Bed and Breakfast Quinta Pereiro

Zoover award

104 reviews over Bed and Breakfast Quinta Pereiro in het Nederlands

Geweldig

Hub en Jose, 13-9-2017

Wij zijn net terug. Joost en Anita zijn heel hartelijk en gastvrij.

Hele mooie omgeving, wel is inderdaad een auto noodzakelijk. B&B is heel mooi en schoon, fijn zwembad. Heerlijk rustig . We hadden algelezen dat je kip moest gaan eten met Joost en Anita, helemaal geweldig. Mooie dorpjes waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld! Dus in een woord super.

Gereisd met partner in september 2017

Fijne B&B met gastvrije eigenaren Joost en Anita

Rob en Marion, 2-8-2017

Heerlijke B&B om te ontspannen en uit te rusten. We hebben het hier 10 dagen heel erg fijn gehad. De bed en breakfast is zeer netjes onderhouden en het ontbijt werd iedere ochtend goed verzorgd! Wij hebben vele mooie stranden bezocht en ervan genoten. Het leukste en het mooiste vonden wij het strand bij Fuseta eiland. Waar je prachtige strandwandelingen kunt maken. In het plaatsje Fuseta zelf kunt ook heerlijk eten, met name verse vis. Tip: eet verse vis in Fuseta bij restaurant Pierrot. Hier werkt een vriendelijke Belgische jongen woonachtig in Fuseta zelf.

Joost en Anita, heel erg bedankt voor de gastvrijheid.

Rob en Marion

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie accommodatie met een uitstekende service.

Tonnie en Sonja, 31-7-2017

Uitstekende accommodatie met mooie kamers en goede bedden. Je kunt er heerlijk relaxen op je eigen terras en in het zwembad. Het ontbijt is heerlijk en geeft een goede basis voor de rest van de dag. Bij Joost en Anita kun je terecht voor de nodige tips inzake de omgeving etc.. Je kunt bij hen helemaal tot rust komen en wil je de drukte opzoeken dan is een auto noodzakelijk. De kustlijn van de Algarve is erg mooi dus wij hebben ons zeer goed vermaakt en veel gezien .

Een absolute aanrader is deze accommodatie!

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch we gaan in september terug! :-)

Monique, 22-7-2017

Geweldig! Warm aanbevolen!

Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen. Om de accommodatie te bereiken en de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig maar dat geef je tegelijkertijd een hoop vrijheid. Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

Gereisd met partner in januari 2016

Super mooie B&B Geweldig!!

Harrij&Pasja, 16-7-2017

Net terug van een heerlijke vakantie in de B&B van Joost en Anita.

Wat een fijne gastvrije mensen!!

Het heerlijke ontbijt met de eitjes van joost,

we hadden kamer area superschoon met een fijne grote badkamer een lekker groot terras met uitzicht op het mooie zwembad met fijne ligbedden!

een fantastische tuin maakt het plaatje af.

kregen goeie tips van Joost en Anita om de oost algarve te verkennen!!

s-avonds was het ook gezellig toeven met een heerlijke rose dus.....

We vatte dr nog ene!!

Gereisd met partner in juli 2017

We hebben hier geweldige dagen gehad.

Ad en Corry, 30-6-2017

We zijn zeer gastvrij ontvangen door Joost en Anita. Hadden een ruime schone kamer met goede bedden en alle voorzieningen, mooi terras erbij. Geweldig ontbijt met de reeds bekende eitjes van Joost. Leuk zwembad met luxe ligbedden en parasols en ook

speeltuin voor de kinderen. Leuke plaatsjes in de omgeving die je met de auto kunt bezoeken Joost en Anita kun je altijd om tips vragen voor dagtripjes etc.

Zalig vertoeven

Jonathan, 24-6-2017

Rust en ontspanning, super ontbijt en prachtige kamer
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldig! Warm aanbevolen. Zeker opnieuw bezoeken!

Martin en Rietje, 6-6-2017

Mooie accommodatie! Zeer vriendelijk! Service een 10+! Goede bedden. Geweldig ontbijt. Mooi zwembad. Prachtige tuin. Kamers schoon, ruim en smaakvol ingericht. Op het terras bij je kamer fijne zitjes en een hangmat. Voor kinderen een trampoline en schommels. Jeu de boules baan. Joost en Anita geven tips om de omgeving te verkennen.

Veel leuke dorpjes, stadjes en mooie stranden.

Aanrader!

Karin, 6-6-2017

Heerlijke dagen gehad in deze mooie B&B!

Een fijne plek zowel voor groepen/meerdere gezinnen die samen op vakantie gaan maar ook voor stelletjes die op zoek zijn naar een ontspannen verblijf. Ook (kleine) kinderen vermaken zich hier prima. Wij hadden een zeer ruime kamer waar we met onze 2 kinderen prima konden verblijven.

Met een huurauto kan je allerlei mooie plekjes/strandjes goed bereiken. Het strand van Fuseta vonden wij met onze 2 kids echt geweldig.

En oja...voor degenen die hardloopschoenen meenemen...gebruik ze ook! Het onverharde rondje van 4km is echt de moeite waard en ook prima uit te breiden naar wat langere afstanden! Heerlijk om de dag daarmee te beginnen :-) Bedankt voor de tips, Joost en Anita!

De gastvrije eigenaren zorgen voor een warm welkom, een gezellig praatje en een heerlijk ontbijt.

Een plaats om nog eens terug te komen ;-)

Kortom, een aanrader voor wie op zoek is naar een B&B in de Algarve!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Gastvrij en relaxed, een aanrader!

Sandra Krijnen, 6-6-2017

Zeer gastvrije eigenaren Joost en Anita. Leuke tips voor uitstapjes in de omgeving of restaurantjes.

Uitgebreid ontbijt.

Schone, ruime kamers van alle gemakken voorzien. Wij sliepen in het ruime appartement.

Je kan gezellig met een groep eten en op het gezamenlijke terras zitten maar je ook rustig terugtrekken op je eigen terras of veranda.

Zwembad met prima ligbedden en parasols.

(Kleine) kinderen kunnen zich hier ook prima vermaken op de speeltoestellen, in het zwembad of op het grasveld.

Leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk. Een autohuur is wel aan te raden.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta Pereiro in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta Pereiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta Pereiro scoort een 9.5 uit 10 op basis van 106 reviews.