Onvoldoende

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Solar de Mos**** bij :

1 review over Hotel Solar de Mos in het Nederlands

Dit nooit meer,Je wordt er triest van.

J.M.Smiet, 29-9-2008

Dit nooit meer .De matrassen zijn oud je voelt elke veer met omdraaien.Onze kamer had geen bad maar stond wel vermeld. De douchecabine was zo klein dat je met draaien de kranen aanraakte dus koud of warm water of je zeep viel op de grond.Tafels van ons en het hotelterras hebben we nooit zien schoonmaken met een doekje.Het ontbijt is eentonig en zeer weinig,zeker voor langer dan 2dagen.Iedereen fluisterd en er kan geen lach af.Er is ook geen zacht muziekje.Je denkt dat je op een begrafenis bent.Ze laten de gasten rustig de sleutel zelf achter de receptie pakken.Vraag me af waarom ik een safe kon huren voor de waardevolle spullen.Hooguit 2 sterren

inplaats van 4 sterren,deze slaan echt nergens op. Wij hadden voor 3 weken geboekt en zijn na 11 dagen gevlucht naar iets anders,een hele opluchting.

Gereisd met partner in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solar de Mos in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solar de Mos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Solar de Mos scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.