Villa Altamira

9,3

90 reviews over Villa Altamira in het Nederlands

Geweldig!

Paula, 16-10-2017

Zeer verzorgd, schoon en ruim huis met goede bedden. Prachtig zwembad met ligbedden. We hebben veel gebruik gemaakt vd grote veranda. De midgetgolfbanen zijn erg leuk en mooi aangelegd door Hans (eigenaar) en hij is een geweldige gastheer.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Geweldig

Petra, 2-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Portugal. Onze accomodatie was top! Alles was schoon en netjes onderhouden. De eigenaar is erg vriendelijk en gastvrij en verzorgt alles tot in de puntjes. De ligging van de villa was geweldig en we waren overal dichtbij. Ook de huurauto was geregeld toen we aankwamen.Een betere vakantie hebben we ons niet kunnen wensen. Complimenten aan Hans!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Is een aanrader.TOP!!!

Dirk Hermans, 5-8-2017

Mooie locatie, rustig gelegen.

We waren aangenaam verrast.

Prachtige tuin met een mooi zwembad.

Behulpzame eigenaar, hij geeft leuke tips.

Afgelegen maar alles is goed bereikbaar,winkels en strand op 10min.

ideaal voor rustzoekers!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Geweldig verblijf met een prachtige tuin.

Boxel-Nugteren, 2-7-2017

Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis in Altamira. De ontvangst, het huis , de tuin en niet te vergeten de heerlijke wijn maakten het feest meteen compleet.

We werden dagelijks verrast met goede tips om meer van de omgeving te zien of te proeven. Want lekkerbekken als wij zijn, we hadden meteen een klik met gastheer Hans , die ons de mooiste en gezelligste eettentjes heeft geadviseerd. Iedere dag een ander beeld van Portugal gekregen. Maar de rotsen en de zee staan bovenaan.

Vissershavens, chique stranden, oude huisjes, luxe villa's. Het was een waar feest dat te mogen beleven.

Het enige minpuntje is dat de tijd zo snel gaat daar. Voor je het weet zit je weer in het vliegtuig met een vleug heimwee en een dankbaar gevoel dat je dit hebt mogen zien en beleven. Dankjewel Hans voor de prettige manier waarop je met ons bent omgegaan , en we hopen op een tot ziens!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Super

Jacqueline B, 18-5-2017

Het is heerlijk vertoeven in villa Altamira.

De villa voldoet aan alle voorzieningen. In de tuin kun je heerlijk genieten van het zwembad, buitenkeuken, BBQ, een potje biljart, ligbedden en de prachtige tuin. In de omgeving zijn leuke en mooie bezienswaardigheden. Hans komt dagelijks even langs en zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Veel nuttige tips gekregen.

Wij hebben samen met de kinderen, 2 fantastische weken gehad.

Wij komen hier zekers een keer weer terug!!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Geweldig vakantie adres. Sterk aanbevolen.

Ibizahogs, 29-10-2016

Rustig gelegen villa, veel ruimte, zowel in als rond het huis. Prachtige omgeving. Een heerlijk zwembad en de Villa biedt alle comfort welke je je maar kan wensen. De fijne bedden garanderen een goede nachtrust. Alles kan en alles mag, niets is te veel voor beheerders Hans en Von. Regelmatig komt Hans even langs met de vraag of het je aan niets ontbreekt en of alles naar wens is. Beheerders bieden nuttige aanbevelingen ten aanzien van lekker eten/drinken en bezienswaardigheden in de omgeving. Niets negatiefs te melden.
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Twee fantastische weken in een prachtige villa .

Theo en Tjitske, Cees en Alie, 20-10-2016

Eigenlijk was alles goed . Hartelijk ontvangst en fantastische tips van de verhuurder . Heerlijk zwembad waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt . Schoon huis, heerlijke bedden . Rustig gelegen . Hulpvaardige verhuurder(s) . Vanuit Altamira kun je leuke plaatsjes in de omgeving bekijken en op vele leuke terrasjes heerlijk eten . Ook de fado avond in een naburig restaurant is aan te bevelen .
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Uitrusten in het Paradijs in de Algarve

Inkie, 4-10-2016

Wij komen hier al jaren. We zijn gehecht aan villa Altamira en aan Von en Hans (eigenaren). En niet te vergeten Stapper, onze oude vriend.

Het huis is zeer smaakvol en met liefde ingericht en werkelijk van alle gemakken voorzien. De tuin en het zwembad zijn perfect. De ligging biedt voldoende privacy zodat we volop genieten van de rust.

Tot volgend jaar!

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig huis, heerlijk verblijf

Familie Reedijk, 27-9-2016

Prachtig huis en tuin in een mooie omgeving. Heerlijk om overdag van alles te ondernemen maar eind van de middag heerlijk naar de rust van het huis/tuin en in je eigen zwembad dobberen. In het zwembad lagen allerlei luchtbedden enz. We hebben ons er prima mee vermaakt. Aardige, gastvrije en zeer behulpzame eigenaar(s). Genoeg zitruimte zowel binnen als buiten. Lekkere bedden met horren voor de ramen dus koelte zonder muggen. Alles mooi schoon. Aanraders om te doen: dolfijnentocht en/of grottentocht. Wandeling rond het stuwmeer. Wandelen over de kliffen. Het uiterste puntje van Europa. Heerlijke verse vis eten in het gezellige Lagos. Minpunten hebben we niet. We hebben een super vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke plek!

Letty pulles, 20-9-2016

Villa Altamira is een prachtige rustige plek waar je heerlijk kunt genieten van je vakantie. Als je aan het (prachtige!) zwembad zit, kun je heerlijk van een dag met je familie of vakantiegenoten genieten zonder dat je een mens tegenkomt. Maar tegelijkertijd ligt villa Altamira ook vlakbij Lagos en ben je, als je wilt, ook zo weer in "de bewoonde wereld". De villa is van alle gemakken voorzien en op het terras is het heerlijk barbecuen. Wij hebben het er enorm naar de zin gehad en zouden deze villa en een vakantie in Portugal zeker aanraden!
Gereisd met partner in september 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Altamira in Lagos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Altamira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Altamira scoort een 9.33 uit 10 op basis van 90 reviews.