8,7

Uitstekend

7 reviews over Hotel Marina Rio in het Nederlands

schitterend zicht op Marina

Peter, 7-11-2009

10 minuten wandelafstand van centrum. Neem een kamer met zicht op jachthaven. Klein verzorgd dakzwembad. Ouder maar verzorgd hotel. Gratis internet. Ga met een rhib naar de dolfijnen kijken. In laagseizoen 20€ Ook een boottocht naar de rotsen 15 € is schitterend.
Gereisd met partner in november 2009

Mooi hotel op een schitterende lokatie

Willy, 17-8-2009

Mooi hotel op een schitterende lokatie, vraag wel kamer met marina view. Ontbijt was voldoende uitgebreid en gevarieerd. uitstekende ligging ten opzichte van strand en centrum van Lagos. Alhoewel aan een drukke weg bleef het geluid in de kamers binnen de perken. Dak zwembad is klein maar voldoende voor een verkwikkende afkoeling. Hotel is een aanrader.
Gereisd met partner in juli 2009

Aanrader.

L. Simons, 4-9-2008

Mooi hotel, aan de rand van het centrum. Kamers voorkant hebben fraai uitzicht op de jachthaven. Wel aan drukke straat maar ´s nachts rustig. Kamers prima. Ruim en schoon. Ontbijt perfect.

Zonneterras op dak leuk. Zwembadje erg klein.

Lagos is leuk stadje. Erg veel Engelsen! Maar dat schijnt aan de hele Algarve te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2008

Dinand, 15-5-2008

Prima 3-sterren hotel aan de boulevard tegenover de jachthaven met voldoende parkeerruimte. Centrum slechts 5 minuten lopen. Lagos is een erg leuk plaatsje en, gelukkig, veel minder toeristisch dan Albufeira. Restaurantjes en barretjes volop.

Echt een aanrader !

Gereisd met partner in april 2008

Marius en Riky Foolen, 17-8-2007

We hebben nu twee maal een vakantie doorgebracht in dit hotel.

Eén keer met vrienden in mei 2006 en één keer in januari 2007 samen.

Het hotel ligt op een heerlijke lokatie, aan de boulevard in Lagos.

Het is goed bereikbaar en de huurauto kun je er makkelijk parkeren.

Het personeel is erg vriendelijk en de service is goed.

We hebben heerlijk genoten van het zonneterras en het zwembad op het dak van het hotel en komen hier zeker nog terug.

Gereisd met partner in augustus 2007

gerrit limos, 5-1-2007

wij zijn er nu twee maal geweest, ons verblijf regelen we via de email in het duits. de eigenaresse is een oostenrijkse.ligt lekker centraal.heeft ook een binnenafgesloten garage. buiten kan het stoffig zijn. prima airco met mooi gezicht op de marina, internet mogelijk. boven op het dak een zwembasin en zonneterras. een aanrader
Gereisd anders in januari 2007

J & C, 11-10-2005

www.riomar.com

Uit de verschillende offertes die we per mail hebben ontvangen genoot dit 4*-hotel onze voorkeur. Na een 2u30 lange busrit van Faro naar Lagos (VERMIJD OPENBAAR VERVOER, beter een huurwagen bij www.luzcar.com of www.autoverhuur-algarve.com), hebben we bij aankomst dit hotel meteen opgezocht. De achterkant van dit mooie gebouw met individuele balkonnetjes geeft uit op de busterminal (nachtlawaai sluit ik quasi uit want er zijn nagenoeg geen nachtbussen), de voorzijde geeft uit op de Marina/jachthaven. Het is vrij goed gelegeven en op een paar honderd meter verwijderd van het oude stadscentrum... ontvangst bij de receptie was hartelijk, echter jammer want het was net volgeboekt. Volgende keer beter en misschien toch op voorhand reserveren...

Gereisd anders in oktober 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Marina Rio**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marina Rio in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marina Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Marina Rio scoort een 8.71 uit 10 op basis van 7 reviews.