Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****

The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
50 beoordelingen
Beoordelingen Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****
Belem Apartado 97, 8550, Monchique

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca scoort een 9,7 uit 10, op basis van 50 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** in Monchique, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 99 vakantiefoto's van Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Bed and Breakfast The Art of Joy - Casa Rosa Branca**** met andere accommodaties in Monchique.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 volgende

49 beoordelingen over The Art of Joy - Casa Rosa Branca****

50 beoordelingen
9,4
8,8
9,7
Toon score en beoordelingen van:
met vrienden, Mei 2014
"Een waar paradijs!"vertalen
Anja
10,0

22-06-2014 Al vier keer geweest op deze paradijselijke locatie. Bij twee gastvrije mensen: Eugene (Eus) en Annelies. The Art of Joy ligt in een bosrijke omgeving met een fantastisch uitzicht over de vallei naar de kust. In de prachtige tuin ligt het zwembad met zonneterrassen. Een heerlijke jacuzzi, waar je ’s avonds met een wijntje van de prachtige sterrenhemel kan genieten! Het is een heerlijke plek om te ontspannen en op te laden. Je kunt er mooie wandelingen maken. Annelies weet alles te vertellen over de vele wandelroutes. Door de kurkeiken bossen, langs watertjes, naar de berg Foia. Met onderweg de heerlijke geuren van eucalyptus, fruit en kruiden. ’s Morgen heerlijk uitgerust wakker worden en dan de geur van door Eus versgebakken broodjes. Verwend worden met een uitgebreid ontbijt. Daarna heerlijk doen waar je zin in hebt. Wandelen, naar de kust, de gezellige dorpjes. Of heerlijk op de berg relaxen en genieten!!
Kortom een wereldplek, een geweldige locatie bij twee fantastische mensen!!

met een groep, 2014
"Fantastische plek"vertalen
Emmely Van 't Hof
10,0

02-05-2014 Super locatie. Heel erg vriendeliike gastheer en dame en erg lekker eten!

met partner, Apr. 2014
"Prachtig gelegen met uitmuntende gastvrijheid"vertalen
Hennie de Lange
10,0

02-05-2014 The Art of Joy is een uitstekende accomodatie voor mensen die van natuur, rust en comfort houden in combinatie met lekker eten, goede voorlichting over de highlights in de Algarve. Annelies en Eugene voelen uitstekend aan waar hun gasten behoefte aan hebben!

met partner, Apr. 2014
"Op en top genieten in the art of joy"vertalen
Marco en Ariette
9,0

03-05-2014 Voor ons inmiddels de vijfde keer dat we 2 weken in the art of joy mochten vertoeven. En weer geweldig. Kijk nu al uit naar de volgende keer. Het prachtige huis en de bijzondere plek, wat het helemaal top maakt is de gastvrijheid en service van Annelies en Eus. Samen prachtige wandelingen maken, een goed gesprek, heel veel lachen!
Iedere ochtend de heerlijke capu... s middags een koel wijntje of bio appelsap. Aan alles wordt gedacht. Glutenvrije hapjes en koekjes...... Iedere dag is een cadeautje in the art of Joy. Wat dit paradijsje compleet maakt zijn de viervoeters! Wat een lol met de poezen en ontzettende knuffelhond Joy!

alleenreizend, Mrt. 2014
"Hoe je zonder zon toch warmte kunt ontvangen"vertalen
Arnoud Koers
10,0

06-04-2014 Van 29 maart 2014 tot 5 april 2014 mocht ik bij The art of Joy verblijven. Ik had het met het weer wat minder getroffen. Maar ben uiteindelijk innerlijk verwarmd weer huiswaarts gekeerd.
De accommodatie is prachtig en met liefde en aandacht ingericht. Met heerlijke weidse vergezichten. Met een prachtig appartement, waar het s`avonds bij koude heerlijk bij de open haard toeven was. Met uitgebreid ontbijt en een overweldigend diner op één van de dagen.
Belangrijker dan het materiële was voor mij het immateriële. Rust vinden, aandacht krijgen zonder opdringerig te worden. De haard vast voor je aanzetten als jij in de Jacuzzi ligt, het capuchinootje s`ochtends, vette lach en gevoel voor humor. Naast liefde voor elkaar hebben Eus en Annelies vooral liefde voor hun gasten.
Qua weer een koude week, maar zoooo hartverwarmend.

met partner, Nov. 2013
"Beste vakantieadres en wandelparadijs"vertalen
Hans de Groot
10,0

