Bed and Breakfast Casa Mocho Branco

Bed and Breakfast Casa Mocho Branco
Casa Mocho Branco
8,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Casa Mocho Branco bij:

3 reviews over Bed and Breakfast Casa Mocho Branco in het Nederlands

Geweldige plek, gastvrouw een groot drama!

bertine, 10-10-2014

Loctie en uitzicht is mooi. Vriendelijke en behulpzame gastheer. Een locatie waar je helemaal tot rust komt en van alle gemakken is voorzien. Maar let op als je een deken uit de kast pakt of per ongeluk een glas kapot laat vallen. De gastvrouw (die eerder het verblijf haar mond niet heeft open gedaan) ging helemaal uit haar dak omdat een deken niet op dezelfde manier was opgevouwen. Tot op de splinters na hebben we het glaswerk opgeruimd.. niet meer aangedacht om te vertellen. Maar dit viel totaal niet in goede aarde. Heel jammer dat er over de kleine dingen zo opgefokt wordt gedaan. Wie vouwt er bv. na het douchen in een hotel zn handdoek precies opdezelfde manier op zoals je die aantrof? Heel jammer... voor ons iig een reden om bij een volgend bezoek aan Portugal een andere locatie op te zoeken als we tot 'rust' willen komen.
Gereisd met partner in januari 2014

Fantastische plek!

Albert De Meyer, 5-10-2014

Prachtige B&B met fantastisch uitzicht, zeer rustig gelegen. Gastvrouw en -heer zijn fantastische mensen. Je mag niets tekort komen. Je voelt je onmiddellijk thuis! Eten is voortreffelijk. Kamers zijn tip top in orde en zéér netjes. Zeer behulpzaam met uitstippelen van uitstappen. In één woord : Een aanrader!
Gereisd met partner in september 2014

Super verwend

robenfiet, 18-4-2014

Voor mijn 60ste verjaardag wilden we er lekker rustig tussenuit. Dat werd Casa Mocho Branco.

Wij lieten ons door de eigenaar halen en brengen van en naar het vliegveld.

Alle slaapkamers zijn ruim en heel schoon. De bedden slapen uitstekend.

In de mooie tuin ligt een riant zwembad, jacuzzi, en ligbanken. Het wijdse uitzicht op het dal en in de verte de zee en Vilamoura is prachtig.

Wij namen volpension en werden op en top vertroeteld, zelfs een glaasje wijn bij elke maaltijd is inclusief.

Bij lekker weer kun je buiten onder het afdak bij de bbq eten.

De stadjes Loulé en Vilamoura liggen op zo'n 20 min rijden, Faro en Albufeira 30 min.

Wij vonden het binnenland prachtig groen met overal sinaasappelbomen en veel voorjaarsbloemen.

Een auto is wel handig, zeker als je geen volpension neemt.

Je hoeft niet ver te zoeken, want v.d. eigenaren kun je hun Jeep (automaat) en vooringestelde TomTom, zodat je altijd de weg terug vindt, voor een redelijk bedrag huren. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Mocho Branco in Loulé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Mocho Branco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Mocho Branco scoort een 8.67 uit 10 op basis van 3 reviews.