Vakantiehuis Quinta Corcunda *****

Zoover award

374 reviews over Vakantiehuis Quinta Corcunda in het Nederlands

Een zeer warm welkom.

Saskia, 10-10-2017

Een hele mooie rustige Quinta, je mag alles niets moet je. Zeer lieve mensen zijn Rob en Marga, niets is te veel!
Gereisd met partner in september 2017

geweldig

Frans en Ria, 10-10-2017

Alles wat er gezegd wordt is waar. Rust, ruimte, lieve mensen, schoon, gezellig, niks moet (alles mag?), genoeg te doen in de omgeving,prachtige afwisselende stranden, leuke stadjes en ga zo maar door. Blij en uitgerust huiswaarts gekeerd.

Dankjewel Marga en Rob

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Authentieke en sfeervolle plek Quinta Corcunda!

Nico en Tineke Castricum, 9-10-2017

Mooie en ruime huisjes, Portugese uitstraling en de eigenaren Marga en Rob die zeer behulpzaam zijn. Vanuit de Quinta kun je (met je huurauto) de hele zuidelijke kant van de Algarve verkennen. Strand (veel strand), sfeervolle stadjes en wandelingen in het wel wat dorre landschap. Dor omdat wij er in oktober zaten (30 graden) en er sinds het voorjaar geen druppel regen was gevallen. Vandaar dat wij er ook nog eens in het voorjaar terugkomen om alles in bloei te zien staan.

Wij (met onze 2 vrienden) hebben van de 11 dagen ook nog 10 dagen genoten van de maaltijden van Maira. Maira kookt bij haar thuis verrukkelijke maaltijden en brengt die dan s'avonds langs, heerlijk en je hoeft niet van de Quinta af.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Warmte, gezelligheid, rust en ontspanning Super

Paul en Belinda van Pelt, 1-10-2017

Na een zeer warm onthaal van Marga en Rob volgde een heerlijke vakantie. Het is een gevoel, waarvan ik vind, dat je die niet moet omschrijven maar moet ervaren. Wij hebben alvast geboekt voor volgend jaar. Dit zegt genoeg.
Gereisd met partner in september 2017

In positieve zin een onvergetelijke vakantie!

Audrey Gooijer, 20-9-2017

Voor het eerst alleen op vakantie en voor het eerst vakantie doorgebracht op de quinta corcunda van eigenaren Rob & Marga. Wat heb ik een spijt dat ik maar 2 weken vakantie heb genomen en daardoor niet langer kon blijven! De quinta en haar omgeving zijn geweldig! Wil je op jezelf zijn? Geen probleem, op quinta corcunda is daar alle ruimte voor. Wil je juist contact met de andere gasten? Ook dát kan. Verder voelen Rob & Marga feilloos aan waar je als gast behoefte aan hebt. Ik sliep 2 weken in caravan bombom. Een heerlijk plekje met een fijn terras, mooi uitzicht en een privédouche met toilet in een mooi en schoon gebouwtje naast de caravan. Wat een genot! Het zwembad is heerlijk en de quinta is sfeervol ingericht. Alleen op vakantie gaan vond ik best eng, maar dankzij deze vakantie is die angst volledig verdwenen. Daar hebben Rob & Marga zeker een bijdrage aan geleverd. Verder zijn er leuke uitstapjes te maken vanaf quinta corcunda. Eén ding is zeker: ik ga nog een keer terug!
Gereisd alleenreizend in september 2017

18 dagen genieten, de vierde keer op deze plek.

Zareh en Violet, 17-9-2017

Er is ruimte om privé te zijn met je gezin, maar de gastvrijheid van Rob en Marga nodigt ook uit om gezamenlijk met andere gasten te eten. Een kleinschalige vakantieboerderij in het hart van de Algarve.

Heerlijk verblijf, prachtige omgeving

Marije en Sjoerd, 15-9-2017

De Quinta Corcunda is een heel mooi authentiek Portugees boerderijtje. De hele omgeving ademt sfeer, rust en vrijheid.

Met open armen wordt je ontvangen door de eigenaren. Alles top verzorgd en aan alles is en wordt gedacht.

Naast het zwembadje is een leuk speeltuintje met speelhuisje, glijbaan en zandbak, waar de kinderen zich prima vermaken. Ook is er een jeu de Boules baan, waar je gezellig en balletje kan gooien.

Zelf even relaxen in de hangmat en toekijken hoe je kinderen heerlijk in de zandbak bezig zijn. Of vanaf het terrasje met een lekker ijsje of drankje uit de bar.

De perfecte plek om helemaal tot rust te komen.

Niet de eerste een zeker niet de laatste keer dat wij hier zijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Heerlijke plek in prachtige omgeving!

Nando en Elske, 13-9-2017

Heel fijn huisje, het ontbrak ons aan niets. Voor onze baby was alles aanwezig, babybedje, babybadje, stoeltje, zelfs staafmixer om zelf babyhapjes te maken. Ontvangst was ook super, erg hartelijk en we voelden ons meteen welkom.

De omgeving is heel mooi en rustig. Zwembad is ook heerlijk en zeer veilig voor kleine kinderen.

Het persoonlijke contact met de eigenaren was ook erg leuk, ze organiseren leuke gezamenlijke etentjes of een borrel met andere gasten.

Ook leuk om 's ochtends lekkere verse sinaasappels voor de deur te hebben staan en vijgen uit de tuin te kunnen plukken!

Kortom het was een super verblijf en we kunnen het alleen maar aanraden!

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Ultiem genieten met het hele gezin

Fantástico! Op en top Portugees genieten, 8-9-2017

De authentieke Quinta van Rob en Marga heeft alles wat je van een relaxte, gezellige vakantie in deze prachtige streek zou willen. Daarom kwamen we dit jaar gewoon weer terug! De hartelijkheid van Rob en Marga is zo warm als de Portugese zon. Samen borrelen, bbq'en, relaxen op het terras en voor de kinderen is er altijd een vriendje in de buurt met alle leuke gasten die hier komen. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien én sfeervol gestyled door Marga in authentieke Portugese stijl. Aan tips voor uitstapjes geen gebrek. Van het winkelen in het gezellige Tavira tot dolfijnen spotten bij Fuseta. Van strandjes struinen langs de fantastische waddenkust tot een dagje van glijbanen razen in Aqualand. En als je dan na zo'n dagje eropuit in het zwembad plonst, komen Rob en Marga even langs om te horen hoe je dag is geweest. Zo gezellig dus! Wij komen zeker weer terug op deze heerlijke plek.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Super plek: relaxed, sfeervol en gezellig!

Familie van vliet, 6-9-2017

Wat een geweldige plek is Dit! Prachtige omgeving, mooie en sfeervolle huisjes, lieve eigenaren, fijn zwembadje, super gezellige bbq en heerlijk kip eten bij Louis frango. Wat hebben wij genoten! We komen zeker terug om nog meer te genieten😉😎
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Corcunda in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Corcunda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Corcunda scoort een 9.42 uit 10 op basis van 380 reviews.