Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) ****

Camping Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)
Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)
8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Yelloh! Village Turiscampo (Glamping) bij:

8 tips over Yelloh! Village Turiscampo (Glamping)

saar, 15-12-2014

- Stad Lagos, strand Meia Praia, dorp Salema met strand (jaarlijkse strandprocessie begin augustus)

- de talloze verborgen strandjes om zelf te ontdekken, geldt ook voor de eetgelegenheden overigens.

- Monte da Casteleja (bezoek deze biologische wijngaard i.o.v. Lagos)

- Silves Medieval Festival (jaarlijks begin augustus). TIP met KIDS!!!

- dolfijnen spotten met kids voor de kust (meerdere aanbieders)

- plenty attractieparken met kids in de Algarve

- gewoon koffie drinken tussen de locals

Vivian11, 24-9-2014
Plasic servies voor de kleinsten hadden wij bij ons. Veel caravans hadden geen overdekt terras, voor zowel zon als regen hebben wij veel profijt gehad van ons terras. Alles vanaf de camping moet met een auto, dichtstbijzijnde strand is 30 minuten lopen, Lagos is 10 minuten rijden.
Piet en Marjan Meulendijks, 9-9-2013
Zoals overal in Portugal is de camping maar zeker het restaurant erg vriendelijk voor de hollandse portemonnee.

Marc, 5-5-2013
Als je van dolfijnen houd rijd dan in drie kwartier naar Guia bij Albufeira naar de Zoo Marine. Soort klein dolfinarium met shows van dolfijnen, zeeleeuwen, maar ook roofvogels en papegaaien. Daarnaast zwembaden en een klein pretpark in het park, maar de echte aanrader is het Dolphin emotions programma. Onze dochter heeft genoten van een onvergetelijke ervaring door samen met dolfijnen in het water te spelen en knuffelen. Plezier van begeleiding straalt er vanaf.
Marc, 5-5-2013
Als je niet alleen maar strand wil zien rijd dan een uurtje het binnenland in naar Monchique. Bijzonder karakteristiek bergdorpje, onderweg kom je ooievaars en veel fruitbomen tegen.
Susan Verheij, 14-7-2012

Ga op zoek naar de mooie baaitjes. Vooral Praia Benagil in Carvoeiro is geweldig! Blijf niet op de camping hangen, dat is echt zonde. Neem echt een grottenboottochtje vanaf Lagos (ongeveer 10e pp), moeite waard.

En kies bij een huurauto voor de tolpas, dan kan je voor 1,85 per dag overal rijden.

gerard en truus, 29-4-2012

film over de punta de diedade

gerard en truus, 21-6-2011

Bezoek Lagos en neem een bootje omde Punta de Piedade te bezoeken.

Cabo de Vicente.