s middags een koel wijntje of bio appelsap. Aan alles wordt gedacht. Glutenvrije hapjes en koekjes...... Iedere dag is een cadeautje in the art of Joy. Wat dit paradijsje compleet maakt zijn de viervoeters! Wat een lol met de poezen en ontzettende knuffelhond Joy!

alleenreizend, Mrt. 2014
"Hoe je zonder zon toch warmte kunt ontvangen"vertalen
Arnoud Koers
10,0

06-04-2014 Van 29 maart 2014 tot 5 april 2014 mocht ik bij The art of Joy verblijven. Ik had het met het weer wat minder getroffen. Maar ben uiteindelijk innerlijk verwarmd weer huiswaarts gekeerd.
De accommodatie is prachtig en met liefde en aandacht ingericht. Met heerlijke weidse vergezichten. Met een prachtig appartement, waar het s`avonds bij koude heerlijk bij de open haard toeven was. Met uitgebreid ontbijt en een overweldigend diner op één van de dagen.
Belangrijker dan het materiële was voor mij het immateriële. Rust vinden, aandacht krijgen zonder opdringerig te worden. De haard vast voor je aanzetten als jij in de Jacuzzi ligt, het capuchinootje s`ochtends, vette lach en gevoel voor humor. Naast liefde voor elkaar hebben Eus en Annelies vooral liefde voor hun gasten.
Qua weer een koude week, maar zoooo hartverwarmend.

met partner, Nov. 2013
"Beste vakantieadres en wandelparadijs"vertalen
Hans de Groot
10,0

13-11-2013 Alles is al geschreven maar dit is de beste vakantieplek, qua ligging, qua warme gastvrijheid, informatieverstrekking en overheerlijk eten. In de kamers is overal aan gedacht, je kunt je eigen koffie en thee zetten, muziek draaien, flessenopener, koelkast etc. Wij mochten zelfs gebruik maken van de gemeenschappelijke keuken. De omgeving is werkelijk adembenemend en zo gevarieerd, bergen, bos, weidse weilanden, woeste westkust en kalkachtige zuidkust. Zoveel (wandel)suggesties, we hebben lang nog niet alles gezien! We kwamen 6 andere gasten tegen die al meer dan 3 keer hier waren geweest, we gaan deze trend volgen! Ze blijven hier renoveren, dit jaar een ecologisch cv systeem, hoorden we. Annelies en Eus, dank jullie wel, keep up the good work!!!

met partner, Sept. 2013
"Topper in alle opzichten"vertalen
malestijn
9,0

10-10-2013 Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid van Annelies en Eugene.
Met alle eerlijkheid verdienen zij eigenlijk meer dan een 10 als beoordeling.
Dit was met kop en schouders de beste B&B wat wij mee hebben Mogen maken. Vanaf de eerste minuut voelden wij ons welkom bij deze warme mensen met haast teveel gevoel voor gastvrijheid. We hebben genoten van onder andere de heerlijke ontbijten; het door Eugene bereide diner.
de vriendelijke begroetingen 's ochtends; de lachmomenten; de akoestische gitaar zangsessies van Eugene; de stilte om van te genieten; de uitzichten vanaf 700 m hoogte richting de zuidkust. En zo kan ik nog wel enkele A4-tjes door gaan. We hebben al vele mooie vakanties gehad maar dit was mede door hun een topper. Via deze weg nogmaals hartelijk bedankt voor de geboden gastvrijheid en warmte.
Groetjes van Marco en Diana

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat is voor jou het belangrijkst bij de keuze voor een stedentrip?

Bent u de eigenaar?