9,8

60 reviews over Vakantiehuis Casa Risonha in het Nederlands

Geweldig

Eric Kampfraath, 29-8-2016

Lieve Eugene en Corry,

Dit is een casa om van te houden, van alle gemakken voorzien.

Wat zo mooi aan jullie stekkie is de rust en de super mooie tuin.

De inrichting van de casa daar is in alle details over nagedacht.

Wij kunnen dan ook geen enkel minpuntje bedenken.

We komen zeker nog een keer terug.

Lieve groetjes Monique,Ezra en Eric

Gereisd familie in augustus 2016

Paradijsje onder de Portugese zon

Peter en Natasja, 10-8-2016

Wij hebben de laatste week van juli en begin augustus met een aantal gezinnen met kinderen tussen 10 en 18 jaar, doorgebracht op Casa Risonha dichtbij Moncarapacho. Wat een heerlijke plek om je vakantie door te brengen! Alle huisjes (3) zijn ruim opgezet en uniek qua inrichting. Ze liggen in een prachtig aangelegde tuin met een klein zwembad. De tuin biedt veel zithoekjes en is een lust om doorheen te lopen en prima geschikt om gezamenlijk te eten en te bbq-en.

De eigenaren Corry en Eugène zijn aller hartelijkst en zeer behulpzaam. Zij weten veel te vertellen over leuke plekjes in de buurt en helpen graag bij het maken van een reservering. Tijdens ons verblijf hebben we gezamenlijk gegeten bij een lokaal kiprestaurant, aan de weg gelegen, plastic stoeltjes en tafeltjes onder tentdoek, een ervaring die we niet snel zullen vergeten. Het dorpje Moncarapacho ligt op ongeveer 7 minuten rijden en heeft een gezellig dorpsplein met leuke restaurants. Op 4 minuten ligt een 9-holes golfbaan waarvoor je geen vaardigheidsbewijs nodig hebt (spullen kun je huren en golfkleding is niet nodig).

De dorpjes Olhao, Tavira, Villa Real de Santo Antonio en het aan de overkant gelegen Ayamonte (Spanje) zijn echte aanraders.

Met het treintje naar het strand bij Praia Barril (15 minuten met de auto) is ook zeer de moeite waard, prachtige zee en breed strand.

Een top vakantie op een uniek plekje. We hebben genoten!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Fantastische plek

yvonne, 6-7-2016

Mooi uniek in gerichte huisjes(2x)

Zeer gastvrije eigenaars die er alles aan doen om je vakantie te laten slagen.

Gereisd met partner in mei 2015

Het vakantieadres in de Algarve

Piet en Corrie Jansen, 25-6-2016

Het wordt misschien eentonig, maar we zitten nu op dit moment voor het negende seizoen in Moncarapacho, in Casa Risonha.

Als je rust en ruimte zoekt, en niet te vergeten Gastvrijheid, dan moet je hier geweest zijn.

Gereisd met partner in juni 2016

Thuis

sandravancleef@hotmail.nl, 26-5-2016

Minstens 1x per jaar komen wij hier, en dit al jaren lang! Alles is altijd perfect geregeld door onze goede lieve vrienden Corry en Eugene. Zelfs onze volwassen jongens voelen zich hier thuis. Heel veel vrienden/familie zijn nu inmiddels allemaal 'besmet' met het Casa Risonha virus. Het is en blijft een uniek plekje in het mooie Algarve. Dit jaar gaan we zelfs twee keer!!
Gereisd met vrienden in april 2016

paradijsje in de zon

J van Rhijn, 30-4-2016

Een heerlijk verblijf net even buiten het bruisende Tavira. De gastvrijheid van de eigenaren is enorm.

De kennis van de omgeving en de lokale activiteiten geven je een ervaring die je anders niet verkrijgt.

De eigenaren zijn behulpzaam, de accommodatie met de fantastische uizichten over het landschap maken deze plek tot een klein paradijs

Gereisd met partner in april 2016

Prachtige plek

Joke Zuidam, 15-4-2016

Bij Canada Risonha voel je je direct helemaal thuis!
Gereisd anders in april 2016

Fantastische plek!

Jan en Connie, 13-3-2016

Wij hebben een heerlijke zonnige week gehad in Casa Risonha. Alles was perfect.

Corry en Eugène doen er alles aan het hun gasten naar de zin te maken. Zij geven tips voor uitstapjes en weten precies waar je lekker kunt eten. Kleine probleempjes worden direct opgelost. Ons verblijf was erg gezellig en comfortabel en in de grote tuin met verschillende zitjes was er altijd wel een plekje te vinden in de zon. Als het erg warm is kun je in de achtertuin waar je een prachtig uitzicht hebt verkoeling zoeken. Verschillende verzamelingen en leuke details geven sfeer aan het huis. De warmte van de kachel en de elektrische deken zorgden ervoor dat de nog koude avonden en nachten behaaglijk werden. De omgeving is prachtig. Met onze huurauto (ook dit was prima geregeld) hebben wij verschillende plaatsen bezocht. Corry en Eugène, bedankt voor jullie gastvrijheid en we komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2016

Heerlijk verblijf

Joke, 6-3-2016

De 2 prima ingerichte huisjes zorgen ervoor dat je een hele fijne tijd hier doorbrengt.

De eigenaars zijn erg gastvrij en doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, geen moeite is hen te veel.

De meeste gasten komen dan ook graag nog een of meer keren terug.

Gereisd met partner in februari 2016

mooiste plekje met de liefste mensen, kortom alles

ben en anneke uit drenthe, 20-12-2015

Er is geen ding negatief, apartement is lief, goed, heeft sfeer, goed bed, en een mooiere ligging op zo,n plek............ fabuleus. En als er iets zou zijn wat niet goed zou zijn .... Eugene en Corry lossen alles op.

Als er al iets mis is, dan is dat, dat het verboden is om zonder alcohol op te rijden, het is niet leuk als je alleen water drink en als je de vis mist is dat je eigen schuld. Als je terug bent en je hebt er geen vrienden bij, dan heb je de verkeerde instelling en moet je het overdoen.

Over Portugal en de de regio, het is niet touristisch maar mooi en als je naar de dorpjes gaat is het het echte leven van Portugal. Eten in de bergen n.l. wildzwijnstoofpotje en op de markt verse sardines en zalmmoten en tonijnbiefstuk kopen en op de bbq met een paar aardappels en stokbrood en natuurlijk wijn. En boven alles De Zon erboven.

Wij gaan wel in de clinch voor drie maanden, heb er zin in.

Gereisd met partner in november 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Risonha in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Risonha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Risonha scoort een 9.75 uit 10 op basis van 74 reviews.