Villa JJM

Villa JJM
JJM
9,3

3 reviews over Villa JJM in het Nederlands

Geweldige villa in rustige omgeving

Klaartje, 16-8-2017

De villa is zeer goed uitgerust. Alles wat je kunt bedenken is wel aanwezig.

Heerlijk groot zwembad met buitenkeuken. Nederlandse tv, wat wel lekker is voor de kinderen. Inrichting is zeer compleet. De villa wordt 2 keer per week schoongemaakt en de tuin wordt om de dag onderhouden.

Absoluut een aanrader om naartoe te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Net een paradijs..

Natasja, 14-6-2013

Omdat we op het internet nog niet veel beoordelingen over deze lokatie konden vinden, vonden het we een beetje spannend om te boeken….

Maar wat hebben genoten van deze prachtige plek, niets dan lof hierover! Wij vonden het net een paradijsje. O.a.:

-Een heerlijk geurende tuin met fruitbomen en bloemen

-het schone en grote zwembad met ligbedden, de buiten keuken en buiten badkamer

- de ruime villa die overcompleet is ingericht

-overal meer dan voldoende opbergruimte

-goede bedden (niet doorgezakt)

-alles schoon en onderhouden (met regelmaat kwam er een tuinman en schoonmaakster)

-open haard in de woonkamer, lekker voor als het ‘savonds nog wat afkoelt

Via het boekingsbureau konden we een fijne auto regelen die op het vliegveld al op ons stond te wachten. Bij aankomst bij de villa kregen we een warm onthaal van medewerkers van boekingsbureau die ruim de tijd namen voor een praatje en een lekker welkomstpakket voor ons hadden klaar gezet.

We gaan graag weer terug naar villa JJM! :-)

Gereisd met vrienden in mei 2013

Een echt thuis, wat een heerlijk huis!!

Richard, 5-9-2011

Geweldige villa in een rustige wijk met alles op korte afstand. De villa iz zeer praktisch ingedeeld en is van alle gemakken voorzien. De tuin en het zwembad zijn geweldig! De ontvangst door mppcs was geweldig met een zeer uitgebreid welkomstpakket!
Gereisd met vrienden in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa JJM in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa JJM zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa JJM scoort een 9.27 uit 10 op basis van 3 reviews.