Lagos: waar historie en kust samenkomen

Oude patriciërs huizen, stadsmuren, kerken en een rijke geschiedenis: Lagos in het Portugese district Faro heeft het allemaal. Deze prachtige kleine stad aan de kust biedt een rijke geschiedenis en is een van de populairste toeristische bestemmingen in de regio Algarve. Geniet van de adembenemende binnenstad en laat je verrassen door de rijke historie.

Bekijk accommodaties Review toevoegen

22 sep 2017

Lagos
8,4
307 reviews
Wordt Lagos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daarbij zeker helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen allerlei extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lagos.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Lagos bij :
Sorteer op :
Aanbevolen door Zoover
Waardering
Aantal reviews
Afstand tot centrum

137 Accommodaties Portugal, Algarve, Lagos

Zoeken binnen de huidige resultaten:

Reviews van Lagos

Lagos scoort een 8,4 uit 10, op basis van 307 reviews
Wordt Lagos je vakantiebestemming, maar wil je nog wat meer informatie over deze bestemming, dan kunnen wij jou daar zeker bij helpen. Op deze pagina vind je onder de tabbladen extra informatie die je kunnen helpen bij het plannen van een vakantie naar Lagos. Zo vind je hier tips over hotels, appartementen en bed & breakfasts en allerlei bezienswaardigheden en attracties die je niet mag missen op deze vakantiebestemming. Mochten de tips je niet precies die informatie geven die je graag had gewild, dan kun ook een vraag stellen op ons vraag & antwoord forum. Het antwoord op jouw vraag zal niet door Zoover zelf gegeven worden, maar wij doen wel ons best om ervoor te zorgen dat andere reizigers jouw vraag beantwoorden. Je kunt natuurlijk ook een voorproefje nemen op jouw vakantiebestemming door de foto’s en video’s van andere reizigers te bekijken. Over het algemeen geven deze foto’s en video's een goed beeld van wat je kunt verwachten van Lagos. Mocht je meer behoefte hebben aan echte reviews kijk dan even onder de tab reviews en lees wat anderen van deze bestemming vonden. Onder de tab accommodaties vind je tevens een groot aanbod van hotels, appartementen, campings en andere accommodaties in Lagos. Vergeet niet de reviews van deze accommodaties te lezen en wij zouden het zeer op prijs stellen als je bij terugkomst de bestemming, de accommodatie en wellicht ook door jou bezochte attracties, even zou willen beoordelen. Je kunt hier reviews vinden van 56 Appartementen, 3 Campings, 34 Hotels, 8 Vakantiehuizen, 11 Aparthotels, 5 Bed and Breakfasts, 1 Bungalow, 2 Hostels, 3 Pensions en 14 Villas in Lagos. Gebruik de filters aan de linkerkant om jouw ideale accommodatie te vinden. Op Zoover vind je bovendien 345 vakantiefoto's van Lagos. Je kunt 5 video's van Lagos bekijken. Lees de 307 reviews reviews van vakantiegangers die op vakantie zijn geweest in Lagos. Op deze pagina vind je alle accommodaties in Lagos. Bekijk ook andere accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve.