9,5

Uitstekend

22 reviews over Appartement Casa do Pomar in het Nederlands

Geweldig vakantie adres!

Lammert en Jeanine Koning, 21-6-2017

Voor de tweede maal hebben wij een week op deze geweldige, sfeervolle plek in de Oost Algarve doorgebracht.

De super gastvrije eigenaars zorgen er wel voor, dat je vakantie hier op geen enkel punt tegenvalt. Een fijn zwembad, uurtjes aan de bar bij het zwembad,tips voor uitstapjes in de omgeving, warme belangstelling zijn een aantal aspecten, die het verblijf hier compleet maken.

Het appartement, de sfeervolle tuin, alles is superschoon,verzorgd en compleet.

Ook de omgeving is de moeite waard. Moncarapacho is een plaatsje met verscheidene leuke restaurantjes op korte (overdag) beloopbare afstand van Casa do Pomar.

Leuke stadjes, mooie natuur, fijne stranden in de omgeving, met nog niet het massatoerisme van de West Algarve.

Dit was ons tweede, maar vast niet ons laatste verblijf op dit fantastische adres. Kortom: een aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch !

Fam. Makelaar, 3-9-2016

Wederom genoten van een heerlijke, relaxte vakantie! Kleinschalig en persoonlijk, heerlijke tuin met bar en zwembad. Schoon en ruim appartement en een prima uitvalsbasis om naar leuke plekken als Olhao, Tavira, Faro en Spanje te gaan. Echt een aanrader!
Gereisd familie in augustus 2016

Een hele mooie accommodatie.

yvon Vencken, 3-9-2016

Ik ben al twee keer hier geweest samen met een vriendin, t is er super goed om te hier te vertoeven, een heerlijk relaxe vakantie.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Gewoon weg een zalig verblijf

Carin Conjour, 3-9-2016

Zoek je de rust, gezelligheid, en mooie appartementen dan moet je Casa Do Pomar zéker een keer bezoeken
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Geweldig!!!

Familie Fonken, 2-9-2016

Wederom genoten. Een geweldige plek, hele mooie appartementen en super gastvrije eigenaren. Een plek waar je geen genoeg van krijgt.
Gereisd familie in augustus 2016

Voor het eerst gaan we weer terug!

Claudia, 2-9-2016

Fantastische, schone, ruime, gezellige appartementen bij een nóg fijner Nederlands stel.

TOP

de Veth, 26-8-2016

Het bevalt ons zo goed dat we alweer geboekt hebben voor volgend jaar. Super schone appartementen, gezellig barretje, fantastische gastheer en gastvrouw, lekker zwembad, fijne omgeving, rustig en kleinschalig! Kortom perfect!

Paradijsje aan de Algarve

M&K, 14-8-2016

Eigenlijk willen we dit adres geheim houden. Want wat als we weer willen boeken en ons plekje is dan bezet? Vooruit dan… dan delen we nog een keer hoe blij we zijn met dit plekje aan de Algarve.

Appartement is ruim, compleet en mooi ingericht. Vanaf je eigen terras heb je wijds uitzicht richting de kust en kun je helemaal op jezelf zijn. Je merkt dan niet dat er nog twee appartementen zijn en dat de eigenaren er zelf ook wonen.

Heb je behoefte aan gezelschap, dan kun je altijd plaats nemen in het heerlijke barretje bij het zwembad. Altijd schaduw, lekker windje daar bovenop de berg en het is er goed toeven. Als je dorst hebt, neem je wat uit de koelkast en je streept op het lijstje aan wat je genomen hebt. Dat verreken je aan het einde van je verblijf.

Het zwembad van 5x8m is heerlijk. Genoeg schaduw door de parasols en de bomen in de tuin.

Rob en Angela zijn fantastisch mensen. Het voelt helemaal vertrouwd om bij hen te gast te zijn. Na de vierde keer kunnen we echt zeggen dat we thuis komen als we daar weer zijn. Ze hebben veel tips voor de omgeving en weten precies welke restaurantjes de moeite waard zijn.

De vorige keer mochten wij genieten van een pizza-avond met de andere gasten met pizza’s uit de zelf gebouwde pizza-oven. We waren aangenaam verrast dat Rob dit keer iets nieuws had gemaakt. Een kippenoven! En wij waren de eerste gasten die na een paar test-avondjes mochten genieten van heerlijke kippetjes uit deze oven. Dat was zeer geslaagd! Ook dan tonen Rob en Angela zich op en top gastheer en gastvrouw! De kinderen vonden het geweldig dat ze deze avond ook ’s avonds mochten zwemmen met het discolicht in het zwembad aan.

De omgeving is heel fijn. Moncarapacho ligt aan de oostkant van Faro. Het dorp zelf biedt voldoende supermarkten en een paar lekkere restaurantjes. Op 15 minuten rijden ligt Fuseta. Ook lekker om te eten (vis van de BBQ!!!), maar vooral om het bootje naar de kust te nemen. In 10 minuutjes sta je dan op een van de mooiste stranden van de Algarve. Heel anders dan aan de westkant van Faro waar vooral stranden zijn tussen de rotsen en mensen dus meer opgepropt op een strand liggen. Als je op het strand van Fuseta 10 minuutjes loopt heb je een heel strand voor jezelf.

Wij vinden dit deel van de Algarve meer relaxed dan het gedeelte aan de westkant van Faro, maar het is natuurlijk net waar je van houdt.

Tavira (25 minuten rijden) is een mooie stad om doorheen te struinen. Een ook Faro is een prettige stad om te bezoeken.

Dat wij dit een klein paradijsje aan de Alvarge vinden, mag duidelijk zijn, maar nu niet allemaal gaan boeken als wij ook weer willen gaan, hè.

Dag Rob en Angela! Tot de volgende keer!

Gereisd familie in juli 2016

Van Troye Marianne, 3-8-2016

Bij Casa do Pomar is alles zoals je ziet op de website,nog mooier zelfs.

De ontvangst is hartelijk en de eigenaars doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Ze staan klaar met allerlei tips voor uitstapjes in de streek. Indien je dat wenst kun je samen een drankje drinken aan de bar met de eigenaars en de andere gasten, alles geheel vrijblijvend.

Het appartement en het zwembad enzo zijn ook superschoon en goed onderhouden.

Kortom een aanrader.

Gereisd familie in juli 2016

Geweldig adres!

Jeanine en Lammert, 21-6-2016

Zeer verzorgde prettig, kleinschalige accommodatie, gerund door een zeer gastvrij echtpaar.

Prachtig compleet ingericht appartement met ruim balkon. Alles ziet er zeer verzorgd en smaakvol uit, zowel binnen, als buiten in de tuin.

Dit was voor ons een top vakantie. We komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa do Pomar in Moncarapacho, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa do Pomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa do Pomar scoort een 9.53 uit 10 op basis van 32 reviews.