8,9

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Clube Porto-Mós**** bij :

77 reviews over Aparthotel Clube Porto-Mós in het Nederlands

Geweldig!

Hans, 24-10-2016

Hele nette appartementen, schoon, netjes en alles werkt. Heerlijk 2 pers.bed, en ook de bedbank lag niet slecht. Tijdloos ingericht. Mooie ligging dicht bij een mooi en schoon strand. Rustige omgeving. Het eten was heerlijk, en zag er ook altijd prachtig uit. Personeel was ook heel vriendelijk en attent zowel naar de volwassenen als de kinderen toe. Zo gastvrij maak je het niet vaak mee. Geweldig team. We voelden ons enorm welkom. Centrum van Lago is ca.3 a 4km. Ze bieden voordelige huurautos aan. Heerlijke vakantie gehad.

Ik ben in een week denk ik wel 2 kilo zwaarder geworden, andere minpunten kan ik echt niet bedenken!

Gereisd familie in oktober 2016

Was het maar alvast 2017

Roel en Pieternel Matulessy, 20-9-2016

Wat een heerlijk resort, lekker rustig, 5 min van het strand lopend. Geweldig personeel. Gelukkig geen opgeschoten, schreeuwende pubers. Appartement: iets gedateerd maar netjes. Als rug patiënt heb ik geweldig geslapen op de bedden. De schoonmaak was buitengewoon goed. Het restaurant en zwembad kunnen wel een stylist gebruiken. Bij de receptie kan je elke dag schone strandlakens halen (natuurlijk tegen een kleine vergoeding). Huur zeker wel een auto om bij de supermarkt en om de omgeving te bekijken. Eten bij Antonio's aan het strand, 1x gedaan kregen een tafeltje in de tocht en de bediening was slecht en arrogant. Afrader!!. Strand is echt geweldig. Gaan volgend jaar zeker weer.
Gereisd met partner in september 2016

Perfect!!

Robert, 30-8-2016

Kunnen dit appartement aan iedereen aanbevelen.

Alles is perfect. Mooi appartement, aardig personeel mooi complex, prima Zwembad, en direct aan zee. Wel een auto nodig voor centrum van het drukke maar gezellig Lagos en supermarkt!

Ook erg mooie omgeving!! Gaan hier zeker terug komen!!

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldige plek!

Eefje, 25-6-2016

Vorig jaar ben ik hier met mijn ouders en broer geweest. Dit beviel echt fantastisch! Mijn broer en ik zijn wel allebei al boven de 18 dus het kinderlijke accomodatie gebeuren was niet goed te beoordelen. Wij hadden het huisje naast het zwembad en dan de voorste rij langs de rand. Wij zaten bovenin en je hebt dan geweldig uitzicht over de zee en het strand. Het eten bij de restaurantjes op het strand is erg lekker en ook zeker een aanrader vergeleken met het eten in het hotel. Dit was ook prima, maar niet boeiend. In de avond is voor oudere kinderen niet super veel te doen (uitgaansleven). Dat is het enige wat een beetje jammer was. Het complex is onwijs schoon, mooi en goed onderhouden. Het zwembad is ook erg lekker. Ik zou hier zeker weten nog een keer naar terug gaan!
Gereisd familie in januari 2016

Super!

Elisabeth, 27-4-2016

Mooie appartementen, je kijkt tegen palmbomen aan heerlijk. ontbijt super! diner ook goed uitgebreid, geen minpunten, leuk als je een auto huurt. wij gaan zeker weer terug, personeel vriendelijk en behulpzaam.
Gereisd met partner in april 2016

fraai aan zee

Jos en Paula, 27-2-2016

Prachtig vrij uitzicht op zee. Ruime kamers. Redelijke uitrusting. Schoonmaak goed.

Gehorig. Niet geschikt voor slecht ter been zijnde, vrij steil.

Internet op de kamers is duur.

Gereisd met partner in december 2015

Geweldig !

Dick en Mieke, 17-1-2016

Mooie appartementen. Je moet wel gebruik maken van een auto, centrum van Lagos ligt enkele kilometers van het complex af.
Gereisd met partner in januari 2015

Mooi appartement met prachtig uitzicht.

Harry, 14-1-2016

Appartement is iets gedateerd. Wordt iedere dag schoongemaakt. Vriendelijke en behulpzame receptie. Het uitzicht is geweldig. We hebben een geweldige week gehad met heerlijk temperaturen. Geboekt via touroperator.
Gereisd met partner in januari 2016

Heerlijk park in rustig gedeelte van Algarve

smit, 28-7-2015

Fantastische vakantie gehad in dit mooie kleinschalige park. Appartement is ruim. Bedden te hard, jammer. Mooi, groot balkon met uitzicht op zee. Raadzaam om een auto gelijk op vliegveld te huren, want het is een lang stuk rijden vanaf Faro. Auto heb je ook in omgeving van appartement nodig om mooie plekken van Algarve te bezoeken. Lagos zelf is, lopend ook te ver van park. Overigens een heel leuk stadje wat nog niet overspoeld is door toerisme. Zwembad is niet supergroot, wij hebben ook gebruik mogen maken van een groot 50 meterbad van ander park wat onder dezelfde organisatie viel. Dit is een aanrader! Overigens geen gedoe met handdoeken op bedjes leggen en zo. Je zit direct aan een leuk strand. Ook hier weer geen massa's mensen. Je komt op het strand via een rotsachtig pad vanaf het park. Huisje had een mooie badkamer met bad. Heel netjes allemaal. Het klimaat is top met regelmatig veel wind. 's Avonds zelfs koel, dus neem een vest mee.
Gereisd familie in juli 2015

Geweldig! Echt een aanrader

rachel holleman, 3-7-2015

Zijn vandaag teruggekomen van 12 dagen in Porto Mos en in 1 woord 'fantastisch'. We zaten in villa 2 op de begane grond, met eigen terras wat overliep in een grasveld en uitzicht op zee. Appartement wordt 5 dagen per week schoongemaakt (incl. schone handdoeken)

Via het padje voor ons huisje liepen we naar beneden zo het strand op (heerlijk strand), waar ook een leuk eettentje zat waar je prima wat kon eten en drinken.

Lopen naar t centrum is wat ver, maar voor 5 euro ben je met de taxi in het centrum die de receptioniste (ook erg vriendelijk) voor je belt. Het centrum van lagos is erg leuk, met veel straatjes, winkeltjes, eettentjes en live-muziek.

Kortom, een aanrader voor iedereen en wij gaan ook zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Clube Porto-Mós in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Clube Porto-Mós zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Clube Porto-Mós scoort een 8.85 uit 10 op basis van 82 reviews.