Villa Soalheiro *****

Villa Soalheiro
Soalheiro
9,7

39 reviews over Villa Soalheiro in het Nederlands

Prachtige villa waarvan we heerlijk hebben genoten

Jan, 1-10-2016

De villa is rustig gelegen met een mooi zwembad. Villa is goed onderhouden en echt alles is aanwezig. Ook zijn er tips voor bezienswaardigheden en restaurants in de buurt die erg waardevol zijn.

We hebben heerlijk genoten en zelden zo'n fijne vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2016

Dick, 7-8-2016

Prachtig huis, uitstekend zwembad, goede ligging, goede verhuurders (duidelijke instructies, goede ontvangst t/m welkomstpakket aan toe)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig huis, van alle gemakken voorzien

anoniem, 22-5-2016

Echt een heerlijk huis, wij waren er met onze 3 kleine kinderen van 3 mnd, 3 jaar en 5 jaar. voldoende speelgoed is in het huis aanwezig. Het weer was niet geweldig in de laatste dagen, door het verwarmde zwembad elke dag kunnen zwemmen. Geen voorzieningen op loopafstand, voldoende supermarkten binnen 10-15 minuten rijden, geweldige stranden binnen 5-10 minuten. In het huis ontbreekt het aan niets, de eigenaars hebben het perfect op orde, goede ontvangst, alles in keurige staat. Wij komen hier zeker terug en kunnen het aanraden voor een vakantie onthaasten en lekker bijkomen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

ideale en super de luxe uitvalbasis in de Algarve

Rob, 3-7-2014

Prachtige villa, zeer luxe ingericht, goed onderhouden tuin zwembad en interieur. Alle faciliteiten aanwezig. Tot de volgende keer :)
Gereisd met vrienden in juni 2014

Geweldige vakantie in een prachtig huis

Martin, 18-5-2014

Het was wederom fantastisch. Vernieuwde badkamer boven en heerlijke nieuwe bedden boven. Zwembad heerlijk warm met de verwarming en prachtig weer (28 graden en meer); dus iedere ochtend en avond buiten eten onder de pergola. En dat voor eind april/begin mei. Alles weer netjes verzorgd, en uitrusting. Parasol voor op het strand kwam goed van pas.
Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Heerlijk alles bij de hand!

Hogeveen, 16-11-2013

Gewoon ons tweede huis! Volledig ingerichte villa met drie grote slaapkamers met allen een eigen bad(2)en douche. Verwarmd zwembad, dakterras met lounchehoek, grote keuken met amerikaanse koelkast en 5-pits gasfornuis. De hele villa heeft airco. 1500 meter vanaf een idyllisch strandje en een paar kilometer van Carvoeiro, een plaatsje met een intiem strand en heerlijke(vis) restaurantjes.

Gereisd met vrienden in januari 2011

Amazing Vila, wonderful holiday. Heerlijk huis.

itze, 14-7-2013

Wij hebben genoten van deze heerlijke locatie. Bij de ontvangst gelijk een "wouw" gevoel. Dat werd het ook. Alles is. De nederlandse eigenaren hebben leuke spelletjes en een geweldig zwembad. Genoeg om je twee weken mee te vermaken. Er is genoeg te doen in de omgeving en het strand van Albandeira is vlakbij. Vila Soalheiro staat voor zonnig huis en dat is het ook echt. wij komen volgend jaar weer !
Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Echt een aanrader!

mirandaidb, 9-7-2013

Deze villa is de perfecte uitvalbasis om de Algarve te kunnen ontdekken.

We hadden al hoge verwachtingen van het huis, maar bij binnenkomst kun je eigenlijk alleen maar een grote glimlach op je gezicht krijgen. Het was een feest alle kamers, badkamers en het zwembad te ontdekken. En tot groot genoegen van onze jongens (6 en 8) was er een berging vol met speelgoed! Ook de aanwezigheid van alle spellen waren een fijne aanvulling op wat er al was. Je hoeft zelf niet veel mee te nemen om je daar te kunnen amuseren. Het ontbreekt er aan niets, overal is over nagedacht. Ik kan alles wel gaan beschrijven, maar ik zou het iedereen aan kunnen raden om vooral zelf te gaan zien en beleven wat deze villa te bieden heeft. Wij komen graag nog eens terug in deze luxe oase van rust!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Wat een topplek in een schitterende villa !!

Karina Kok, 8-5-2013

Geweldige villa, van alle gemakken vakantie. Voor een heerlijke relaxte vakantie, met veel mogelijkheden in de omgeving (dorpjes, bergen in, z-w punt van Europa, winkelcentra, veel eetlocaties etc). Spectaculaire boottocht langs de grotten en strandjes gemaakt, een bijzondere kust, en onze zoon (13 jaar) mocht aan het stuur op z'n verjaardag. Je kan iedere dag naar een ander, mooi strand met prachtige rotsen en helder water.

Je mist niets in de keuken.

Met het hele gezin en oma's mee; ieder kon rond het huis zijn eigen rust vinden, in de zon of schaduw, of aan de tafeltennistafel, of in het het heerlijke zwembad dat lekker warm was.

We hebben ook heerlijk gewandeld in de omgeving van het huis, prima te doen, ook voor de niet geoefende loper. Mooie bloemenpracht.

Kortom een geweldige vakantie, in een tophuis (schoon en fris) waar we geheel tot rust zijn gekomen in de zon en genietend van de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Een heerlijke vakantie op een prachtige plek.

Ria, 10-4-2013

We hebben hier een supervakantie gehad en komen heel graag weer terug. De inrichting is van alle gemakken voorzien en echt schoon.

Het zwembad is een absolute aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Soalheiro in Lagoa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Soalheiro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Soalheiro scoort een 9.67 uit 10 op basis van 41 reviews.