Hotel Turoasis

Hotel Turoasis
Turoasis
7,7

13 reviews over Hotel Turoasis in het Nederlands

Keurig en erg prettig hotel

Zevenbergen, 27-9-2016

Vriendelijke mensen ,erg fijn om hier te verblijven !
Gereisd met partner in juli 2016

goed hotel op mooie plek,badkamer moet gerenoveerd

bert, 23-4-2016

Eten : ontbijt voldoende .Diner goed. Service wisselend.

De plek van het hotel en de omgeving is erg mooi. Je kunt er fantastisch wandelen en fietsen.

De kamers zijn ruim , maar onze badkamer schimmelde bij de douche. Wij hadden zeezicht en zon op het balkon.

Nadeel : het grootste deel van de tijd zaten we alleen in het restaurant .Kan het hotel niets aan doen. Kom gerust eten, het is goed en elke dag wat anders.

Gereisd met partner in april 2016

rustig en comfortabel

de Mooij, 19-10-2014

Dit hotel ligt heel rustig. De receptionisten waren behulpzaam en uiterst vriendelijk, dit goldt ook het overige personeel. De kamer was schoon (iedere dag schone handdoeken), eenvoudig, maar comfortabel, en alles werkte. Er is verwarming. Er stonden elke dag flesjes water en een mandje met cakejes klaar en bordjes met bestek. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Van het terras liep je zo de tuin in en dan verder door de duinen naar de zee. Bij een heel vroeg vertrek (5.00 uur a.m.) stond er een ontbijt met warme broodjes voor ons klaar. We hebben ons tijdens ons hele verblijf welkom gevoeld en zouden dit hotel zo weer boeken. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.
Gereisd met partner in oktober 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turoasis bij:

Fantastische ligging, uitstekend hotel!

Piet en Liesbeth, 7-10-2014

Hotel Turoasis is prachtig gelegen, heerlijk rustig, prima ontbijt en een mooi aangelegde tuin. De kamers zijn goed, om de dag schone handdoeken en elke dag een flesje water met een cake op je kamer. Vanuit het hotel loop je in 3 minuten naar het strand. Erg vriendelijk personeel en beide receptionisten Sandra Salvador en Tiago Santos gaven een uitstekende service en waren zeer behulpzaam! Kortom, een fantastisch hotel. Wij zijn er eind september 2014 geweest en hopen zeker nog eens terug te komen.
Gereisd met partner in september 2014

Tot de volgende keer!

Janty, 30-7-2014

In dit leuke, kleine hotel is het goed te verblijven! Onze kamer had zeezicht en we konden vanuit de kamer zo de tuin instappen. De kamer was ruim genoeg en schoon. Ook de badkamer was schoon. Elke dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Het ontbijt was voldoende.

Het hotel ligt lekker rustig, net buiten het dorp. De gratis fietsen waren welkom, winkeltjes en restaurant lagen niet op loopafstand.

Het strand was geweldig, goed om lange wandelingen te maken bij eb.

Gereisd met partner in juli 2014

Met gierende banden vertrokken

van zijl, 30-6-2013

De hele kamer zat vol beestjes,dus in korte tijd ook wijzelf en onze kleding,maar ja ,het is vakantie dus namen we de huurauto en gingen eerst maar eens kijken of we iets konden eten

Dus niet,als je niet van vis houdt is er in een straal van 25 km niets te krijgen,dus maar naar de plaatselijke supermarkt om daar wat blikvoer in te slaan,we hadden immers geen koelkast op de kamer.

Op zaterdag werd ons verteld door de balimedewerker dat wij de rest van onze vakantie niet in de ontbijtzaal konden komen omdat er een groot aantal kinderen in het hotel kwam logeren

Het ontbijt zou gebracht worden, zonder bestek dus!

De hele dag ging het hollen schreeuwen en trampoline springen op de bedden door,maar het ergste was dat het s`nachts gewoon doorging

Hoe verzint de hotelleiding het om hier vakantiegasten te plaatsen!

Teneinde raad zijn we vertrokken om zelf een fatsoenlijk onderkomen te zoeken

Gereisd met partner in juni 2013

Prima en inderdaad een oase van rust

Elly, 23-7-2012

Turoasis is een heerlijke plek voor rustzoekers, de accommodatie is ruim maar inderdaad wat gedateerd. Schoon,ruim, en alle kamers kijken uit op zee.Prima en uitgebreid ontbijt. Het enige wat we misten was een koelkastje op de kamer, maar daarentegen was er voor een spotprijsje 's middags en 's avonds een drankje te krijgen. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.En het wandelingetje naar het centrum was wat ons betreft ook prima te doen, binnen 10 minuten in het centrum, met prima restaurantjes. Wij vinden het geen accommodatie voor gezinnen met wat oudere kinderen, deze hebben hier te weinig vertier.geen animatie of disco's te vinden.Om de omgeving te verkennen heb je wel een auto nodig bijv. Naar Castro Marim of Tavira. Wij hadden een fly en drive geboekt zodat we een auto tot onze beschikking hadden. Al met al voor ons een prima hotel.
Gereisd met partner in juli 2012

Prachtige plek om tot rust te komen.

Yvonne en Henry Pater, 15-4-2012

Heerlijke tuin met groot zwembad, tennisbaan met bar. Zeer vriendelijk en correct personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt met (gratis !) ei.

Kamers welliswaar gedateerd, maar prijs/kwal. verhouding prima.

Wij komen hier regelmatig en steeds weer tot grote tevredenheid.

Door de heerlijk rustige ligging minder geschikt voor kinderen en fiets of auto noodzakelijk.

Gereisd met partner in april 2011

schoon, gedateerd, prima service

ellerman41, 25-9-2011

Ligging van hotel is prima tov het strand. Prachtige zandstrand! Hotel zelf is gedateerd maar kamers zijn wel schoon en ruim. Bedden zijn goed. pesoneel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is gewoon prima. Op kamer elke dag fruit en een fles mineraal water. Fietsen zijn nodig om in het stadje te komen.lopen is ( te) ver. September is erg rustig. ( hadden wij ook gelezen) maar zo rustig hadden wij niet gedacht cq verwacht. Seizoen is dan ook bijna "over"en dat is goed te merken. Het is/ was geen uitzondering dat je alleen zit te eten in een restaurant. Misschien ooit nog een keer naar dit hotel, maar dan over 20 jaar. ( als het dan is gemoderniseerd!!) Gemiddelde leeftijd vakantiegangers ligt dan ook hoog,60 +!!
Gereisd met partner in september 2011

Heerlijk plekje aan de Atlantische Oceaan.

han en wil kint, 30-5-2011

Zeer gunstig gelegen Hotel, verder wat gedateerd, maar schone, ruime kamers met een balcon.

Verder is in het hotel niets te beleven, het ontbijt is zeer sober en op de vraag of we een eitje konden, was dat eerst niet, maar later wel mogelijk. We werden echter meteen achtervolgd na het ontbijt, omdat we 4 euro moesten betalen voor twee eitjes.

De fietsen waren goed, die had je hard nodig om lekker naar het centrum te fietsen om een hapje te kunnen eten. De volgende keer zullen wij een appartement nemen zodat je zelf in de supermarkt wat kan halen voor het ontbijt,

een lekker kopje koffie te zetten en een ijskastje tot je beschikking.

Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turoasis bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turoasis in Manta Rota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turoasis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Turoasis scoort een 7.71 uit 10 op basis van 13 reviews.