Appartement Aldeia Mourisca

Aldeia Mourisca
7,5

3 reviews over Appartement Aldeia Mourisca in het Nederlands

Fenny en Herman Pieters, 25-1-2007

Wij gaan dit jaar 2007 voor de achtste keer naar Aldeia Mourisca. Dat betekent dat het ons daar erg bevalt! De huisjes zijn wel aan een renovering toe, maar wie daar over zeurt vergeet de gezelligheid en Elsa, onze receptioniste. Ieder jaar gaan we met het hele park naar Faz Fato geit eten, gezellig en goed en niet duur.
Gereisd met partner in februari 2006

Maja en Barend Umans, 2-11-2006

Aldeia Mourisca mooi aan de buitenkant, gedateerd aan de binnenkant wat afbreuk doet aan het geheel. Maar ondanks dat hebben wij er vele jaren met plezier gezeten wat ook zeker door Elsa de receptioniste of liever gezegd het manusje van alles versterkt werd. Wij blijven Manta Rota trouw, maar nu huren wij zelf een huis, warmer en met wat meer luxe.
Gereisd met partner in februari 2006

Sonja Brouwer, 23-10-2006

Het was er heerlijk, maar de apartementen zijn erg gedateerd.

Maar een mooier stekkie vind je nergens!!!!

Gereisd familie in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aldeia Mourisca in Manta Rota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aldeia Mourisca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aldeia Mourisca scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.