Bed and Breakfast Villa Laguna ****

Bed and Breakfast Villa Laguna
Villa Laguna
9,8

148 reviews over Bed and Breakfast Villa Laguna in het Nederlands

Geweldig. een heerlijke plek om uit te rusten

Lenja en Maurice, 14-9-2017

Een heerlijke plek om uit te rusten, mooie B & B en zeer gastvrij en mooi gelegen, prachtige tuin (met uitzicht op de Atlantische oceaan), zwembad,heerlijk ontbijt wat zeer gevarieerd was. Prettig om van hieruit prachtige wandelingen te maken in het prachtige natuur gebied Ria Formosa of uitstapjes te maken naar andere vlakbij gelegen dorpjes/steden om te genieten van het Portugese leven, dit gebied is nog niet zo heel toeristisch en ben je vlakbij de Portugezen zelf. Lekker verse vis eten en niet te vergeten de prachtige stranden. Kortom vanuit hier kun je genieten van een heerlijke vakantie.
Gereisd met partner in augustus 2017

Perfecte B&B en een heel warm welkom.

Henri, 10-9-2017

We hadden wel een auto gehuurd maar door de ligging van de B&B was dat niet echt nodig, ook de trein is prima, je bent overal zo. Het zwembad is met heerlijk zout water, geen chloor lucht. dagelijks een heel lekker ontbijt dankzij de goede zorgenvan Tita en Anjo. De vele tips om leuke dingen te doen of heerlijke restaurant van Ronald en altijd bereid om even tijd te nemen om van alles uit te leggen.

Wij hadden een top vakantie.

Toplocatie

Hetty en Léon, 8-9-2017

De ligging is fenomenaal, met uitzicht op de Ria Formosa en de zee. Gastvrijheid is groot. Voor ons was het de tweede keer bij Anjo en Ronald, opnieuw top!!
Gereisd met partner in september 2017

Super verblijf!

Dirk V, 22-8-2017

Met ons 7, logeerden we in de vier kamers op het gelijkvloers. Deze kamers zijn praktisch en met smaak ingericht. Elke dag opnieuw hebben we genoten van een lekker ontbijt (met dank aan Tita), de mooie tuin met zwembad en fantastisch uitzicht. Dankzij de vele tips die we kregen van Anjo en Ronald vonden we lekkere restaurantjes, stranden en plaatsen in de buurt. Het gebruik van de mountainbikes was top, met dank aan Ronald voor de hulp bij pech! Fuseta is nog een authentieke parel in de Algarve.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk plekje in de Algarve.

Christine, 20-8-2017

Villa Laguna als zowel het plaatsje Fuseta hou je liever voor jezelf. De gastvrijheid en de ligging zijn een aanrader , zeker voor mensen die geen auto willen huren. In Fuseta vier je vakantie met de Portugezen, wij hebben hiervan genoten.

Ultiem relaxen

S. Naus, 19-8-2017

Als jonge twintigers opzoek gegaan naar een rustige vakantie in het zuiden van Portugal, waarna we al snel door vele positieve reacties uit onze omgeving uitkwamen bij Villa Laguna. Bij aankomst op het vliegveld opgehaald door de door Anjo en Ronald geregelde taxi, wat overigens erg goed beviel. Na een korte rondleiding door de villa kon de vakantie echt beginnen.

De bed en breakfast is net buiten het kleine rustige dorpje Fuseta waar genoeg eetgelegenheden zijn voor de vis- en vleesliefhebbers. De restaurants hebben een erg goede prijs-kwaliteitsverhouding, waarbij je met twee personen zelden boven de 30 euro uitkomt. Op een kleine vijftien minuten lopen vind je het uitgestrekte (en na heel even doorlopen) zeer rustige strand dat met een veerpont te bereiken is voor een kleine vergoeding van 1,70 pp retour. Het huren van fietsen is daarnaast zeker een aanvulling op je verblijf, aangezien je gemakkelijk naar een aantal dichtbij liggende dorpjes en strandjes kunt fietsen. Bij het zwembad is het lekker bijkomen in het gezelschap van het zonnetje en een koel briesje.

Al met al: wanneer je op zoek bent naar een rustige, ontspannende vakantie is dit the place to be.

Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig... relaxte sfeer !!

Familie van 't Westeinde, 17-8-2017

Dorpje niet echt toeristisch, geweldige bestemming voor relaxte strandvakantie!!!

Door de gunstige ligging allerlei uitvalsmogelijkheden... per trein, fiets of auto. Kortom voor ieder wat wils!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijk, gastvrij, vriendelijk, luxe.

Ed en Rudy Latour, 17-8-2017

Prachtige villa met mooie kamers en tuin met zwembad met ligstoelen en weide. Vanuit de villa kun je te voet naar Fuseta om bijvoorbeeld naar het strand te gaan of voor een heerlijk Portugees diner. Vanuit de villa kun je ook gemakkelijk naar vele mooie dorpjes, strandjes, golfbanen e.d.. Met de auto, met de fiets, met de trein. Wij waren met de auto, maar je kunt ook worden opgehaald van het vliegveld. We kregen de laatste dag een lekker ontbijt mee voor onderweg naar het vliegveld. Kortom een geweldig vakantieadres.

Wat prachtig allemaal!

H&G, 31-7-2017

Wij hebben geen op- of aanmerkingen. Hoewel we al eerder zijn geweest, was alles nu nog veel mooier. Alleen de badkamer is wat aan de kleine kant.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een oase in de Algarve

Elisabeth, 26-7-2017

Mooie B&B, prachtige tuin met zwembad. Schone kamers, heerlijk ontbijt.

Gastvrije ontvangst van altijd behulpzame Anjo en Ronald.

Uitzicht over de oceaan en de flamingo's in de zoutpannen .

Omgeving ideaal om te wandelen, fietsen of stadjes te bekijken.

Openbaar vervoer op loopafstand , geen auto nodig.

Gereisd met vrienden in april 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Laguna in Fuseta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Laguna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Laguna scoort een 9.77 uit 10 op basis van 148 reviews.