Appartement Jardim da Meia Praya ****

Appartement Jardim da Meia Praya
Jardim da Meia Praya
9,3

4 reviews over Appartement Jardim da Meia Praya in het Nederlands

Fijn appartement, schoon, ruim en goed onderhouden

vierjagt, 10-10-2016

Wij hadden een 6-persoons appartement op de begane grond, voorzien van alle gemakken. Ligging is rustig. De bedden liggen prima, fijne douche en de keuken heeft alles wat je nodig hebt. Er is airco. Er verblijven voornamelijk Engelsen. Elk blok heeft een eigen toegangshek en er is 's avonds voldoende verlichting. De tuin is smaakvol aangelegd en word keurig onderhouden. Het restaurant was vanaf 1 oktober gesloten dus daar hebben wij geen gebruik van kunnen maken. Je hebt wel een huurauto nodig bij deze locatie, het centrum, de haven en het strand zijn ca. 6 minuten rijden. Meia Praia is een groot strand, dichtbij en prachtig. Bij strandbar Da Quim kun je lekker effe wat drinken of eten, vriendelijke prijzen en leuke bediening. Echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met partner in oktober 2016

Schitterende en genieten

Margaret Palmen, 15-1-2016

De locatie is schitterend met ontzettend gastvrije en lieve mensen. Het resort is van alle gemakken voorzien is en ligt in een landelijk privégebied op slechts vijf minuten rijden van het centrum van Lagos wat overigens erg gezellig is en talloze restaurantjes en terrasjes biedt waar je kan genieten van een heerlijke maaltijd of een drankje. Wij hadden voor de periode een auto gehuurd en hebben genoten van een relaxte vakantie, de prachtige natuur, en de stranden en leuke dorpjes die we bezocht hebben, voor ons voor herhaling vatbaar maar voor een ander ook zeker een aanrader!
Gereisd met partner in september 2015

Super appartement in de buurt van Lagos

Angelique, 10-8-2011

Wij verbleven met 4 personen in het 4-persoonsappartement no. 112. Ruim appartement van alle gemakken voorzien, mooi ingericht en heerlijk terras. Goed onderhouden complex met fijn zwembad.

Er verblijven vooral veel Engelse gezinnen.

Alleen aan te bevelen met auto! Het gezellige Lagos (waar je 's nachts weg moet blijven ivm Engelse jeugd) en het strand is in ongeveer 10 min. met de auto te bereiken via een smalle, onverlichte weg.

Gereisd met partner in juli 2011

Harriet, 20-1-2007

Heerlijke vakantie gehad,als je voor 1 juli daa bent is het rustig. Kinderen (4 en 1,5 jaar) hebben zich prima vermaakt in het zwembad en de speeltuin. Wel beveiliging `s nachtst die af en toe wat te hard lachen midden in de nacht. En veel honden in de omtrek die `s nachts ook wel eens lawaai hebben. Verder van alle gemakken voorzien (vaatwasser koelkast wasmachine dvd sat, tv) Net als thuis!!
    Gereisd anders in januari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jardim da Meia Praya bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardim da Meia Praya in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardim da Meia Praya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jardim da Meia Praya scoort een 9.31 uit 10 op basis van 4 reviews.