13-11-2013 Alles is al geschreven maar dit is de beste vakantieplek, qua ligging, qua warme gastvrijheid, informatieverstrekking en overheerlijk eten. In de kamers is overal aan gedacht, je kunt je eigen koffie en thee zetten, muziek draaien, flessenopener, koelkast etc. Wij mochten zelfs gebruik maken van de gemeenschappelijke keuken. De omgeving is werkelijk adembenemend en zo gevarieerd, bergen, bos, weidse weilanden, woeste westkust en kalkachtige zuidkust. Zoveel (wandel)suggesties, we hebben lang nog niet alles gezien! We kwamen 6 andere gasten tegen die al meer dan 3 keer hier waren geweest, we gaan deze trend volgen! Ze blijven hier renoveren, dit jaar een ecologisch cv systeem, hoorden we. Annelies en Eus, dank jullie wel, keep up the good work!!!

met partner, Sept. 2013
"Topper in alle opzichten"vertalen
malestijn
9,0

10-10-2013 Wat hebben wij genoten van de gastvrijheid van Annelies en Eugene.
Met alle eerlijkheid verdienen zij eigenlijk meer dan een 10 als beoordeling.
Dit was met kop en schouders de beste B&B wat wij mee hebben Mogen maken. Vanaf de eerste minuut voelden wij ons welkom bij deze warme mensen met haast teveel gevoel voor gastvrijheid. We hebben genoten van onder andere de heerlijke ontbijten; het door Eugene bereide diner.
de vriendelijke begroetingen 's ochtends; de lachmomenten; de akoestische gitaar zangsessies van Eugene; de stilte om van te genieten; de uitzichten vanaf 700 m hoogte richting de zuidkust. En zo kan ik nog wel enkele A4-tjes door gaan. We hebben al vele mooie vakanties gehad maar dit was mede door hun een topper. Via deze weg nogmaals hartelijk bedankt voor de geboden gastvrijheid en warmte.
Groetjes van Marco en Diana

met partner, Aug. 2013
"Heeeeeeeeerlijk adres!"vertalen
Remco en Sylvia Hee...
10,0

08-09-2013 Gastvrij, super vriendelijk, attent, noem alles maar op wat je wilt horen; hier vind je het allemaal! Heerlijk adres om de batterij op te laden. Heerlijke locatie, prachtig uitzicht, mooie tuin, lekkere jacuzzi, prima zwembad! Gastvrouw en Gastheer verdienen de "hoffelijkheidspluim"!

met partner, 2013
"Prachtig uitzicht, fijn appartement!"vertalen
Elies
9,0

24-08-2013 We werden heel vriendelijk ontvangen door Eugene en Annelies. Gedurdende ons verblijf werd ons steeds gevraag hoe onze dag was, en wat we de volgende dag wilden doen. Daarbij gaven ze met veel enthousiasme informatie wat er te doen was, mooie (wandel)routes en informatie over leuke tours.

Het appartement waar we zaten was goed schoon en ruim. De bedden sliepen heerlijk! Het zwembad was overdag lekker verfrissend, 's avonds kun je gezellig in de jacuzzi waarbij je geniet van het uitzicht.
Het ontbijt was royaal, met broodjes, zelf gebakken brood, verschillende soorten beleg, een lekker glaasje sap en een schaaltje fruit. Alles ruim voldoende en lekker.
Het enige minpuntje vond ik dat we veel te kort zijn geweest!

alleenreizend, Aug. 2013
"Bijzonder uitzicht oceaan en ware gastvrijheid!"vertalen
Ria van der Weijden
9,0

17-11-2013 Alweer een tijdje geleden, maar nu op congres in Lissabon denk ik met plezier terug naar mijn zomervakantie bij The Art of Joy. Wat je meteen begeistert is het uitzonderlijk mooie uitzicht op de oceaan en de valleien, daar sta je mee op en daar ga je mee naar bed. ’ s Nachts zie je de lichten van Portimao en vallende sterren. Daarna het hartelijke welkom bij Annelies en Eugene. Ik kreeg meteen huisgemaakte soep cappuccino en bronwater als welkom, bruikbare informatie en vooral gemeende interesse. Vanaf het eerste moment in gesprek alsof we elkaar al jaren kenden. Ik voelde me thuis. Verder heerlijke ruime kamer, weer met dat prachtige uitzicht, zalig ontbijt, gastronomisch diner, veel en lekker. Gezellig met andere gasten aan een grote tafel buiten op het terras te zitten en smullen. Heerlijk gewandeld, zowel alleen als begeleid. Geschikt voor alleenreizenden, aanspraak en privacy aanwezig. Als jullie niet in de verbouwing zaten zou ik langs komen, in 2014 zie je mij weer.

1 2 3 4 5 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?