Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°10°
6,6

13 reviews over Appartement Vilabranca in het Nederlands

Rijp voor renovatie, dus nooit meer.

Jos,
26-10-2018

Apartementen zijn ruim en alles werkt. De gezelligheid moet je er zelf even van maken, ik bedoel ze zijn een beetje kaal ingericht. Maar... het gehele complex dus ook de appartement zijn einde levensduur. Dat betekend alles ziet er niet meer uit. Je kent dat wel, gescheurde en gekitte voegen in de badkamer, sloten die niet meer goed werken, kortom een beetje shabby. Het ontbijt voldoet maar verwacht er niet te veel van, en op is (in ons geval) op..😒 Het personeel werkt wel, maar ook daar was het schijnbaar einde seizoen.😁😁 De afstand tot centrum Lagos is voor gezonde mensen idd een kwartiertje lopen, is je Conditie wat minder.... zou ik wat anders kiezen. Er rijdt wel een shuttle maar niet vaak. Al met al...een kleine 6 1 kanttekening...ga je nou bijvoorbeeld 3 of 4 weken golven is dit wel een goedkoop alternatief. En kan je het appartement een beetje eigen maken en zelf je boodschappen en koken.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Wij waren positief verrast toen wij het hotel zagen. Gezien de prijs hadden wij geen hoge verwachtingen, maar het viel ontzettend mee. De ligging is ideaal; het is 's nachts muisstil en de afstand nar het centrum is goed te lopen. Er gaan bovendien regelmatig shuttlebussen van en naar het centrum.

Naast het complex bevindt zich een supermarkt, waar je voor een fijne prijs verse broodjes, fruit en allerlei andere dingen kunt kopen.

De kamers zelf zijn redelijk spartaans ingericht en stralen weinig gezelligheid uit. De kamer was wel ontzettend groot en beschikte over alle relevante faciliteiten. Er werd iedere dag goed schoongemaakt en het appartement zag er verder ook redelijk goed onderhouden uit.

De medewerkers waren ontzettend vriendelijk, behulpzaam en spraken goed engels. De service was in die zin echt uitstekend.

Bij de poolbar heerste ook een ontspannen sfeer en tijdens happy hour zijn de cocktails erg goedkoop.

Gereisd met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Mooie ruime appartement

natasja
9-8-2016

Vilabranca is een ruime opgezette appartementen complex. Vriendelijk personeel bij de bar en bij de receptie. Vilabranca heeft 2 zwembaden ruim opgezet helaas zijn we wat weinig bedjes.

Ligging is wat minder ruim 20 minuten lopen naar het strand en naar de winkels. veel engelse in het stadje Lagos.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima accommodatie

gerrits
9-5-2016

Het appartement was heel ruim en schoon we vonden alleen de bedden erg hard. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden en omgeving netjes onderhouden. Ligt net buiten t centrum in rustige wijk er waren wel wat bouwaktiviteiten maar niet hinderlijk prima winkeltje vlakbij voor dagelijkse broodjes enzo, ene auto erbij is wel handig. Lagos is een leuke plaats met vele mooie stranden dichtbij.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi park

Joyce
23-8-2015

Mooi zeer ruim appartement!! (wij hadden met 2 slaapkamers) 2 badkamers. Netjes onderhouden. 2 zwembaden, ziet er keurig uit. Auto is aan te bevelen, zodat je de buurt kan verkennen. Super mooi strand, waarvoor auto ook handig is. Anders net te ver. Je kan echt heerlijk eten in het restaurant op het park. En anders met de auto naar de boulevard waar je de eettentjes voor het uitkiezen hebt. Er is een supermarktje tegenover het park waar ze van alles verkopen en iedere dag verse broodjes. Miste alleen een speeltuintje voor de kinderen. Die is er wel maar is afgesloten met dicht hek en overgroeid met onkruid. Wie weet staat nog op de planning om op te knappen?? Maar verder echt n aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Slechte bedden.

mevrouw Broeder
2-7-2015

Bedden zijn zeer hard, daar zou echt wat aan gedaan .moeten worden..

Gereisd met partner in Mon Jun 15 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig appartementen komplex

Harry Kremer
4-10-2013

Algemene indruk is goed 2 ruime zwembaden appartementen zijn goed 3 maal per week schone lakens en handdoeken,het personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam,prijs kwaliteit en prijs zijn goed. Heeft een klein restaurant maar het eten is goed.De staat van de kamers is goed ook badkamer.Als je naar het strand wil of een tochtje wil maken dan is een auto aan te bevelen.Super marktje er recht tegen over.

Gereisd met partner in Fri Sep 13 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super appartement

Cathrien
17-5-2012

Heel goed appartement, keurig en heel schoon, ligt centraal en gratis met busje naar het strand of centrum. Uitstekende service, vriendelijke mensen. Om de dag werd alles schoongemaakt en schone handdoeken. 2 x per week schone lakens. We hebben er niet gegeten dus geen mening over het restaurant.

Gereisd met vrienden in Wed May 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie, rustige gelegen appartementen

Tanneke
2-11-2009

De appartementen liggen op een loopafstand van 20min van het centrum. Het was ruim en erg schoon, om de dag schone handdoeken. Service was heel goed, als wij een vraag hadden, werden we meteen geholpen. Er rijdt een shuttle service naar het centrum voor als je geen auto hebt (auto is wel een aanrader!) Al met al hebben wij een hele vakantie gehad hier!

Gereisd met vrienden in oktober 2009

geweldig!

Saskia Merkus
9-5-2009

Na een teleurstellende start in een andere acco in Praia da Rocha, was dit een Paradijs. Schoon, ruim, mooi opgezet, heel vriendelijk personeel. en ook nog een heerlijke bedden en een superschone en luxe badkamer. Prachtige tuinen en een rustige ligging maar niet te ver van het strand en het centrum. En met een huurauto weet je alles. Een aanrader! Wij gaan zeker terug!

Gereisd met partner in april 2009

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Surfen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vilabranca in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vilabranca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.