Hotel Na Curva do Rio

7,3

3 reviews over Hotel Na Curva do Rio in het Nederlands

Nooit meer!

RMB, 4-11-2008

Wij zijn bij „Nacurva doen Rio“ gebleven en wij zouden het aan niemand aanraden! Het was zeer moeilijk te vinden maar dat kon zijn charme hebben! Jammer genoeg zodra wij aankwamen opmerkten onmiddellijk hoe slecht de plaats wordt behandeld. De omgeving zijn fantastisch en de kamers zijn ruim maar dat is het. De bedbladen zijn belachelijke oud, was één waterkraan gebroken evenals het vensterslot. Er waren elektrokabels die in twee plaatsen worden blootgesteld en het terras is eenvoudig slecht gebeëindigd en geen bescherming werden geplaatst, zodat zou het onmogelijk zijn om kinderen tegen het vallen van zeer hoog te beschermen. Niet te zeggen dat het zwembad volledig vuil was. En nog... veel meer!
Gereisd met partner in april 2008

Fantastisch, idyllisch, gastvrijheid

Maria Hamers, 27-7-2008

wij hebben de afgelopen twee weken doorgebracht op Na Curva do Rio. Het was fantastisch. Een prachtige omgeving, een meer dan fantastische ambiance en erg gastvrije medewerkers. Helemaal top.

We hebben genoten. Dank je elza, Lorenzo en Bianca en n knuffel voor Loulou

Gereisd met partner in juli 2008

Jochem en Viola, 21-7-2007

Wij zijn van 11 t/m 20 juli 2007 naar Na Curva do Rio geweest en zouden zo weer terug willen! Bij aankomst is het even zoeken waar je precies moet zijn, de accommodatie ligt verscholen in een mooi natuurreservaat. Maar als je dit paradijsje eenmaal gevonden hebt wil je nooit meer weg. Ontzettend vriendelijk personeel, leuke kamer met grote badkamer, mooi uitzicht over de rivier, zaaaalig eten en heerlijk zwembad. Hier kom je helemaal tot rust.

En als je de drukte van de stranden, toeristische plaatsjes en bezienswaardigheden zoekt, hoef je helemaal niet ver te rijden. Met de auto ben je er zo.

Absoluut een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Na Curva do Rio in Estombar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Na Curva do Rio zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Na Curva do Rio scoort een 7.33 uit 10 op basis van 3 reviews.